Web Analytics
More
    Reklāma

    Pirmo reizi “Meta” pastāvēšanas vēsturē tās ieņēmumi sarukuši

    Jaunākie raksti

    Līdztekus citiem uzņēmumiem arī kompānija “Meta” dalījusies ar saviem 2. ceturkšņa finanšu rezultātiem. Tie gan šoreiz nav visai iepriecinoši. Šis bijis vēl viens ceturksnis, kurā “Facebook” māteskompānijas peļņa sarukusi. Kopējie ieņēmumi 2. ceturksnī sasniedza 28,8 miljardus ASV dolāru, kas ir par 1% mazāk nekā pērn šajā pašā laikā. Saskaņā ar “Wall Street Journal” teikto – šī ir pirmā reize, kad novērots “Meta” ieņēmumu kritums, lai arī  runa ir tikai par 1%.

    Tikmēr “Meta” neto ienākumi 2. ceturksnī, salīdzinot ar gadu iepriekš, samazinājušies par 36%, sarūkot līdz 6,7 miljardiem dolāru. Lai arī teju 7 miljardu dolāru ieņēmumi ceturksnī kopumā ir pat ļoti labi, tomēr tik liels ienākumu kritums ir diezgan ievērojams un spēcīgs brīdinājuma signāls uzņēmumam.

    Reklāma

    Ieņēmumi no reklāmām un “Meta” piederošajām lietotnēm bijuši nemainīgi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Taču diezgan lielus zaudējumus jau atkal cietusi “Meta Reality Labs”, kas izstrādā dažādus risinājumus, kuri saistīti ar metaversu. “Reality Labs” 2. ceturksnī cieta 2,8 miljardu dolāru zaudējumus, kas ir par 15% lielāki nekā pērn šajā laikā.

    “Meta” lietotāju skaits gan mazliet pieaudzis. Jūnijā uzņēmums paziņoja, ka tā lietotnes – “Facebook”, “Instagram”, “WhatsApp” un “Messenger” izmantojuši 2,88 miljardi ikdienas aktīvo lietotāju un 3,65 miljardi ikmēneša aktīvo lietotāju. Tas ir par 4% vairāk nekā pirms gada.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma