Reklāma

“Spotify” sāk piedāvāt audiogrāmatas

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Kompānija “Spotify” pēdējos gados ir darījusi ļoti daudz, lai kļūtu par servisu, kur lietotāji vienuviet var dabūt visu audio izklaidei. Tāpēc bez mūzikas un podkāstiem uzņēmums kopš 20. septembra sāk piedāvāt arī ilgi testēto audiogrāmatu iespēju. Sākotnēji tā pieejama tikai lietotājiem ASV, taču pakalpojums noteikti ies plašumā. Jau sākot ar pirmo dienu “Spotify” sniedz plašu audiogrāmatu izvēli, iekļaujot vairāk nekā 300 000 nosaukumu, un nākotnē piedāvājums noteikti augšot.

Tāpat kā mūzika un podkāsti arī audiogrāmatas tagad tiek rādītas kā opcija “Spotify” sākumlapā, meklēšanas un bibliotēkas lapās. Lietotājam arī ir iespēja jebkuru no savām audiogrāmatām lejupielādēt un klausīties offline režīmā. Tomēr ir viens bet. Atšķirībā no dziesmām vai podkāstiem lietotājs nevar vienkārši izvēlēties kāroto audiogrāmatu un uzreiz sākt to klausīties. Vispirms konkrētā audiogrāmata ir jāiegādājas un pēc tam tā tiks pievienota lietotāja bibliotēkai, kur atradīsies vienmēr.

Šāda pieeja kādam var būt pluss, kādam mīnuss. Pluss ir tas, ka tev būs jāmaksā tikai par to audiogrāmatu, ko tiešām vēlies klausīties, nevis par visu pakalpojumu kopumā. Taču, ja audiogrāmatas ir tava dzīve un kaislība, tad nekas cits neatliks, kā maksāt par katru atsevišķi. Salīdzinoši citi līdzīgi pakalpojumu sniedzēji, piemēram, “Audible”, ir ieviesuši noteiktu mēneša maksu, kas ļauj piekļūt ja ne visam, tad vismaz atlasītu audiogrāmatu katalogam.

Jāpiezīmē, ka šobrīd “Spotify” ir tikai viens reāls konkurents audio straumēšanas jomā, un tas ir neviens cits kā “Amazon”, kam pieder mūzikas straumēšanas pakalpojums “Amazon Music”. Bez tā “Amazon” attīsta arī savu audiogrāmatu uzņēmumu “Audible”.

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Vitālijs
22.09.2022 11:14

Pārāk maz cilvēki zina par Scribd, bet viņi piedāvā neierobežotu daudzumu grāmatu, maksājot tikai mēneša maksu, gan lasīšanai, gan klausīšanai.

Te būs kods 2 mēnešu bezmaksas lietošanai – https://www.scribd.com/gae/7jq70e

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
22.09.2022 13:54

Ļoti labi, klausīšos Bitcoin white paper

Kursors.lv
22.09.2022 14:02

Tu šo vai tad jau nezini no galvas?

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
22.09.2022 15:32

“We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.”

ā, nē, tas ir cits dokuments. Bet arī svarīgs

Reklāma