Reklāma

Spotify no lietotājiem cenšas iegūt viņu balss ierakstus

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Mūzikas straumēšanas serviss Spotify testē jaunu funkcionalitāti, kā lietotājiem paust savas emocijas par klausāmo mūziku. Tā būs ierakstīta balss ziņa, lai izteiktu savu reakciju un emocijas par dažādiem atskaņošanas sarakstiem.

Jaunā funkcionalitāte šobrīd darbojas testa režīmā, un pagaidām tā pieejama lietotājiem Vjetnamā. Tā ir paredzēta, lai sniegtu vēl vairāk iespējas izteikt savas emocijas par mūziku servisa gala lietotājiem. Pie mūzikas atskaņošanas sarakstiem atradīsies mikrofona ikona, kas ļauj ierakstīt balss ziņu attiecīgajam sarakstam. Pieejamā informācija norāda uz to, ka audio ierakstu varēs veikt vienā piegājienā vai izveidot vairākus atsevišķus ierakstus. Tomēr nebija skaidrs, vai šie ieraksti būs pieejami publiski.

Pēc tam veiktos ierakstus varēs atsevišķi redzēt lietotāja profilā. Pagaidām gan pats Spotify pārāk daudz nekomentē šo jauno iespēju, līdz ar to nav precīza informācija par tās darbību. Protams, tiks kontrolēta ierakstītā informācija un tiks dotas vadlīnijas, lai lietotāji neierakstītu kaut ko neatbilstošu un aizskarošu, tādējādi tos pasargājot. Sagaidāms, ka tuvākajā laikā šī iespēja nonāks pie plašāka testētāju loka.

Acīmredzot Spotify vēlas sniegt vēl plašāku iespēju lietotājiem izteikt un paust savas emocijas, vairs neesot tikai mūzikas straumēšanas serviss, bet savā ziņā arī sociālais tīkls.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma