Reklāma

“Netflix” lētākais abonementa plāns varētu būt pieejams jau šogad

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Esam jau rakstījuši par to, ka video straumēšanas gigants “Netflix” ar mērķi palielināt  abonentu skaitu, peļņu un sastādīt nopietnāku konkurenci “Disney+” plāno ieviest lētāku abonementa plānu, kurā būs reklāmas. Uzņēmums jūlijā atklāja, ka jauno opciju cer piedāvāt nākamā gada sākumā. Tomēr tagad, konkurences vadīts, “Netflix” paziņojis, ka jaunais, reklāmas atbalstošais abonementa plāns pie klientiem varētu nonākt jau šī gada novembrī.

Uzņēmums izdevumam “The Wall Street Journal” atklājis, ka jaunā plāna palaišanas datums būs 1. novembris. Iemesls to darīt pāris mēnešus agrāk nav tas, ka tuvojas gada tumšākais laiks, kad cilvēki biežāk izvēlas skatīties filmas un seriālus. Šoreiz tā ir tīra konkurence, jo “Disney+” savu reklāmas atbalstošo abonementu plāno palaist 1. decembrī jeb mēnesi vēlāk.

“Netflix” un “Disney+” jau labu laiku sacenšas, lai izstrādātu lētāku, reklāmas ietverošu abonementa plānu. Protams, jo tas ir labs veids, kā gūt peļņu, piesaistīt jaunus klientus vai atgūt aizgājušos. Pagaidām zināms, ka “Netflix” jaunais plāns sākotnēji būs pieejams ASV, Lielbritānijā, Kanādā, Francijā un Vācijā. Savukārt “Disney+” ar reklāmām šogad plāno izvērsties ASV, taču nākamgad jau arī citviet.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma