Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” lētākais abonementa plāns varētu būt pieejams jau šogad

    Jaunākie raksti

    Esam jau rakstījuši par to, ka video straumēšanas gigants “Netflix” ar mērķi palielināt  abonentu skaitu, peļņu un sastādīt nopietnāku konkurenci “Disney+” plāno ieviest lētāku abonementa plānu, kurā būs reklāmas. Uzņēmums jūlijā atklāja, ka jauno opciju cer piedāvāt nākamā gada sākumā. Tomēr tagad, konkurences vadīts, “Netflix” paziņojis, ka jaunais, reklāmas atbalstošais abonementa plāns pie klientiem varētu nonākt jau šī gada novembrī.

    Uzņēmums izdevumam “The Wall Street Journal” atklājis, ka jaunā plāna palaišanas datums būs 1. novembris. Iemesls to darīt pāris mēnešus agrāk nav tas, ka tuvojas gada tumšākais laiks, kad cilvēki biežāk izvēlas skatīties filmas un seriālus. Šoreiz tā ir tīra konkurence, jo “Disney+” savu reklāmas atbalstošo abonementu plāno palaist 1. decembrī jeb mēnesi vēlāk.

    Reklāma

    “Netflix” un “Disney+” jau labu laiku sacenšas, lai izstrādātu lētāku, reklāmas ietverošu abonementa plānu. Protams, jo tas ir labs veids, kā gūt peļņu, piesaistīt jaunus klientus vai atgūt aizgājušos. Pagaidām zināms, ka “Netflix” jaunais plāns sākotnēji būs pieejams ASV, Lielbritānijā, Kanādā, Francijā un Vācijā. Savukārt “Disney+” ar reklāmām šogad plāno izvērsties ASV, taču nākamgad jau arī citviet.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma