Web Analytics
More
    Reklāma

    NFT ar plašu vērienu ienāk “Facebook”

    Jaunākie raksti

    Gaidīti vai negaidīti, bet NFT (non-fungible tokens) trakums sasniedzis arī “Facebook“. Patiesībā tas bija tikai un vienīgi laika jautājums, jo jau pāris mēnešus NFT ir daļa arī no “Instagram” aktivitātēm. Jūlijā ziņojām, ka atsevišķi satura veidotāji ASV testa nolūkos var izvietot šos digitālos mākslas darbus savos “Facebook” profilos. Taču tagad pie šādām iespējām tikuši lietotāji visā pasaulē.

    Līdz ar to lietotāji savus digitālajos makos esošos NFT var brīvi publicēt gan “Instagram”, gan “Facebook”. Neatkarīgi no tā, kurai no šīm abām lietotnēm maks piesaistīts, lietotājs NFT varēs publicēt gan “Facebook”, gan “Instagram”.

    Reklāma

    Uzņēmums digitālo tokenu ienešanu “Facebook” veic dažas nedēļas pēc tam, kad paplašinājis piekļuvi NFT funkcijām “Instagram”, piedāvājot tās lietotājiem vēl vairāk nekā 100 valstīs Āfrikā, Āzijas un Klusā okeāna reģionā, Tuvajos Austrumos un Amerikā.

    Ir pilnīgi skaidrs, ka “Meta” šis NFT fenomens šķiet saistošs, lai gan pēdējā laikā vērojams digitālo tokenu tirgus kritums. Baumo arī, ka uzņēmums strādā pie platformas, kas ļaus pirkt un pārdot NFT, bet, vai lietotāji to tik tiešām izmantos, ir cits jautājums.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    31.08.2022 19:01

    Mass adoption… vetsīt

    digitalk
    31.08.2022 22:39

    miljons mušu nevar kļūdīties.

    Reklāma