Gaidīti vai negaidīti, bet NFT (non-fungible tokens) trakums sasniedzis arī “Facebook“. Patiesībā tas bija tikai un vienīgi laika jautājums, jo jau pāris mēnešus NFT ir daļa arī no “Instagram” aktivitātēm. Jūlijā ziņojām, ka atsevišķi satura veidotāji ASV testa nolūkos var izvietot šos digitālos mākslas darbus savos “Facebook” profilos. Taču tagad pie šādām iespējām tikuši lietotāji visā pasaulē.
Līdz ar to lietotāji savus digitālajos makos esošos NFT var brīvi publicēt gan “Instagram”, gan “Facebook”. Neatkarīgi no tā, kurai no šīm abām lietotnēm maks piesaistīts, lietotājs NFT varēs publicēt gan “Facebook”, gan “Instagram”.
Uzņēmums digitālo tokenu ienešanu “Facebook” veic dažas nedēļas pēc tam, kad paplašinājis piekļuvi NFT funkcijām “Instagram”, piedāvājot tās lietotājiem vēl vairāk nekā 100 valstīs Āfrikā, Āzijas un Klusā okeāna reģionā, Tuvajos Austrumos un Amerikā.
Ir pilnīgi skaidrs, ka “Meta” šis NFT fenomens šķiet saistošs, lai gan pēdējā laikā vērojams digitālo tokenu tirgus kritums. Baumo arī, ka uzņēmums strādā pie platformas, kas ļaus pirkt un pārdot NFT, bet, vai lietotāji to tik tiešām izmantos, ir cits jautājums.
Mass adoption… vetsīt
miljons mušu nevar kļūdīties.