Reklāma

“Twitter” globāli palaiž iespēju, kas ļauj kopīgot ierakstus ar mazāku lietotāju loku

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Ar mērķi uzlabot lietotāju pieredzi un ļaut cilvēkiem brīvāk izteikt savu viedokli “Twitter” nācis klajā ar jaunu funkciju, kas jau pieejama globāli – “Twitter Circle”. Tā dos iespēju lietotājiem kopīgot savus ierakstus ar mazāku, paša izvēlētu lietotāju loku.

Jaunā iespēja mazliet atgādina “Instagram” pieejamo “Close Friends” jeb tuvu draugu funkciju, kas ļauj kopīgot saturu tikai ar konkrētiem lietotājiem. Savukārt “Twitter Circle” domāta kā zelta vidusceļš starp privātu un publisku kontu, ļaujot lietotājiem izvēlēties ierakstu kopīgot ar mazāku lietotāju loku līdz maksimums 150 sekotājiem. Šī funkcija varētu risināt jau ieilgušo uzņēmuma problēmu – daudzi “Twitter” lietotāji nevēlas izteikties šajā vietnē, baidoties no negatīviem, uzmācīgiem, aizskarošiem komentāriem.

“Twitter Circle” funkciju uzņēmums testēja gandrīz četrus mēnešus. Šajā laikā secināts, ka lietotājiem patīk šī funkcija un tie uz saviem ierakstiem saņem vairāk atbilžu un atzīmju “patīk”. “Twitter” norāda, ka šī funkcija arī samazina vajadzību pārslēgties no privātā uz publisko kontu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma