Reklāma

“Twitter” lēnām pārtop podkāstu lietotnē

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Raidieraksti jeb podkāsti kļūst par populārāku un iecienītāku satura veidu. Arvien vairāk dažādu platformu un sociālo tīklu sāk piedāvāt podkāstu klausīšanās iespējas. Viens no tādām ir “Twitter“. Uzņēmums nupat paziņojis, ka sācis testēt savu pārveidoto pakalpojumu – audio saziņas rīku “Twitter Spaces“, kurā lietotājiem drīzumā būs pieejami podkāsti.

Starp šiem podkāstiem varēs atrast labi zināmus nosaukumus, ko piedāvā “Vox Media”, “NPR” un gan jau vēlāk arī citi uzņēmumi un satura radītāji. Visi raidieraksti tiks iedalīti pa tēmām, kā ziņas, mūzika, sports utt.

Šobrīd “Twitter” testē šo jauno funkciju ar atsevišķiem angliski runājošiem lietotājiem “iOS” un “Android” lietotnēs. Uzņēmums arī norāda, ka paralēli strādā pie funkcijas paplašināšanas un pilnveidošanas. Bez podkāstiem “Spaces” sadaļā varēs atrast arī audio stacijas un reāllaika audio tērzēšanas istabas.

Par to, ka “Twitter” varētu strādāt pie podkāstu piedāvāšanas, tika runāts jau šī gada sākumā. Sākotnēji šķita, ka podkāsti varētu būt vairāk atsevišķa sadaļa lietotnē. Taču tagad izskatās, ka viss audio saturs tiks apvienots zem “Twitter Spaces”.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma