Reklāma

Izstrādātāji veic mahinācijas ar lietotņu nosaukumiem Apple App Store veikalā

Jaunākie raksti

Kā pasargāt sevi finanšu satricinājumu gadījumā? (video)

Brīžos, kad notiek finanšu tirgus satricinājumi, ir svarīgi padomāt par savu finansiālo drošību, lai gadījumā, ja ģimeni piemeklē nelaime...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #481 (06.10.2022)

6. oktobra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu...

Logitech G502 X Plus peles un G PowerPlay peles paliktņa apskats

Logitech G502 X Plus pele ir viena no trim nesen izziņotām G502 X sērijas spēlēm paredzētām pelītēm. Sērijā ietilpst G502...

“Instagram” parādīsies vairāk reklāmas

Jūlijā jau ziņojām par "Meta" sliktajiem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kad pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē tā ieņēmumi bija...

Xiaomi piedāvā budžeta klases Redmi Pad planšetdatoru

Xiaomi izziņojis budžeta klases planšetdatoru Redmi Pad, kas ir aprīkots ar 90 Hz ekrānu un maksās ap 279 eiro....

Interesanta situācija novērota ar dažādu lietotņu nosaukumiem Apple App Store, kas norāda uz to, ka izstrādātāji izmanto atslēgvārdus, lai nonāktu pie potenciālā lietotāja, pat ja tas īsti neatbilst lietotnes darbībai.

Dažādu lietotņu izstrādātāji acīmredzot izmanto App Store vājību, kas ir atslēgvārdu filtrēšana sasaistē ar reālo lietotnes funkcionalitāti. Tādējādi savos nosaukumos liekot saistītās un pat nesaistītās funkcionalitātes, kas nes rezultātu. Piemēram, lietotne Dropbox tagad saucas Dropbox: Cloud Photo Transfer. Taču realitātē tā ir tā pati Dropbox lietotne, kurā var glabāt failus. Jā, to var izmantot attēlu pārvietošanai mākoņpakalpojumā, tomēr man tā asociējas nedaudz ar ko citu.

Šāda vārdu spēle notiek gan ar mazāk zināmām lietotnēm, lai tās izceltos saulītē, gan arī ar lielajiem zīmoliem. Ir arī tādi piemēri, ka šie atslēgas vārdi nosaukumos tiek likti par pims paša zīmola vārda, ko parasti nepraktizē, uzsverot sava zīmola nosaukumu kā pirmo. Tāpat ir pieejams algoritms, kur meklēt nepieciešamos atslēgas vārdus, un šajā aprakstā pat teikts, ka nevajag pārāk piedomāt pie atslēgas vārdu loģikas, bet tos vienkārši ierakstīt nosaukumā.

Kopumā tas ir pārsteigums, ka Apple App Store meklēšanas algoritmi laiž cauri šādu sistēmu, ko var devēt par atslēgas vārdu spamošanu, lai tikai pievilinātu potenciālos lietotājus, pat ja nosaukums neatbilst reālajai funkcionalitātei. Domāju, ka pēc šādas informācijas parādīšanās publiskajā telpā, notiks kādas izmaiņas.

Avots9TO5Mac

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
12.08.2022 14:51

Manipulācijas lielāka apmeklējuma piesaistei ar nepareiziem atslēgas vārdiem un milljards “blogu” lapu kas virsrakstā sola vienu, taču stāsta par pavisam ko citu, notiek jau gadiem ilgi. Un tagad tikuši arī līdz aplikāciju veikaliem. Derētu izmaiņas publiskā interneta satura veidošanas noteikumos ar reāliem milzīgiem naudas sodiem un 10+ gadus ilgiem cietumsodiem par krāpniecību.

Reklāma