Web Analytics
More
    Reklāma

    Pie t/c “Galerija Centrs” tiks uzstādītas viedās velonovietnes

    Jaunākie raksti

    Pirmās Igaunijas viedo mikromobilitātes uzglabāšanas risinājumu ražotāja Bikeep velonovietnes tiks uzstādītas pie t/c Galerija Centrs. Jau tuvākā mēneša laikā pilsētas iedzīvotāji un veikala apmeklētāji varēs novietot velosipēdus droši un par brīvu.

    Bikeep viedās velosipēdu novietnes atšķiras no citām velonovietnēm ar vairāku līmeņu drošības risinājumu, kas pasargās no zādzībām. Šīm novietnēm ir īpaši izturīga konstrukcija, kas pārbaudīta testos un reālās dzīves situācijās, skaļš trauksmes signāls, 24/7 video novērošana, tiešsaistes monitorings visām novietnēm, kā arī paziņojums īpašniekam, ja velosipēda novietošana notikusi reģistrētam lietotājam. Būtiski, ka šīs velosipēdu novietnes lietošana un izmantošana ir bez maksas jebkuram apmeklētājam. Velosipēdu novietot stāvēšanai varēs ar jebkuru NFC karti – bankas, lojalitātes, klienta, durvju čipu, u.c. vai viedtelefonu, kur instalēta Bikeep lietotne.

    Reklāma

    Visā pasaulē Bikeep ir jau vairāk kā 1 000 000 lietotāju vairāk kā 30 valstīs. Igaunijā vien ir uzstādītas vairāk kā 1300 velosipēdu novietošanas stacijas. Bikeep uzņēmums ir dibināts 2013. gadā un šogad tā risinājumi ienāk arī Latvijā, lai veicinātu pilsētvides drošību mikromobilitātes risinājumiem un mudinātu iedzīvotājus vairāk pārvietoties ar velosipēdu vai skrejriteni.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    16.06.2022 12:04

    varbūt pašvaldības vai pat valsts varētu pieprasīt stāvdrāžu operatoriem tādus ierīkot saviem boltiem un kam tur tik vēl ne?

    Last edited 2 years ago by digitalk
    Biteme
    16.06.2022 13:30
    Reply to  digitalk

    Pieprasīt? Pašvaldība droši vien ir laimīga, ka saņem budžetā nodokļus no nevainīgiem braucamajiem, kas nav ne krematorija, ne cūku ferma (kas mēdz tracināt vēlētājus). Pag, vai tiešām saņem? Lai nu kā, bet cilvēki, kas paši ikdienā neizmanto ietves, diez vai saprot kādu haosu rada šie braucamie. Turklāt šī nelaime tiek pasniegta kā eko-šmeko padarīšana un kuram tad vērsies mute, lai atrastu mellumus debesmannā, kas nevis nes peļņu īpašniekiem, bet gan glābj planētu?

    KKTK
    16.06.2022 14:28
    Reply to  Biteme

    Pag, bet kāda ir problēma to stāvdrāzi nogrūst zālājā (nevis kā Nīderlandē – kanālā)? Operatoram sāks nepatikt, sāks prasīt paskaidrojumus no pēdējā braucēja. Kāpēc noliki tā, ka kādam pacēlās naids pret to? Tā tas nestrādā?

    Biteme
    16.06.2022 15:00
    Reply to  KKTK

    Ja eju kājām – nekādu problēmu. Braucot ne vienmēr gribu apstāties.

    Biteme
    16.06.2022 13:35

    Attēls kā no mācību grāmatas) košas krāsas akcenti – ček, sieviete – ček. Pietrūkst tikai rasu diversitātes.

    Nez, vai feta ratam vietas pietiks?

    Kursors.lv
    16.06.2022 14:04
    Reply to  Biteme

    Piedod, bet pārējās bildes kopā ar to relīzi bija vēl sliktākas. Šie bija pat atsūtījuši vertikālas fotogrāfijas. Moderni? Jā. Bet kur es vertikālu bildi varu izmantot blogā? :)

    Biteme
    16.06.2022 14:58

    Vertikālas bildes parasti liek ar tekstu vienā vai otrā pusē (satura tekstu, ne attēla parakstu). Ja teksts ilustrē blakus redzamo attēlu – nekādas vainas. Un tas bija izdomāts un tika izmantots vēl pirms jebkādas elektronikas, nerunāsim jau par telefoniem.

    Vertikālais kadrs foto – tās ir puskadra kameras un atsevišķas midformāta kameras. Viss jau ir bijis, mēs ejam pa apli un ne vienmēr atceramies, ka esam šeit jau bijuši)

    Kursors.lv
    16.06.2022 21:26
    Reply to  Biteme

    Ir gan vaina. Mūsdienās reti kurš teksta laukus veido tik platus, lai tur blakus salīstu gan bilde, gan teksts. Plus, mobilajā skatā šie elementi tāpat nostāsies viens zem otra un nebūs saprotami. Man besī vertikālās bildes, tās nevar normāli izmantot Kursorā.

    Run Lola Run
    16.06.2022 19:40

    Interesanti, kādi ir laika ierobežojumi. Ja nav, tad es šo lietotu, ja man būtu darbs studijas tuvumā no 8:00-15:00, vai darbs netālu no 8:30-17:00, vai arī, ja dotos izbraucienā ārpus pilsētas, tad varu drošā vietā atstāt velo arī uz pāris nedēļām?
    (piemēri ir izdomāti, tiem kuri nesaprot)

    Džons Makleins
    17.06.2022 09:53
    Reply to  Run Lola Run

    Ja pareizi atceros Igaunijas (gan jau citur tāpat) piemēru, tad laika ierobežojums ir. Mūsdienās jau viedie risinājumi ir īstermiņa risinājumi – Bolt, Šmolt, CityBee, utt. Stundu atstāt vari, dienu atstāt vari, nedēļu atstāt arī vari, bet tad “jāmaksā”. Igaunijā saimnieks saņem paziņojumu “hei, tavs velo stāv tur pārāk ilgi, savāc viņu, vai aizvedīsim uz mūsu noliktavu”.

    tracins
    18.06.2022 14:40

    Ideja nudien forša. Tik G/C nebūt nav populārākais veikals.
    Lai gan centrs ir pilns ar novietnēm pat mikrorajonos būtu labāka doma no drošības viedokļa. Jo iepirkties varētu ar skūteri un nevajag izmantot mašīnu vai sabiedrisko, lai iepirktos. Man šis personīgi būtu aktuāli.
    Visur šis noderētu. Un tici vai nē, pat maksas gadījumi der, ja tu vari savu stāvdrāzi vai velo novietot un tiešām droši ar drošību.
    Privātajiem stāvdrāžiem vispār iespēju maz, lielai daļai pat nav vietas kur piestiprināt, ja tas strādātu uz tiem, es būtu gatavs arī maksāt, ja gribētu pavadīt laiku vecrīgā pat pie G/C novietot būtu šiki.

    Paldies autoram par rakstu.

    Reklāma