Web Analytics
More
    Reklāma

    Uzstādītas Latvijā pirmās viedās velonovietnes Bikeep

    Jaunākie raksti

    Tagad t/c “Galerija Centrs” visiem tā apmeklētājiem ir pieejamas bezmaksas viedās velonovietnes Bikeep, kas novietotas pie t/c galvenās ieejas. Viedā velosipēdu novietne atšķiras no citām ar paaugstinātu drošības un komforta līmeni. Aprīkota ar vairākiem drošības elementiem: kā diennakts novērošanas kamera, skaļa signalizācija, stiprināta metāla konstrukcija, signāl-ziņojums transportlīdzekļa īpašniekam un citiem. Lietotājs var būt drošs, ka viņa transportlīdzeklis būs pasargāts un drošībā.

    “Mēs saviem apmeklētājiem vēlamies nodrošināt maksimāli augstu komforta līmeni, lai, apmeklējot tirdzniecības centru, nebūtu jāuztraucas par savu velosipēdu, jo viedajā velonovietnē transportlīdzeklis ir drošībā. Ticam, ka velobraucēji un centra apmeklētāji novērtē šādus inovatīvus risinājumus, kas palīdz attīstīt velo satiksmes infrastruktūru, kā arī veicina uzņēmumus un pakalpojumu sniedzējus vairāk domāt par draudzīgiem risinājumiem pilsētvides attīstībā. Esam gandarīti attīstīt pilsētas infrastruktūru un ieviest inovācijas tirdzniecības centru pakalpojumos,” stāsta “Galerija Centrs” vadītāja Sanita Krīgere.

    Reklāma

    Viedās velosipēdu novietnes lietošana ir vienkārša, lai to izmantotu jebkurš interesents. Slēdzenes atvēršana un aizvēršana notiek ar jebkuras NFC/RFID kartes palīdzību jeb “pīkstināmo” karti, čipu, piemēram, lojalitātes karti, bankas karti, durvju čipu vai ar Bikeep lietotni. Lietotnes izmantošanai ir savas priekšrocības, jo velosipēda īpašnieks var saņemt trauksmes signālu vai ziņojumu par velosipēda statusu, apskatīt būtiskus datus – stāvēšanas ilgumu, redzēt pieejamās lokācijas, brīvās vietas novietnē un citus.

    Lai novietotu velosipēdu novietnē, jāpieliek NFC karte pie sensora saslēga. Ievieto velosipēdu saslēgā un aizver saslēgu. Lai vēlāk izņemtu velosipēdu no novietnes, nopīkstina to pašu karti vai čipu, atver saslēgu un izņem velosipēdu. Ieguvumi lietotājam ir vairāki – nav līdzi jāvadā smagas un lielas slēdzenes, novietne lietošanai ir bez maksas un, galvenais, drošības sajūta, jo velosipēds ir pasargāts no zādzībām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Edg
    30.08.2022 13:09

    Forši!

    KKTK
    30.08.2022 14:05

    Visvaira’k velosipēdi šķiet ir nozagti no Alfa un Olimijas. Tie varētu sekot labam piemēram…

    Biteme
    30.08.2022 14:44

    Nevienā novietnē velo nav drošībā. Bildē redzamajiem var aizvilkt pakaļējo ratu un visu citu, kas noskrūvējams. Tur arī viss viedums beidzas. Protams, labāk ir kad vairākas vietas, nekā kad visi cenšās piesaitēties pie vienīgā staba ieejas tuvumā.

    digitalk
    30.08.2022 15:02
    Reply to  Biteme

    cik izdevīgi aizmirst par novērošanas kamerām, lai bīdītu argumentu par noskrūvēšanu.

    Biteme
    30.08.2022 15:11
    Reply to  digitalk

    Cilvēks neuzkrītošās drēbēs ar kapuci, kas neļauj saskatīt seju, minūtes laikā noņem pakaļējo ratu. Un tu tici, ka policija saberzē rokas, nu tūlīt mēs to atklāsim, jo uz kamerām viss ir piefiksēts?
    Jā, kameras ir labāk, nekā ja to nav. Bet vai tas attur – neesmu drošs.

    Džons Makleins
    31.08.2022 08:21
    Reply to  Biteme

    Biteme Kā ir dzīvot, kad gaiss traucē elpot?

    Biteme
    31.08.2022 10:59

    To tu mums pastāsti)

    digitalk
    31.08.2022 11:35
    Reply to  Biteme

    ar tāpat līdzvazājamo trosi tagad pieslēgs aizmugurējo ratu pie rāmja.

    Biteme
    31.08.2022 12:58
    Reply to  digitalk

    Ar līdzvazājamo var pieslēgt jebkur, zūd jēga smalkajai uzpariktei. Ar līdzvazājamo var pieslēgt pie staba rāmja aizmugurējā daļā vienlaikus ar ratu. Priekšējais rats parasti ir lētāks, bet ja tam piedevām ir nestandarta uzgriežņi – tad blakus esošais velo zaglim būs jau interesantāks guvums.

    Visa tā TL aizsardzība ir tikai laika iegūšana vai zagļa uzmanības pārvirzīšana uz citu upuri.

    davix
    31.08.2022 11:24
    Reply to  Biteme

    Iespējams drošāk būtu būvēt stikla boxus ar attiecīgo autorizācijas risinājumu durvju atvēršanai + videokameras. Tas nodrošinātu, ka nevar aiznest nepieslēgto riteņa daļu.

    Biteme
    31.08.2022 11:46
    Reply to  davix

    Stikla? Rūdītais stikls nav lēts, jādomā. Protams, stikla būri pie veikala izskatās glītāk par režģa būriem, kas apgrūtina piekļuvi pie velo. Diez vai kāds tā pūlēsies dēļ nedaudzajiem pircējiem uz velo. Pie daudziem veikaliem pat normālu pieslēdzamo nav, tikai vieta kur pieslēgt vienu ratu pēc labākajiem PSRS paraugiem.

    digitalk
    04.09.2022 16:11
    Reply to  Biteme

    UK ir pilns ar skapjiem — stacijās, skolās, pie lielveikaliem un municipālajām iestādēm, utt.
    https://www.bikeaway.com/

    Last edited 1 year ago by digitalk
    Biteme
    04.09.2022 17:19
    Reply to  digitalk

    Zinot UK velokultūru, nav brīnums ka viņiem tas viss ir. Mums tas viss vēl priekšā.

    digitalk
    04.09.2022 20:08
    Reply to  Biteme

    BikeAway ~20 gadus bīda savus skapjus tirgū un, kā jebkurā biznesā, sākums bijis ļoti pieticīgs. tā ka tik pat labi pie mums nekas tāds nenotiks — būs kā Nīderlandē statīvi zem klajas debess tāpēc, ka lēti…

    Biteme
    04.09.2022 22:44
    Reply to  digitalk

    Mums nākamo 10 gadu laikā būs 10km veloceļu…

    Kristians
    31.08.2022 10:36

    Smieklīgi, ka attēlā redzamie velosipēdi ir pieslēgti pie novietnēm ar trosi un ķēdi :)

    Reklāma