“Tesla” vadītājs Īlons Masks daļai savu darbinieku drīzumā varētu nest sliktas ziņas. Viņš informējis, ka “Tesla” darbaspēku plāno samazināt par 10%. Uzņēmums 2021. gada beigās kopumā nodarbināja aptuveni 100 000 cilvēku, tāpēc šāds lēmums nozīmētu to, ka ap 10 000 strādājošo paliktu bez darba. Masks e-pastā vadošajiem darbiniekiem norādījis, ka atlaišana neskars visu jomu strādājošos, piemēram, tos, kuri strādā ražošanā, jo tur darba rokas ir ļoti vajadzīgas.
Here is @elonmusk emailing the Tesla team about layoffs.
Reklāma Note that this will not apply to anyone actually building cars, battery packs, or installing solar. pic.twitter.com/nLK4Jigroa
— Whole Mars Catalog (@WholeMarsBlog) June 3, 2022
Neskatoties uz ražošanas rekordiem, ko “Tesla” uzstāda ik ceturksni, šiem panākumiem ceļā stāvējuši un joprojām stāv dažādi šķēršļi. Īpaši grūts bija pandēmijas laiks, jo lielāko daļu transportlīdzekļu, kas paredzēti Āzijas un Eiropas tirgiem, uzņēmums ražo Ķīnā, Šanhajas rūpnīcā. Covid-19 dēļ ieviestie ierobežojumi krietni bremzējuši ražošanu šajā valstī, un slimības uzliesmojuma dēļ vēl salīdzinoši nesen – marta beigās – ražošana Šanhajā bija jāaptur. Protams, Īlona noskaņojums ir negatīvs ne tikai pandēmijas, bet, iespējams, vairāk tieši inflācijas dēļ, kas negatīvi ietekmē visu autobūves nozari.
Pavisam nesen Masks arī paziņoja, ka “Tesla” un “SpaceX” strādājošiem obligāta prasība būs vismaz 40 stundas nedēļā strādāt klātienē, pretējā gadījumā – gaidāma atlaišana. Šī viņa nostāja ir pretēja vairāku lielo tehnoloģiju uzņēmumu vadītāju praksei, kas joprojām ļauj strādāt gan pilnībā attālināti, gan hibrīda režīmā. Šajā ziņā izskanējuši viedokļi, ka Masks ar obligātu klātienes darbu vēlas vienkārši atsijāt daļu darbinieku, jo saprot, ka ne visi būs mierā ar šiem noteikumiem.
Kāds tieši ir iemesls tam, ka Kursors.lv tiek atgremota katra I. Maska kustība?
Tāpēc, ka tech pasaulē nav otra tik kolorīta personāža kā Masks. Katru nedēļu viņš izsper kaut ko tādu par ko cilvēki var cepties ilgi un dikti.
vienkārši sakot – tech pasaulē šis ir lēts veids kā neieguldot piepūli tikt pie “Clickbait” virsrakstiem. Pievienotā vērtība, piemēram, no šī raksta ir – nulle.
Problēma ar dzeltenajām ziņām par Masku ir, ka tās ātri zaudē aktualitāti, jo Masks vnk prikolojas vai manipulē ar akcijām.
https://www.autoblog.com/2022/06/05/tesla-jobs-increase-salaried-flat
Kamēr iztulkojāt, ziņa novecoja :)
Tā ir gan, jā.
Saprotams solis, zinot ka vina raketes projekts izgazas, kas itka isa laika spej lidot uz jebkuru planetu.
Ar tweeteru uz kosmosu neaizlidot.
5 gadi, un tad jau visi būs pāredušies ar viņa solījumiem. Ne mars, pat ne mēness… Kravinieki un pikapi ar nav. Jaunais roadster ar nekur nav redzēts, laikam par ātru priekš kamerām. VIņš tik liek solījuus kaudzē, bet nu parādās, kad idiotiem ir daudz naudas, viņiem zinātne neeksistē. Tagad zinātnieks nevar izteikties, atradīsies kāda komūna, kas viņu kancelos, jo tiks aizvainoti ar faktiem. Diemžēl.
Starlink jau šodien ir devis vairāk labuma, nekā elektriskie pikapi un rodsteri jebkad uzģenerētu.