Reklāma

TikTok ļaus atbalstīt iemīļotos satura radītājus ar abonementa palīdzību

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Pagājušajā nedēļā sociālais tīkls TikTok paziņoja par jaunu iespēju, kā tieši atbalstīt savus iemīļotākos satura radītājus. Tas būs abonēšanas serviss, kas nodēvēts par “Live Subscription”.

Tā galvenais mērķis ir radīt plānotāku ieņēmumu plūsmu katru mēnesi, jo līdz šim TikTok ir zināms ar to, ka satura radītāji īsti nespēj paredzēt savus ienākumus. Tomēr sociālais tīkls un lietotne cenšas situācija padarīt labāku, lai nezaudētu autorus. Jaunais abonēšanas serviss līdzināsies tam, ko jau piedāvā Twitch un YouTube. Tā mērķis faniem ļaut tieši atbalstīt savus mīļākos satura radītājus pretim saņemot iespēju pa tieši sazināties ar autoru, kā arī saņemt īpašas digitālās atzīmes. Tādas, kādas nav pieejamas parastajiem lietotājiem, lai parādītu, ka šis lietotājs atbalsta konkrēto autoru.

Pagaidām abonēšanas funkcionalitāte vēl darbosies testa režīmā, līdz ar to tā nebūs pieejama visiem satura radītājiem. Tāpat nav zināma precīza maksa, taču paredzams, ka tā varētu būt 4,99 USD mēnesī, kāda šobrīd ir tirgus cena citās platformās. TikTok spēris lielu soli tajā, lai autori varētu saņemt daļu no reklāmas ieņēmumiem, pateicoties TikTok Pulse shēmai. Kopumā lietotne turpina savu uzvaras gājienu sociālo tīklu tirgū un lielas auditorijas apziņošanā.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars
31.05.2022 14:21

Muljkju platformai, mulju apmekletaji, ari muljkji maksas.

Tievais
31.05.2022 15:18

Ha, vienā raidījumā “tiktokere” izteicās par cilvēku, kurš bija iefilmējis video tiktokam normālā horizontālā veidā, ka tas nu gan nekur neder, vai tad šams nezin ka vertikāli video jāfilmē!
Varbūt jāsāk beidzot ražot un tirgot televizorus vertikālā izvietojumā, tak tik daudz šo tiktokeru saradies :D gan jau būs nišas produkts

REALAIS
31.05.2022 17:09
Reply to  Tievais

Samsung jau tirgo TV, kas nāk ar rotēšanas iespēju un satura atspoguļošanu vertikāli, tieši izmantojot kā vienu no reklāmām – Tiktok :D

Reklāma