Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” pētīs iespēju reklāmu ieņēmumus novirzīt arī satura veidotājiem

    Jaunākie raksti

    Video koplietošanas lietotne “TikTok”, kas pašreiz atrodas popularitātes virsotnē, sagatavojusi labas ziņas lietotājiem. Uzņēmums šobrīd pēta veidus, kā sadalīt lietotnes ieņēmumus ar satura veidotājiem. Reklāmu risinājuma “TikTok Pulse” ietvaros sociālo mediju gigants sāks “izpētīt” programmu, kas sadala ieņēmumus no reklāmām ar influenseriem, izdevējiem, kā arī labi zināmām publiskām personām, kuru sekotāju skaits sasniedz vismaz 100 000.

    Uzņēmums paziņojis, ka “TikTok Pulse” plāno palaist šī gada jūnijā ASV, savukārt citviet pasaulē šis risinājums būs pieejams rudens pusē. Plānots, ka ieņēmumus no reklāmām “TikTok” sadalīs līdzvērtīgi jeb 50:50 starp sevi un satura veidotājiem. Šajā ziņā “TikTok” nav tik devīgs kā, piemēram, “Instagram”, kur veidotāji saņem 55% no reklāmu ieņēmumiem.

    Reklāma

    Katrā ziņā, ja esi šajā sociālajā medijā un tev ir daudz sekotāju, tad vari cerēt uz vismaz kabatas naudas lieluma ieņēmumiem. Skaidrs arī, ka šāds solis no “TikTok” puses veicinās jaunu lietotāju pieplūdumu un aktīvāku satura publicēšanu no esošo puses.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma