Reklāma

Noskaidrotas 2022. gada sākuma populārākās mobilās lietotnes

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Kamēr pasaule diskutē par Īlona Maska jaunāko pirkumu, tikmēr “Sensor Tower” izlaidis svaigāko ziņojumu “Q1 2022: Store Intelligence Data Digest“, kurā izpētīti “App Store” un “Google Play” dati un statistika. Rezultāti liecina, ka 1. ceturksnī lietotnes lejupielādētas kopumā teju 37 miljardus reižu, kas ir par 1,4% vairāk nekā pērn šajā periodā. Taču pašas, pašas populārākās jeb visvairāk lejupielādētās lietotnes titulu iegūst neviena cita kā “TikTok“.

Kā redzams zemāk grafikā – “TikTok” atrāvusies no pārējām lietotnēm, pietuvojoties 200 miljonu lejupielāžu atzīmei. Tikmēr godpilno otro vietu ieņem “Instagram” un turpat trešajā vietā gozējas “Facebook”.

Salīdzinājumā ar pērno gadu globālie rezultāti ir mazliet atšķirīgi. Piecas populārākās lietotnes bija tās pašas, taču “TikTok” pēc lejupielāžu skaita ieņēma vien 5. vietu.

Ja skatās Eiropas reģionu, situācija ir diezgan atšķirīga, tomēr vadošais piecinieks nav mainījies. Pirmo vietu arī ieņem “TikTok”, taču otro vietu ar pāris miljonu lejupielāžu starpību ieņem “WhatsApp”, tam strauji uz pēdām tuvojas “Telegram” un tālāk jau “Instagram” un “Facebook”. Interesanti, ka “Twitter” Eiropas topā atrodas pēdējā vietā, lai gan šķiet, ka vismaz Latvijā to lieto diezgan aktīvi, kas pēc pēdējiem notikumiem varētu nedaudz mainīties.

Īsti jau nav nekāds pārsteigums par “TikTok” straujo popularitāti. Lietotāji ir iecienījuši šāda veida saturu, turklāt uzņēmums ik pa laikam pievieno tīkamas un noderīgas iespējas. Svaigākās no tām, par kurām esam rakstījuši – “TikTok” lietotājiem ļauj radīt pašiem savus papildinātās realitātes efektus, kā arī tagad iespējams pievienot pat 10 minūšu garus video.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
27.04.2022 12:28

Talking Ben the Dog? Es nesaprotu kur es esmu vairāk vīlies – šinī statistikā vai Eiropā.

Krotow
27.04.2022 12:43
Reply to  KKTK

Sviestiņi “Talking Tom” stilā ir diezgan populāri vienkāršās tautas starpā. Atļauj iegrūst bērniem telefonu ar šo pļerkstekli un atslēgties. Cik tas ietekmē bērnu garīgo attīstību, ir cits jautājums.

Reklāma