Reklāma

Jaunpienācējs Latvijas tirgū: Ko piedāvā un ar ko unikāls ir auto abonēšanas pakalpojums “Renti plus”?

Raksts tapis sadarbībā ar auto abonēšanas pakalpojuma sniedzēju Renti Plus.

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Globālās tendences liecina, ka auto nomas servisi kļūst iecienītāki. Šajā ziņā arvien lielāku ievērību gūst tāds pakalpojums kā jaunu auto abonēšana, kas ir gandrīz tikpat vienkārši kā abonēt “Netflix” vai “Spotify”. Viens no iemesliem, kāpēc tas kļuvis populāri, protams, ir pandēmija, kuras laikā jauni auto kļuvuši par deficītu. Situāciju vēl vairāk pasliktinājuši notikumi pasaulē, radot sarežģījumus piegādes ķēdē. Tā ir globāla problēma un vērojama arī Latvijā, kur atsevišķi auto modeļi nebūs pieejami iegādei pat vēl vairāk nekā gadu. Ņemot vērā pieprasījumu pēc jauniem spēkratiem un auto nomas pakalpojumu augošo popularitāti, arī Latvijā pamazām ienāk šādas iespējas. Viens no šādiem pakalpojumiem, kas pieejams kopš janvāra, ir “Renti plus”, kas piedāvā uz abonementiem balstītas auto nomas iespējas. Kādas priekšrocības tas sniedz klientiem un ar ko atšķiras no citiem, plašāk stāsta “Renti plus” vadītājs Krišjānis Znotiņš.

“Renti plus” vadītājs Krišjānis Znotiņš

Kas ir “Renti plus”?

“Renti Plus” sevi dēvē par auto abonēšanas pakalpojumu sniedzēju, kas klientiem piedāvā jaunus auto. Uzņēmums termiņā no 1 līdz 36 mēnešiem ļauj nomāt jaunākos populārāko un iecienītāko marku auto, ko citādā veidā šobrīd ir ļoti sarežģīti dabūt. Viss process ir diezgan vienkāršs – klients mājaslapā atrod sev tīkamāko spēkratu, atzīmē, cik ilgi to plāno izmantot, izvēlas piemērotāko abonementa plānu, aizpilda pieteikuma formu un jau tajā pašā dienā saņem savu izvēlēto braucamo. K. Znotiņš uzsver, ka lielākā priekšrocība, ko sniedz “Renti plus”, salīdzinot ar citiem līdzīgiem pakalpojumu sniedzējiem – klientiem tiek piedāvātas tikai pašas jaunākās automašīnas – no benzīna līdz elektroauto.

Topā mazie pilsētas auto un apvidnieki

“Renti plus” auto parks pašreiz sastāv no 70 spēkratiem, no kuriem lielākā daļa šobrīd atrodas pie klientiem. Līdz gada beigām pakalpojuma sniedzējs šajā ziņā cer krietni paplašināties, piedāvājot jau ap 280 dažādu marku un modeļu jaunākos un populārākos auto.

Domājot, kādu piedāvājumu klientiem celt galdā, K. Znotiņš atklāj, ka “Renti plus” vadās pēc tā, kādas auto markas un modeļi ir populārākie un vairāk pieprasīti. Viņš norāda, ka Latvijas tirgū ļoti iecienīti esot mazie pilsētas SUV, kā arī apvidus auto, kas pašreiz sastāda lielāko “Renti plus” auto parka daļu. Populārākie no tiem šobrīd ir “Nissan Juke” un “Toyota RAV 4” modeļi.

Vadoties pēc tendencēm auto tirgū un pieprasījumā, “Renti plus” piedāvā arī elektroauto, kuru klāsts uz gada otru pusi būtiski pieaugs gan skaitā, gan dažādībā. Pašreiz klientiem no šādu braucamo segmenta ir iespēja vizināties, piemēram, ar “Nissan Leaf”, pēc kura esot īpaši liels pieprasījums.

Būtiski, ka līguma ietvaros klientam ir iespēja arī esošo automašīnu nomainīt uz citu. Piemēram, pāriet no benzīna uz hibrīdu vai elektroauto, no lielāka braucamā uz mazāku utt.

Taču, ja kāda no automašīnām, ko nomā “Renti plus”, ir tā iepatikusies, ka nevari bez tās vairs dzīvot, to ir iespējams arī nopirkt. Šajā un citos finanšu jautājumos uzņēmums sadarbojas ar banku “Citadele”, kas ir “Renti plus” finansētājs.

Ieguvums gan privātpersonām, gan biznesam

“Renti plus” auto abonēšanas pakalpojumus piedāvā gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Kamēr privātpersonas šādā veidā var izbaudīt šodienas mobilitātes sniegtās priekšrocības, uzņēmumiem tas paver plašas ērtības un mazina administratīvo slogu, jo visas izmaksas tiek iekļautas vienā kopējā rēķinā. Šādas iespējas jau tagad izmanto tādi klienti kā “ATTA centrs”, “Sportland” un citi.

“Renti plus” mājaslapā var iepazīties ar auto sarakstu, kuri pieejami uzreiz un kuri sagaidāmi drīzumā. Vēl viena laba lieta ir tā, ka iespējams pieteikties uz testa braucienu, kas dos iespēju labāk iepazīt interesējošo spēkratu pirms to nomāt. Atbraucot uz “Renti plus” biroju Rīgā, Skanstes ielā 52, klients droši var notestēt kaut visas piedāvājumā esošās automašīnas, kas dos iespēju izvēlēties vēlmēm un vajadzībām labāko variantu.

Būtiski, ka privātpersonas un uzņēmumi var izmantot jaunu iespēju – atvērtais līgums. Ja parastais līgums paredz, ka īrēta auto ātrākas atgriešanas gadījumā klientam jāmaksā soda nauda, atvērtais līgums šajā ziņā piedāvā elastīgākas iespējas. Tas paredz, ka klientam ar nomāto auto jānobrauc vismaz viens mēnesis un pēc tam jebkurā brīdī to iespējams atgriezt atpakaļ bez soda maksas. Atvērtais līgums ir laba iespēja gadījumos, ja nav pārliecības, cik ilgi transportlīdzeklis būs vajadzīgs vai arī notikušas kādas negaidītas pārmaiņas un tas vairs nav nepieciešams.

No sudraba līdz premium piedāvājumam

Atkarībā no klienta vēlmēm un vajadzībām “Renti plus” piedāvā trīs veidu abonementa plānus – “Silver”, “Gold” un “Premium”, kas atšķiras gan cenas, gan piedāvājuma ziņā. Šeit uzreiz jāsaka, ka “Silver” un “Gold” plāni netiek piedāvāti īstermiņam un tiem var pieteikties tikai tad, ja klients auto plāno izmantot ilgāk par 12 mēnešiem.

Svarīgi, ka visos trīs abonementu plānos ir iekļautas OCTA un KASKO izmaksas, nodrošināts 24/7 atbalsts uz ceļa, kā arī apkope, ko veic klientam ērtā laikā oficiālā servisa centrā.

Atkarībā no izvēlētā abonementa plāna mainās pašrisks. Piemēram, “Silver” piedāvājumā ietilpst KASKO polise ar 800 eiro pašrisku bojājumiem. “Gold” plāna ietvaros šī summa ir uz pusi mazāka, savukārt “Premium” piedāvā KASKO polisi ar 0 eiro pašrisku pirmajam bojājumam gadā. Tāpat pirmie divi abonementu plāni – “Silver” un “Gold” – ļauj brīvi pārvietoties Baltijas valstīs. Savukārt “Premium” plāns dod iespēju ceļot krietni elastīgāk un ar jauno auto paviesoties visās Eiropas ekonomiskās zonas valstīs.

“Gold” un “Premium” plānos lietotāju ērtībām tiek iekļauti arī CSDD izdevumi, piemēram, par tehnisko apskati, ceļa nodoklis. Klientam pašam par to nav jādomā, jo gan rezervāciju uz tehnisko apskati ērtākajā laikā, gan nepieciešamos maksājumus veic “Renti plus”.

Atsevišķi jāuzsver, ka “Premium” abonements gluži loģiski piedāvā bagātīgāko iespēju klāstu un ir arī klientu iecienītākais plāns. Šajā piedāvājumā viss ir iekļauts, izņemot, protams, degvielu, par ko klientam pašam jāprūpējas. Bez jau uzskaitītajām iespējām nebūs arī jāmaksā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis, jāsatraucas par sezonālo riepu iegādi, maiņu un glabāšanu. Tāpat “Renti plus” apmaksā dabīgā nolietojuma rezultātā nepieciešamo remontu, detaļu, eļļu nomaiņu. Vajadzības gadījumā klientam tiks piešķirts arī maiņas auto.

Ko vajadzētu likt aiz auss

Protams, varētu rasties jautājums, kā uzņēmums izkontrolēs to, ka klienti, kuriem nav šis “Premium” plāns un kuriem pašiem jāparūpējas, piemēram, par eļļas nomaiņu, to tik tiešām apzinīgi darīs. Krišjānis Znotiņš stāsta, ka arī šajā ziņā “Renti plus” ir pretimnākošs un seko līdzi, piemēram, nobraukumam, lai laicīgi paziņotu klientam, ka ir nepieciešama eļļas nomaiņa. Brīdī, kad tas ir vajadzīgs, uzņēmums sazinās ar klientu un piedāvā ērtāko laiku, kad to izdarīt.

Negadījumi uz ceļa ir bieža parādība. Vairumā gadījumu izdevumus sedz apdrošinātāji. Taču, ko darīt tādos gadījumos, kad gadījies, piemēram, sabuktēt nomātu auto? Krišjānis Znotiņš norāda, ka, klientam, protams, vispirms jāsazinās ar apdrošinātājiem. Taču uzreiz pēc tam par esošo situāciju noteikti jāpaziņo arī “Renti plus”. Savukārt, ja gadījusies tik nelāga situācija, ka mašīna vairs nekust uz priekšu, uzņēmums ikvienam klientam nodrošinās evakuatora pakalpojumus.

Izvēlies vajadzībām atbilstošāko nobraukumu

Visos trīs “Renti plus” abonementa plānos mēnesī iekļautais standarta nobraukums sasniedz 1500 km. “Pārsvarā klientiem tas ir pietiekams ikdienas gaitu veikšanai, pārvietojoties pa pilsētu vai dodoties uz mājām ārpus pilsētas”, norāda K. Znotiņš. Taču, ja klients saprot, ka mēnesī nobrauks vairāk kilometru, par papildus maksu ir iespēja izvēlēties lielāku nobraukumu. Piemēram, ja mēnesī sanāk nobraukt  2000 km, tad papildus izvēlētajai abonementa cenai būs jāpiemaksā 18 eiro. Aktīvākajiem braucējiem “Renti plus” piedāvā arī 3500 km lielu nobraukumu mēnesī, par ko būs jāpiemaksā 169 eiro. Taču, ja arī ar šo daudzumu nepietiek, klientam tiek piedāvāts individuāls risinājums.

Skaidrs, ka kilometru patēriņš ziemā un vasarā atšķiras. Tas arī nozīmē, ka ziemas mēnešos, iespējams, šo standarta 1500 km limitu neizdosies savākt, savukārt vasarā var gadīties to pārsniegt. Par to nevajadzētu satraukties. K. Znotiņš skaidro, ka tiek rēķināts viss līguma periods kopā. Tas nozīmē, ja līgums ir noslēgts uz gadu ar iekļautiem 1500 km mēnesī, līdz termiņa beigām kopējais nobraukums nedrīkst pārsniegt 18 000 km. Līdz ar to svarīgs ir tikai šis gala skaitlis, nevis atsevišķā mēnesī nobraukto kilometru daudzums. Ja klients līguma ietvaros tomēr nobrauc vairāk, tad par katriem 1000 km “Renti plus” prasīs papildus maksu. Protams, ja klients jūt tādu vajadzību, tad jebkurā brīdī ir iespēja abonementā pievienot lielāku kilometru daudzumu.

Kāpēc izvēlēties “Renti plus”, nevis līzingu?

Skatoties pēc vidējā piedāvājuma tirgū un salīdzinot auto abonementu ar līzingu, var secināt, ka abonēt auto “Renti plus” ir izdevīgāk un ērtāk. Pirmkārt, klientam nav jādomā par pirmo iemaksu 10% apmērā no automašīnas vērtības. Otrkārt, atkrīt līguma komisijas izmaksas, kas līzinga gadījumā sastāda 1,5% no spēkrata vērtības. Treškārt, nav jādomā par OCTA un KASKO izmaksām, jo tās jau ir iekļautas abonementā. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka pie kārotās automašīnas iespējams tikt jau uzreiz, kas līzinga gadījumā būtu vismaz 3 līdz 9 mēnešu jautājums. Ja iegādājies “Renti plus” “Premium” abonementu, papildus šīm var pieskaitīt vēl vairākas priekšrocības, kas jau iepriekš pieminētas.

Plāno izvērsties ārpus Latvijas un fokusēties vairāk uz biznesa klientiem

Bez auto parka būtiskas palielināšanas “Renti plus” līdz gada beigām cer izvērst darbību ārpus Latvijas un transportlīdzekļu abonēšanas pakalpojumu piedāvāt arī Igaunijā. Tāpat plānos ietilpst lielāks fokuss uz uzņēmumiem, konkrētāk, tieši mazo biznesu pārstāvjiem, piedāvājot tiem komerctransporta abonēšanu.

“Renti plus” īpaši ieklausās klientu ieteikumos, kas ļāvis pilnveidot pakalpojuma sniegšanas kvalitāti. Tāpēc sagaidāms, ka vēl kāda jauna, forša iespēja jau šogad sagaidīs klientus un ļaus auto abonēšanas iespējas izmantot vēl ērtāk.

Reklāma

44 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
44 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kristaps
26.05.2022 14:58

Nu nezinu, parēķināju savam autiņam (tada pašā kategorija,komplektācija, kā kataloga) no salona ņemts jauna nullīte, Kasko/octa + apkope + ikmēneša maksājumu, sanāk apmēram 70-80eiro lētāk, par šo pasākumu, varbūt tiem kam stāžs 1 gads un octa/kasko ir kosmosā iespējams arī sanāk lētāk :)

REALAIS
26.05.2022 16:43
Reply to  Kristaps

Bet vai tad tas nav loģiski, ka jebkas caur trešo pusi būs dārgāks, nekā to visu darot pašam? Šis būtu tāpat salīdzināms kā gatavie ceļojumi. Ja vēlies, lai kāds tavā vietā izdara lielāko daļu darba, tad par to nāksies piemaksāt. Šeit tirgo ērtības. Mūžam vecā 3 lietu kombinācija. Labi, lēti, ērti –
Labi un ērti nebūs lēti.

myself
26.05.2022 16:59
Reply to  Kristaps

Un tev arī nebija pirmā iemaksa jāmaksā? droši zini, ka ceļa nodevu u.c. maksājumus ierēķināji? Cik zinu no pieredzes, 99% cilvēku nespēj izrēķināt sava auto TCO.
Es gan neņemos aizstāvēt Renti, viņiem ir jāpelna, bet man, uzmetot aci, likās dārgi, turklāt, mašīnas diez vai ir tādā komplektācijā, kādu es sev izvēlētos. Manuprāt tas ir vairāk piemērots tiem, kas auto uztver kā pārvietošanās līdzekli, un šo pakalpojumu apsver car sharing vietā.

gāmeris
26.05.2022 15:01

“Raksts tapis sadarbībā” bet reāli šis ir reklāmraksts.
It īpaši, ja redzam Renti plus reklāmas pa trešdaļ-ekrānu.

Kur salīdzinājums ar citiem, kur redakcijas viedoklis?
Vai Kristapam tik ļoti vajag moča lietas, ka portālu pārvērš reklāmu vergā?

Biteme
26.05.2022 15:20
Reply to  gāmeris

Vai tev nevajag naudu?))

Kursors.lv
26.05.2022 20:37
Reply to  gāmeris

Paldies par komentāru! Šī raksta būtība ir pastāstīt par konkrēto pakalpojumu un izskaidrot, kā un kam tas darbojas. Tādā ziņā darbs paveikts. Mums ir plānos izveidot vēl vismaz vienu rakstu par Renti Plus, tur arī būs noderīga informācija.

Fedja
27.05.2022 08:40

Nākamajā rakstā obligāti salīdziniet arī ar citiem pilna servisa auto nomas pakalpojuma sniedzējiem, jo tā uz ātro skatoties cenas un pakalpojumu klāsts tāds pats kā citiem. Kas ir Renti galvenā atšķirība!?

Kursors.lv
27.05.2022 09:58
Reply to  Fedja

Nav tā, ka tieši salīdzināt var tikai tad, ja ir identiski tās pašas mašīnas un tieši tāds pats pakalpojums? Citādi sanāk salīdzināt ābolus ar bumbieriem.

Alberts Kviesis
29.05.2022 08:43

Ja man kaimiņš tuvākā apkārtnē prasītu auto uz nomu nedēļas nogalē, kad pats sēžu mājās, un dotu par to EUR 100 – viņam nekādi Renti nebūtu vajadzīgi. Vismaz cilvēki ir zināmi, nobraukuma palielinājums niecīgs, pašam tajā brīdī nenoder, plus vēl dālders kabatā :)

Gints
26.05.2022 19:26

Sūdigs piedāvājums…..
Nevienu LPG vai D vieglo neredzu, kas būtu izmaksas samazinoži degvielas veidi….

Kursors.lv
26.05.2022 19:48
Reply to  Gints

Ir hibrīdi, dīzeļi un pat elektroauto. Principā var mēģināt piemeklēt to, kas patērēs mazāk līdzekļu uz “uzpildi”.

Fedja
27.05.2022 08:44
Reply to  Gints

mobire.lv piedāvā Dacia sandero ar LPG par 275eur mēnesī(viss iekļauts). Ja pareizi atceros Renti reklāmu pirmsākumos piedāvāja arī vecas mašīnas, bet tagad mājas lapā tikai jaunas.

WoW
27.05.2022 09:13
Reply to  Fedja

šeit ir minimālais termiņš 36 mēneši?

Edgars
27.05.2022 01:26

Interesanti…
Pakalpojuma sniedzēja vietnē noderētu vairāk informācijas par katra auto papildus aprīkojumu. Protams, ka var piezvanīt, bet tomēr, ja jau ir produktizēts serviss, tad šī potenciali būtiskā nianse iztrūkst.

myself
27.05.2022 11:44
Reply to  Edgars

vot es par to pašu – piemēram, visai vw grupai jebkuru mašīnu mierīgi var sapakot par 10 000 dārgāk nekā bāzīti, Audi vispār var 30 000 dabūt klāt cenai, īpaši neiespringstot – tas pats BMW, Mercedess. Japāņiem un korejiešiem mazliet mazāk, bet arī ir iespējas. Ja te ir jau nokomplektētas mašīnas, tad ir svarīgi zināt komplektāciju divu iemeslu dēļ – pirmkārt, lai salīdzinātu cenu, otrkārt, lai saprastu vai tur būs viss, kas man ir (vai tikai šķiet) nepieciešams.

Kursors.lv
27.05.2022 11:52
Reply to  myself

Šis vispār ir ļoti labs jautājums. Vai tādam nomas auto vispār komplektācija spēlē būtisku lomu? Es saprotu, ka pērkot pats savu auto, tur pieķeksēsi ziloņkaula stūri un krokodila ādas beņķus, bet šādā vai līdzīgā servisā nomātu auto taču tik smalki negribēsim aprīkot, jo ar to visdrīzāk nebrauksim ilgus gadus. Kā ir?

Rihards
27.05.2022 12:30

Domāju gan, ka spēlē lieu lomu. Minimalais termiņš mēnesis, attiecīgi ir svarīgi, ar kādu auto brauc. Carsheringā tās ir minūtes un tur varbūt nav tik svarīgi, tomēr pat tad ir redzams ka bišu auto ir pliki, bet carguru jau labāk npoakoti. RAV4 gan ir kroplīgi jebkurā variantā :)
Ilgtermiņa nomā aprīkojums ir svarīgs – varbūt ne ziloņkaula stūre, bet asistenti, normālas gaismas, dažādas komforta fīčas…

Edgars
27.05.2022 13:35

Esmu ieinteresēts pakalpojumā. Man aprīkojums ir svarīgs. :) Lūk arī atbilde.

Kursors.lv
27.05.2022 15:33
Reply to  Edgars

Ļoti labi. Ceru, ka šādu pakalpojumu sniedzēji ņem vērā arī šo aspektu.

myself
28.05.2022 00:08

ja pērku (nomāju) kaut ko no lētā gala, tad varu samierināties, ka kaut kā trūkst, ja premium, tad ir lietas, kuras gribu obligāti, un domāju, ka manas vēlmes gan jau ir atšķirīgas no citu klientu vēlmēm, katram savi slapjie sapņi…

Kursors.lv
28.05.2022 08:20
Reply to  myself

OK, ejam šajā jautājumā iekšā dziļāk. Kuras ekstras tev gribētos?

Edgars
28.05.2022 12:01

Noteikti jazin vai ir ādas vai drēbes salons. Cik zonu klimats. Apple car play? Android auto? U.t.t.

Bet, jebkurā gadījumā, lai nav jāņem kaķis maisā un var izdarīt pamatotu izvēli

Es pats
28.05.2022 14:12

Apsildāms vējstikls un pašas labākās gaismas – šīs divas lietas ir būtiskas sliktos laikapstākļos. Tad noteikti apsildāma stūre (šobrīd man ir autonomā apsilde, bet to grūti pielietot, jo sēdina akumulatoru), ādas salons, citādi mani bērni visu piecūko, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis ar atmiņu, vēlams kopā ar spoguļiem un stūri, lai nav jātērē laiks visu pārregulēt, kad ar auto braukusi sieva. Un tad ir virkne sīkumu – paneļa ādas apdare, gaumei atbilstoši dekoratīvie paneļi, laba mūzika utt. – lietas kuras ņemtu vērā, ja būtu izvēle. Tad es negribu nekādas zemprofila riepas – smuki varbūt, bet es nemēdzu braukt lēni pa nelīdzeniem… Read more »

Edgars
28.05.2022 16:03
Reply to  Es pats

Precīzi, kas man :D

Kursors.lv
28.05.2022 22:00
Reply to  Es pats

Ļoti daudz tev to vēlmju un esmu drošs, ka šādi aprīkotu auto neatradīsi nevienā nomas servisā. Tajos tomēr vajag piedāvāt kaut kādu pēc iespējas minimālu komplektāciju, kas der pēc iespējas maksimāli daudz klientiem.

Edgars
29.05.2022 12:17

Gribēji teikt, minimālu komplektāciju, lai saglabātu mārciņas pie konkurētspējīgas cenas.
Jo maksimāli daudz cilvēkiem ser maksimāli nopakots auto :D

Kursors.lv
29.05.2022 13:18
Reply to  Edgars

Protams, ka der, taču cik daudzi gribēs par labu komplektāciju mēnesī maksāt 50, 100 vai 150 eiro vairāk?

Edgars
30.05.2022 19:38

Maz, protams.

Edgars
27.05.2022 15:58

Vēl tā padomāju… Man mūžīgi problēma, ka riepu miaņa vienmēr ir zemakā prioritātē par kaut ko citu,kas darāms, tapat – auto mazgāšana. Moš var veikt kādu aptauju, vai piedavāt kā kaut kādu premium+ plānu – 2x gadā iekļauts riepu nomaiņas pakalpojums Nu, ķipa, piezvanu vai nosūtu ziņu – man vajag nomainīt riepas. Atbrauc pakalpojuma sniedzēja pārstāvis uz manis noradīo adresi norunātajā laikā, paņem mašīnu, nomaina riepas un atgādā mašīnu atpakaļ. :) Eleganti. Vēl varetu līdzīgu pakalpojumu uz mazgāšanu, piemēram max 1x mēnesī – atbrauc, savāc netīru auto, atved atpakaļ tīru. Vispār brīnišķīgi :D Papildus priekšrocība pār konkurentiem. Un viss iekļauts… Read more »

Gundars
27.05.2022 23:53
Reply to  Edgars

Baidos, ka nav daudz tādu aizņemto magnātu, kuriem nav divreiz gadā pa stundai, lai samainītu riepas. Pat mazāk, jo ir normāli pieraksti, piebrauc, aizsūti pāris īsziņas, pārskrien epastiem un ar sapakotām riepām brauc tālāk. Pakalpojums būs ļoti ekskluzīvs, attiecīgi dārgs.

myself
28.05.2022 00:03
Reply to  Gundars

ja tev ir darbs, sievai darbs, ir bariņš bērnu, un vēl kāds hobijs, tad, tici man, pat pārdesmit minūtes tā vienkārši grūti izbrīvēt. Es savam auto riepas tāpēc nomainīju tikai maija otrā pusē. nav tā, ka man vispār nebūtu laika, bet to laiku labprātāk pavadu kā citādi. Jāpiebilst gan, ka riepas neglabāju riepu maiņas servisā, bet pie sievas vecākiem šķūnītī. Milzu summu gan es nemaksātu par tādu pakalpojumu.

Biteme
28.05.2022 10:15
Reply to  myself

Varbūt sievastēvs tev kā mīļās meitas vīram var nodrošināt šādu pakalpojumu?

Edgars
28.05.2022 11:57
Reply to  myself

Precīzi! Es vēl neesmu nomainījis:D

Eggy Mega
28.05.2022 09:55
Reply to  Edgars

Par automazgāšana neesmu dzirdējis, bet riepas gan vari samainīt, izmantojot mobilos maiņas punktus. Piemēram – https://montaza.riepulideris.lv/

Edgars
28.05.2022 11:56
Reply to  Eggy Mega

Paldies, tādu nezināju, tūlīt arī noderēs!

Edgars
28.05.2022 12:05
Reply to  Edgars

Nav kontaktinformācijas!!! 😀

Anete
06.06.2022 11:54
Reply to  Edgars

Mobire šo iekļauj savā abonēšanas maksā, ja tā ir klienta prasība! Viņi piedāvā arī Tavā vietā aizvest auto uz servisu vai CSDD veikt ikgadējo apskati..

Alberts Kviesis
29.05.2022 08:39

Ideāls variants tiem, kas atbraukuši uz neilgu laiku un vēlas sev auto. Nedomāju, ka auto ir tāds, kas ir nepieciešams 6 vai mazāk mēnešus gadā. Vēl ir pluss, ka maina pret nākamo braucamo katru mēnesi un izmēģina visus šos bāzes modeļus pēc kārtas. Tomēr gandarījums standarta lietotājam ar piederības un īpašuma turēšanas māniju ir stipri minimāls. Līdzīgi kā īrēt pārskatāmi īsā termiņā dzīvokli

Maxal
29.05.2022 13:23

Mani 2c par minimālo komplektāciju:
ja auto ņem laikam ilgākam par dažiem mēnešiem:
– automātiskā ātrumkārba
– adaptīvais kruīzs
– android auto/car play, vēlams vairākas uzlādes ligzdas
– aizmugurējā kamera
– stūres/sēdekļu apsilde. ne savam auto – ļoti vēlami ādas sēdekļi (ir gadījies redzēt ko gaišā salonā atstāj šokolodas drupačas)
– ne zemprofila riepas
– labas gaismas
– rezerves ritenis vai ‘pankūka’

Kursors.lv
29.05.2022 20:56
Reply to  Maxal

Jā, šis man arī šķiet tāds normāls iztikas minimums. OK, “labas gaismas” gan parasti ir padārga ekstra.

Oskars
29.05.2022 21:05

Par cik pardevies, ka kretinejosi reklama ielikta background?

Kursors.lv
29.05.2022 22:00
Reply to  Oskars

Reklāmas cenas redzamas reklāmas sadaļā.

mysqlf
29.05.2022 22:32
Reply to  Maxal

un ja tā palasa komentārus, izskatās, ka kādi 50% extru visiem pārklājas – tās tad arī vajadzētu iekļaut, un pofig, ka cena par 50 EUR sadārdzinātos. Bet, ja to neiekļauj, tad gribētos par to zināt, kad šo iespēju salīdzinu ar auto iegādi parastā līzingā, jo tajā, visdrīzāk, man būtu iekļautas visas tās vēlamās fīčas.

Edgars
30.05.2022 19:38
Reply to  mysqlf

Yep! Precīzi.

Reklāma