Web Analytics
More
    Reklāma

    Darbību Latvijā uzsāk automašīnu abonēšanas platforma “MyBee”

    Jaunākie raksti

    Paplašinot savu darbību Baltijas valstīs, automašīnu abonēšanas platforma “MyBee” no šodienas uzsāk pakalpojumu sniegšanu Latvijā. “MyBee” ir digitāls pakalpojumu sniedzējs, ar kura palīdzību klientiem ir iespēja abonēt jaunu automašīnu, saņemot to nekavējoties bez dokumentu kārtošanas vai ilgtermiņa saistībām. “MyBee” pieder starptautiskajai uzņēmumu grupai “Modus Group”, kas arī pārvalda Latvijā jau iecienīto auto koplietošanas pakalpojumu sniedzēju “CityBee”.

    Kā liecina “MyBee” novērojumi, pieprasījums pēc īstermiņa un īpaši ilgtermiņa auto nomas pieaug ne tikai ekonomisku apsvērumu dēļ, bet arī tādēļ, ka mainās iedzīvotāju attieksme un ekspektācijas par mobilitāti. Cilvēki arvien augstāk vērtē savu laiku, un auto abonēšanas pakalpojums palīdz to ievērojami ietaupīt – abonēt automašīnu ir iespējams vien ar pāris klikšķu palīdzību, turklāt, lai to saņemtu, nav nepieciešams sazināties ar klientu apkalpošanas pārstāvi, aizpildīt dokumentus, gaidīt, kad automašīna tiks sagatavota lietošanai vai vēlāk meklēt apkopes pakalpojumu sniedzējus. Aizvadītajā gadā kopā Lietuvā un Igaunijā “MyBee” noslēdza gandrīz 1000 jaunus abonēšanas līgumus, un Latvija uzņēmuma darbības paplašināšanai ir izvēlēta kā labvēlīgs tirgus, jo tas ir atvērts jauninājumiem, un iedzīvotāji apzinās, ka automašīnu var vienkārši abonēt un tā nav jāiegādājas savā īpašumā vai līzingā.

    Reklāma

    “MyBee” autoparku veido jaunākie populārāko zīmolu automašīnu modeļi, kurus klienti var ērti abonēt lietotnē un izmantot no sešiem mēnešiem līdz pat trim gadiem. Abonēšanas termiņa beigās lietotājam ir iespēja izvēlēties – atgriezt automašīnu, pagarināt līgumu un turpināt lietot auto vai nomainīt to pret jaunu.

    “Arvien vairāk iedzīvotāju saprot, ka automašīna var būt mobilitātes pakalpojums, kurš tiek abonēts nevis iegādāts savā īpašumā. Inflācijas pieauguma un cenu kāpuma laikā cilvēki papildu izvērtē izdevumus, kas saistīti ar automašīnu, vienlaikus meklējot alternatīvas veco automašīnu nomaiņai. “MyBee” jau veiksmīgi darbojas Lietuvā un Igaunijā, kur klienti atzinīgi novērtē ātrumu un elastību, kādu sniedz mūsu automašīnu abonēšanas serviss. Turklāt, ņemot vērā Euribor pieaugumu, kas šobrīd būtiski ietekmē procentu likmju izmaiņas, klienti novērtē arī fiksēto ikmēneša maksājumu, kuru mēs piedāvājam. Neraugoties uz to, ka “MyBee” savu darbību kā startup uzņēmums uzsāka nesen, jau šobrīd tas ir kļuvis par peļņu nesošu biznesu. Arvien vairāk klientu vēlas pagarināt savu līgumu pēc tā beigām. Viss auto abonēšanas process ir ļoti ātrs un ērts – pilnībā jaunu automašīnu ir iespējams saņemt vien stundas laikā,” saka Arvis Eņģelis, MyBee vadītājs Latvijā.

    Lai abonētu automašīnu, jāapmeklē mājas lapa mybee.lv, bet tiem klientiem, kas jau ir CityBee lietotāji, CityBee lietotnes augšējā kreisajā stūrī jānoklikšķina uz ikonas “MY”. Pēc tam jāreģistrē savs konts un jāpievieno nepieciešamie dokumenti – vadītāja apliecība un maksājumu karte. Abonējot izvēlēto automašīnu, klients veic priekšapmaksu, kas turpmāk tiek iekļauta abonēšanas maksā – tas nozīmē, ka priekšapmaksa turpmāk tiks sadalīta vienādās daļās atbilstoši abonēšanas periodam, par attiecīgo summu samazinot ikmēneša maksājumus. Izvēlēto automašīnu lietotājs var saņemt jebkurā diennakts laikā autostāvvietā, kas atrodas Mazjumpravas ielā 24, Rīgā, un, uzsākot pilnībā jauna auto abonēšanu, tā durvis tiek atslēgtas ar aplikācijas palīdzību.

    “CityBee” un “MyBee” ir daļa no “Modus Mobility” saimes, kura ir apņēmusies veidot mobilitātes risinājumus, kas padara cilvēku ikdienu pēc iespējas elastīgāku, veicina tīrākas pilsētas,  paātrina virzību un klimata krīzes negatīvo seku palēnināšanu. Automašīnu koplietošanas vai abonēšanas pakalpojums palīdz ietaupīt mājsaimniecības budžetu un ir ilgtspējīgāks transporta risinājums vides ietekmes ziņā. CityBee un MyBee piedāvā risinājumus, kas ietaupa laiku, jo klientam ir iespēja saņemt izvēlēto automašīnu nekavējoties – šeit un tagad , kā arī elastīgi to mainīt atbilstoši savām vajadzībām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    39 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    02.03.2023 10:37

    Ar ko atšķiras abonēšanas platforma no abonēšanas servisa?

    Slapjais Bebrs
    02.03.2023 11:52

    Laikā, kad vēl aizvien nav sakārtota stāvvietu problēma pilsētā ( lasam – daudzstāvu māju pagalmos )
    katrs jauns īrējamais blusu vāģis/kantoris man izraisa pumpas.
    Dodaties turp, kur krievu kara kuģis vai arī iemāciet saviem ambāļiem tos sū*us parkot, teiksim, pašu apmaksātās stāvvietās.
    Vēlies pelnīt iznomājot blusu vāģus – maksā par parkingu!

    Biteme
    02.03.2023 12:03
    Reply to  Slapjais Bebrs

    Kā – nav sakārtota? Jaunajās mājās katram ir sava vieta, vecajās – tāfele kas ļauj stāvēt tikai ar mājas caurlaidi, līdz ar to vienalga vai privāts auto vai nomāts, un visiem vietu pie mājas vienalga nepietiek (un arī nevajag).
    Auto parkošana ir pašu braucēju izmaksas, tā ir un būs.

    azad
    02.03.2023 12:29
    Reply to  Biteme

    Var redzēt, ka tev nav auto un nekad neesi to parkojis, kad nav kur parkoties😄

    Biteme
    02.03.2023 13:18
    Reply to  azad

    Ja nav vietas bezmaksas stāvvietā, iebrauc maksas stāvvietā. Jeb tu no tiem, kas stāvēs zālienā vai aizsprostos brauktuvi, tikai lai nebūtu jāmaksā daži eiro par vietu lielā placī, kur vietas gana?

    Krotow
    02.03.2023 13:26
    Reply to  Biteme

    No tiem dažiem eiro mēnesī salasās ui :D

    Biteme
    02.03.2023 13:35
    Reply to  Krotow

    Lielākās pilsētās nekad nebūs gana vietas visiem brauktgribētājiem. Tālāk izmaksas tikai augs – līdz mikromaksājumiem par katru iebraukšanu pilsētā. Es nevienu neienīstu, vienkārši skatos uz lietām necenšoties paslēpties 90to gadu komfortā, kad centrā bija bezmaksas stāvēšana (ja brauktuves mala aizņemta, uzbrauc uz platās ietves) un benzīns bija par 15sant/L.

    Gundars
    03.03.2023 14:02
    Reply to  Biteme

    Tu slēpies aiz iedomām, ka nomas auto neaizņem vietu pilsētā. Auto īpašumtiesību juridiskais statuss nekādi neietekmē auto gabarītus

    Slapjais Bebrs
    17.05.2023 18:17
    Reply to  Biteme

    Tīrot brouzerī atvērtos tabus atradu atkal šo diskusiju :D
    ( lai nebūtu jautājumu, par miroņa kustināšanu )

    Maksas stāvvieta : Ideāli. Bet ir nianses.
    Manā kvartālā līdz šim bija 3 maksas stāvvietas – pirmā tik maza, ka pastāvīgi aizņemta. Otro slēdza jo izbūvē pilsētai svarīgu ceļa posmu. trešo slēdza, jo tur uzcēla daudzstāvu māju.
    Funfact : Daudzstāvu mājas projekta virzītāju savās reklāmās norādija, ka viņu projekta mājai būšot 40 stāvvietas ( lasi – kaimiņu pagalmus neaizņemsim )
    Realitātē situācija ir “nedaudz” cita :D

    Blakus kvartālā maksas stāvvieta arī ir uz pusi sarukusi, jo otrā pusē ir uzceltas ēkas..

    Nākamais aspekts – cena/kvalitāte. dubļains placis ar blusu apsēstu sargbūdu kurā snauž pensionārs par 60 eur/mēnesī nav gluži tas pats kas adekvāta daudzstāvu stāvvieta par tiem pašiem 60 eur vai vismaz “normāli” noasfaltēts un sakopts laukums .

    Normunds
    02.03.2023 19:32
    Reply to  Biteme

    Jaunajās mājās stāvvietu parasti iegādāties var, ja pērk 3-4 istabu dzīvokļus. Visiem stāvvietu nepietiek.

    Biteme
    02.03.2023 22:40
    Reply to  Normunds

    Es pat nesaprotu, kā var aizdomāties līdz tādam principam tirgus ekonomikā, ka 4istabu dzīvokļa pircējam stāvvietu vajag vairāk nekā 2istabu pircējam – kā pie komunistiem. Kurš pirmais uzliek naudu galdā, tas ir pircējs. Ja ir vairāki gribētāji – kāpēc nerīkot vairāksolīšanu. Kā ar lidmašīnas biļetēm – jo mazāk brīvu vietu paliek, jo dārgāk tās maksā. Neviens nav dzirdējis?

    Last edited 1 year ago by Biteme
    Pēteris
    03.03.2023 10:51
    Reply to  Normunds

    Man kā 2 istabu dzīvokļa pircējam piedavāja pat 2, ka tik spēju maksāt. Tur gan visiem gribētājiem beigās nesanāks, jā. :(

    Noliktavu gan divniekam nepiedāvāja. :/

    Krotow
    03.03.2023 20:07
    Reply to  Pēteris

    Viens labums padomju laika blokmājām bija – dzīvoklī pienācās pagraba šķūnītis hlamu novietošanai par brīvu. Kļūst jautri lasot kā jauno projektu iemītnieki gauži maksā par istabiņu kur nogrūst ziemas drēbes un vasaras priekšmetus.

    Biteme
    03.03.2023 20:18
    Reply to  Krotow

    Beidz, normālos prodžektos kambaris pagrabā ir katram dzīvoklim. Pārvācoties no padomju mājas tikai jāpierod ka goda istabas stūrī sutinās kāposti)

    Gundars
    03.03.2023 14:00
    Reply to  Biteme

    Tu nesaprati domu. Stāvvietas nepietiek un ļoti daudz kur, tas ir fakts. Un nomas auto arī aizņem vietu. Pasakas, ka stāvvietas pie mājām nevajag, jo taču ir iznomājami auto. Katrs šāds iznomātāju kantoris vairo šādu auto nomešanu kur pagadās. Savu privāto tā neuzdrošinās, jo var dabūt sodu par stāvēšanu neatļautā vietā vai kaimiņu pretestību, ja noliksi traucējošā vietā pagalmā. Bet šito nomas drazu, nomet un aiziet, tipa neko nezinu, nav mana. Tas reāli vairo bezatbildību. Tas pats kas skrejriteņi uz ietvēm, tas šitie uz ielām.

    Biteme
    03.03.2023 20:45
    Reply to  Gundars

    Nu paga, nomas auto dabū sodu ka nograb – atšķirībā no skūteriem. Un tad jau iznomātājs pats to risina – ar depozītu, ar piedziņu vai vēl kā. Katrā ziņā nav tik bezzobaini, kā ar skūteriem.

    Alberts Kviesis
    03.03.2023 20:48
    Reply to  Biteme

    Skūteristiem arī braucot reibumā virs 1.5⁰⁰ ir jāatmaksā tr.līdzekļa vērtība? Ja ne, tad vajadzētu gan..

    Biteme
    03.03.2023 20:51

    Mēs jau te par novietošanu, braukšana ir jau nākamā tārpu bundža…

    Aivars
    02.03.2023 12:22

    Viss jau labi, bet nu ir jautajumi…

    Par majaslapas tulkojumu- pox uz to laikam, kaut kas angliski, kaut kas latviski, vel pa vidu LT… Kā jau pie braļukām :)

    Par auto nomu- piemēram Taigo:

    Kasko – 63 eur mēnesī = 700+ eur gadā. Ko????
    Riepu glabāšana – 36 eur mēnesī…. mēnesī….bļ…a. Ceru ka gaisu maina vismaz reizi nedēļā un mazgā arī reizi mēnesī :)

    Noma – 300+ mēnesī plus depozīts 2000k. Mēnesī sanāk 470 eur.

    Īsumā- lai veicas… Gan jau mūsdienu sabiedrībā pietiekoši daudz naudīgu cilvēku, kas ar matemātiku nedraudzējas.

    Name*
    02.03.2023 13:16
    Reply to  Aivars

    Tikko pārbaudīju un uzliku uz 12 mēn. nomu. Tālāk visu atķeksēju, ka visu vajag, man cenas sanāca šādas.

    Ikmēneša maksājums – 247.71 €/mēnesī, sīkāk:

    • Nomas likme – 138.90 €/mēnesī
    • Nobraukuma likme – 0 €/mēnesī (15000 km)
    • Apdrošināšana – 63.81 €/mēnesī
    • Papildu pakalpojumi – 45 €/mēnesī

    Vienreizējs maksājums – 4150 €, sīkāk:

    • Depozīts – 4000 €
    • Piegāde – 0 €
    • Līguma nodeva – 150 €

    Mārtiņš
    02.03.2023 13:21
    Reply to  Name*

    Depozīts jādala uz 12 mēnešiem un jāskaita klāt 247.71 €/mēnesī, lai redzētu reālo mēneša maksu.
    Tas ir tādēļ, ka vietnes aprēķinātajā mēneša maksājumā depozīta summa jau ir noņemta, tādēļ rodas sajūta, ka baigi lēti.

    digitalk
    02.03.2023 13:38
    Reply to  Mārtiņš

    vai tad depozītu nomas beigās neatgriež? kāpēc lai to skaitītu pie mēneša maksas?

    Pēča
    02.03.2023 14:08
    Reply to  digitalk

    Gan jau ka atradīs iemeslus(visādus mazakos skrapējumus vai mazas buktīties kas var rasties vienkarsi braucot no kādiem akmentiņiem uz virsbūves)
    Kapēc nomas beigās pēc 3..4 vai 5 gadi 99% iespēja neatgriezīs tev šo depozītu. :D

    Tak nereali ‘auto’ ilgtermiņā lietot tā lai nebūtu nekā un tai būtu gandrīz jauna auto stāvoklis.

    Īstermiņa īrē pat ir liela iespēja ka tev neatgriezīs so depozītu jo vienmēr novētrētāja kaut ko atrod(jo tas dalēji ir papildus ienakumu bizness, kāpēc pašu auto īri arī piedavā lētāk….)
    Vienīgais kā cīnīties pret so biznesu ir kārtīgi katru stūrīti ar augstas izšķirtspējas kameru šo auto sabildē, pirms paņem, bet kurs ta to dara… Un ta vēl kāds ‘akmentiņš’ uztrāpās pa virsbūvi un viņiem ir iemesls! :D

    Last edited 1 year ago by Pēča
    digitalk
    02.03.2023 14:24
    Reply to  Pēča

    man gan liekas, ka viņiem tāpat desai uz sviestmaizes pietiek ar šādiem izcenojumiem un bezmaksas apgrozāmajiem līdzekļiem klientu depozītu izskatā. operatīvais līzings vēl pirms viņiem ir bijis un ticis izmantots, kāpēc lai šajā gadījumā būtu krasi savādāk?

    Pēča
    02.03.2023 15:11
    Reply to  digitalk

    Operatīvais līzings neprasa pēc izmantošanas auto atdot tuvu idealam stāvoklim.
    OP līgumā visi sīkie nebūtiskie virsbūves defekti, tiek norakstīti uz ‘dabisko nolietojumu’ un tev nekas par to nebūs.

    ‘Īres’ līgums gan prasa to ka pēc auto lietošanas nebūtu neviena skrambiņa, buktīte… ‘dabiskais nolietojums’ ir ļoti ierobezots jeb drīzak strādā uz kādu krasas nobālēšanu un motora vai stūres/pedāļu visuālo nolietojumu.
    ;) Bet par katru visuālo virsbūves švīku vai akmentiņa uzsisto krāsu, piestādīs tev reiķinu!

    Auto nav nekustamais īpasums(ka tas strādā, ja būsi uzmanīgs) buktes un švīkas stāvvietās, šķembas un akmeņi uz ceļiem ko paceļ citu autovadītāju riepu protekts utml… tapēc nekādi nesaredzu kā to var izdarīt..
    Jeb vienkārši tā ir peļņa kantorim un to nelaimīgo cilveku kas nedomājot paņem, padarīt vēl nelaimīgāku.

    Last edited 1 year ago by Pēča
    digitalk
    02.03.2023 15:22
    Reply to  Pēča

    tu tagad par konkrētās firmas līgumu, vai par sfērisku īri vakuumā? iedod linku uz viņu līgumu, plz.

    Pēča
    03.03.2023 13:41
    Reply to  digitalk

    Sorry neesmu l.hs lai ņemtu šādu uzmetēju pakalpojumu. Man jau pietiek paskatīties virspuseji tos ciparus lai nevelētos domāt tālāk…

    Bet jau treso gadu braucu ar 2020g karoq, normalā kompl. ar dsg un pilnpiedz. operatīvajā pa 190€/mēn kas paņemts swebankā, neesmu melnajā sarakstā ar sačakarētu kredītvēsturi lai būtu jāgriežas pie trešo pušu- nebanku risinājumiem, kas ik pa paris gadiem izdomā jaunu kredīta terminu lai nosistu no sliedēm neatapīgos… Un dod visiem jo procenti zvērīgi un čakarēs gan jau par katru sīkāko lietu.

    Tāpec ierēcu pa to dastera faktiski dubultīgo mēneša maksu.

    Līgumi nekur publiski nav pieejami tāpēc par konkrēto pieprasījumu nāksies vien gribēt, vai pašam jāpaņem lai redzetu kas tur ‘zem kapota’ sīkajā drukā sarakstīts.

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Aivars
    02.03.2023 14:34
    Reply to  digitalk

    Nē. Tā ir ka 1. iemaksa. Jo mazāka, jo lielāks mēneša maksājums.

    Eses
    02.03.2023 16:53
    Reply to  digitalk

    Kad pētiju LT un EE noteikumus – tā ir priekšapmaksa, kas netiek atgriezta…

    Mārtiņš
    02.03.2023 17:11
    Reply to  digitalk

    Maksājums, ko klients veic, slēdzot līgumu, un kas vēlāk tiek vienādi sadalīts un atskaitīts no ikmēneša nomas maksas. Aprēķina piemērs. Nomas termiņš: 12 mēneši. Avansa maksājums: 2000 EUR. Mēneša nomas maksa: 322 EUR ar PVN. Ikmēneša maksājums tiek aprēķināts, dalot depozītu ar nomas termiņu (2000 EUR / 12 = 166,67 EUR) un atņemot šo summu no ikmēneša nomas maksas (322-166,67 EUR = 155,33 EUR). No lietotnē parādītajiem ikmēneša maksājumiem jau ir atskaitīts depozīts.

    Name*
    02.03.2023 14:52
    Reply to  Mārtiņš

    Ja tā izdara, tad sanāk 581.04 €. Personiski es tā vispār neskaitītu un neredzu baigo jēgu. Es zinu, ka iemaksāšu depozītu uzreiz visu, tieši tā pat, ja tiek īrēts dzīvoklis/māja. Katrā ziņā katrs skaita pa savam.

    Karlis
    02.03.2023 13:18

    Kas ir mērķauditorija šādam pārcenotam pakalpojumam? Parastam pilsētniekam, pa ja nav pašam sava auto, tad izdevīgāk ir izmantot parasto car sharingu pēc konkrētas nepieciešamības, un no tā izrietošajām ērtībām utt utjpr.

    Last edited 1 year ago by Karlis
    Krotow
    02.03.2023 13:30
    Reply to  Karlis

    Auditorija ir hipsteris parastais, kas dzīvo studijas tipa dzīvoklī ar vienu skapi un 2 šķīvjiem. Bez radiem citur, lauku mājas u.tml.

    Kkā tā
    03.03.2023 09:42
    Reply to  Karlis

    Auditorija ir nodokļu un alimentu nemaksātāji, kuri nevar dabūt kredītu, bet naļiks ir, ko bankā samaksāt par auto īri

    Pēča
    02.03.2023 13:30

    :D JOPCIK! Dasters pa 309.19€/mēnesī.. Nerunajot par kaut ko labāku…Mja… PALDIES!!!! Un nē nav iekļauta degviela kaut kādā cenā vai eļļas maiņas/apkope…

    Turklāt tas nav kāds īrpirkums, ka termiņa beigās autiņš būs tavs… Pēcak vel japiķo gan jau kādu vidējo cenu tirgū lai izmaksātu un būtu tavs.
    Negribu pat iedomaties kas ir sīkajā drukā rakstīts ja tu autiņu neatgriezeniski sabojā no iekšienes vai ārienes vai sasit kamēr ir aktīvs līgums.

    L.hatronu bizness! Jeb tiem kam nedod banka jo ir sačakarejis kredītvēsturi ar ātrajiem, vares ar šausmīgiem procentiem dabūt ‘ilgtermiņa īrē’ ! Tikmēr kantoris pelnīs un varēs peldet naudā uz citu nelaimi!

    Nu acīmredzot laikam atrodas ‘aitas’ jo ja tādu nebūtu, tad jau nebūtu šādu marasma piedāvājumu.

    Last edited 1 year ago by Pēča
    Usinss
    02.03.2023 15:16

    Nu tas pats rentiplus Tur jāsāk skatīties, kas beigās ir izdevīgāks. Bet nu jā, te baigi jāseko līdzi katram sīkumam ko jārēķina klāt mēneša maksai. Rentiplus uzreiz nogāž no kājām, ka par auto vajag 500+ mēnesī maksāt, kr cenā iekļautas apkopes, riepu maiņa un uzglabāšana, CSDD, nodokļi utt.. Tik ko nozīmē dabiskais nolietojums…

    Džigo
    03.03.2023 12:10

    Man vislabāk patīk tas, ka no mēneša maksas atsevišķi izdala kaut kādus maksājumus, kas obligāti jāņem. Riepu glabāšana, kasko.
    Rēķināju par Hyundai, ka gada laikā +-1/5 vērtības nomaksā, bet auto beigās vēl auto jāatstāj, ierobežots nobraukums un piesienas par švīkām.

    Skābene
    03.03.2023 14:32
    Reply to  Džigo

    Parēķini vai Bolt Drive Hyundaj Bajāns ar iekļautu degvielu galā nesanāk lētāk!

    Alberts Kviesis
    03.03.2023 13:56

    Ja nepieciešams braucamais un pašam tāds nav – var sarunāt ar kaimiņu par n-cik nomu un viss bumbās. Kaimiņš kaimiņam jābūt draugs. Mans tarifs ir 0.25 ct./km+klienta degviela, plus noma EUR 10/dienā. 100 km dienā sanāks ap 35 EUR +16 EUR degvielā (ar 10L/100 km). Arcca ir laikam tuvākais potenciālais klients

    Reklāma