Reklāma

“Apple” jauno produktu ražošanā arvien vairāk izmanto pārstrādātus materiālus

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Ja ir runa par ilgtspēju un apkārtējās vides uzlabošanu, “Apple” sev droši var uzsist pa plecu. Uzņēmums ik gadu Zemes dienas ietvaros padižojas ar kādu jaunu iniciatīvu, kas pēcāk sniedz pienesumu, piemēram, vides aizsardzībā, kā tas ir šogad. Tomēr ir vēl kas. Savā 2022. gada vides progresa ziņojumā “Apple” atklāj, ka 18% no pērn saražotajās ierīcēs izmantotā materiāla bijis pārstrādāts vai atjaunots. Šis rādītājs ir arī jauns uzņēmuma rekords.

Tas ir augsts rādītājs, ja ņem vērā, ka 2020. gadā 12% no ierīcēs izmantotajiem materiāliem bijuši pārstrādāti vai atjaunoti. Savukārt pērn astoņos produktos pat vismaz 20% no izmantotā materiāla ir otrreizēji pārstrādāts. Tostarp “iPhone 13” un “13 Pro” modeļos izmantots sertificēts pārstrādāts zelts – šāda pieeja uzņēmumam bija jauna. Tikmēr tādu materiālu kā kobalta, retzemju elementu un volframa atkārtota izmantošana gada laikā “vairāk nekā dubultojusies”.

Turpinot sevi paslavēt, “Apple” uzsver, ka teju izdevies izskaust plastmasas esamību produktu iepakojumos. 2021. gadā vien 4% no iepakojuma materiāla veidoja plastmasa. Savukārt jaunā “iPhone 13” sērija izcēlās ar to, ka ierīču iepakojumos plastmasas nebija vispār. Līdz 2025. gadam “Apple” šajā jomā plāno pavisam atbrīvoties no šī materiāla.

Šie centieni noteikti pievienojas galvenajam “Apple” mērķim klimata jomā – līdz 2030. gadam kļūt par oglekļa neitrālu kompāniju.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
21.04.2022 16:34

Jaunos produktus taisa no pārstrādātiem Iphone, vai no pārstrādātiem Samsungiem? Jeb vienkārši telefona korpusus taisa no pārkausētiem metāllužņiem un ekrānus no alus pudelēm?
Varbūt laiks taisīt ierīces, kas kalpo ilgāk par garantijas termiņu, lai nav katru gadu jāpērk jauns gadžets, kas nonāk izgāztuvē.

no name
24.04.2022 12:55

super raksts it sevišķi laikos kad tiek izlaists mac studio dators kuram pat ssd nevar papildināt

Reklāma