Reklāma

“Apple” jauno produktu ražošanā arvien vairāk izmanto pārstrādātus materiālus

Jaunākie raksti

“Apple” vairs neskenēs “iCloud” attēlus, lai atrastu pierādījumus par bērnu seksuālu izmantošanu

Kompānija "Apple" nākusi klajā ar vairākām izmaiņām saistībā ar lietotāju drošību. Konkrētāk, uzņēmums turpmāk nodrošinās pilnīgu šifrēšanu plašākam klāstam...

“Amazon” tev samaksās, lai uzzinātu, kā mijiedarbojies ar reklāmām e-komercijas platformā

Ziņots, ka atsevišķiem "Amazon" klientiem ASV un Lielbritānijā drīzumā būs iespēja saņemt simbolisku kabatas naudu no uzņēmuma. E-komercijas gigants...

Pēc 54 gadiem ražošanā rūpnīcu atstāj pēdējais Boeing 747 eksemplārs

ASV lidmašīnu ražotājs Boeing noslēdzis ļoti garu, nozīmīgu nodaļu komerciālās aviācijas vēsturē - ražotājs paziņojis, ka saražots pēdējais Boeing...

Volkswagen koncerns Eiropā tirgos Ķīnā ražotus auto

Vācu autoražotājs Volkswagen apstiprinājis, ka Eiropā tiks importētas un pārdotas mašīnas, kas ražotas Ķīnā. Kā ziņo Automotive News, autoražotājs šādu soli...

Mazāk nekā pusgada laikā Telegram Premium abonētāju skaits sasniedzis 1 miljonu

Telegram dibinātājs Pāvels Durovs (Pavel Durov) publiski paziņojis, ka mazāk nekā sešu mēnešu laikā Telegram Premium servisa abonētāju skaits...

Ja ir runa par ilgtspēju un apkārtējās vides uzlabošanu, “Apple” sev droši var uzsist pa plecu. Uzņēmums ik gadu Zemes dienas ietvaros padižojas ar kādu jaunu iniciatīvu, kas pēcāk sniedz pienesumu, piemēram, vides aizsardzībā, kā tas ir šogad. Tomēr ir vēl kas. Savā 2022. gada vides progresa ziņojumā “Apple” atklāj, ka 18% no pērn saražotajās ierīcēs izmantotā materiāla bijis pārstrādāts vai atjaunots. Šis rādītājs ir arī jauns uzņēmuma rekords.

Tas ir augsts rādītājs, ja ņem vērā, ka 2020. gadā 12% no ierīcēs izmantotajiem materiāliem bijuši pārstrādāti vai atjaunoti. Savukārt pērn astoņos produktos pat vismaz 20% no izmantotā materiāla ir otrreizēji pārstrādāts. Tostarp “iPhone 13” un “13 Pro” modeļos izmantots sertificēts pārstrādāts zelts – šāda pieeja uzņēmumam bija jauna. Tikmēr tādu materiālu kā kobalta, retzemju elementu un volframa atkārtota izmantošana gada laikā “vairāk nekā dubultojusies”.

Turpinot sevi paslavēt, “Apple” uzsver, ka teju izdevies izskaust plastmasas esamību produktu iepakojumos. 2021. gadā vien 4% no iepakojuma materiāla veidoja plastmasa. Savukārt jaunā “iPhone 13” sērija izcēlās ar to, ka ierīču iepakojumos plastmasas nebija vispār. Līdz 2025. gadam “Apple” šajā jomā plāno pavisam atbrīvoties no šī materiāla.

Šie centieni noteikti pievienojas galvenajam “Apple” mērķim klimata jomā – līdz 2030. gadam kļūt par oglekļa neitrālu kompāniju.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
21.04.2022 16:34

Jaunos produktus taisa no pārstrādātiem Iphone, vai no pārstrādātiem Samsungiem? Jeb vienkārši telefona korpusus taisa no pārkausētiem metāllužņiem un ekrānus no alus pudelēm?
Varbūt laiks taisīt ierīces, kas kalpo ilgāk par garantijas termiņu, lai nav katru gadu jāpērk jauns gadžets, kas nonāk izgāztuvē.

no name
24.04.2022 12:55

super raksts it sevišķi laikos kad tiek izlaists mac studio dators kuram pat ssd nevar papildināt

Reklāma