Web Analytics
More
    Reklāma

    “Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

    Jaunākie raksti

    22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt cilvēku izpratni par klimatu, tā straujajām pārmaiņām, ilgtspējīgu dzīvesveidu un aicina padomāt, kā saglabāt mums apkārt esošo dabisko vidi. Par godu šai dienai arī “Apple” izveidojis akciju – par katru uzņēmuma veikalos veiktu pirkumu ar “Apple Pay” automātiski tiks ziedots viens dolārs “Conservation International” – bezpeļņas organizācijai, kuras misija ir dabas aizsardzība.

    Nauda tiks ziedota par pirkumiem Apple.com, lietotnē “Apple Store” vai kompānijas fiziskajos veikalos. Akcijā iespējams iesaistīties jau no šī brīža līdz pat 22. aprīlim, kad “Apple” visu ziedojumu novirzīs “Conservation International”. Organizācijas mērķis ir pievērst cilvēku uzmanību un mudināt novērtēt dabas sniegtos labumus – pārtiku, svaigu ūdeni utml. Līdz šim tā palīdzējusi aizsargāt vairāk nekā sešus miljonus kvadrātkilometru lielu zemes un jūras teritoriju vairāk nekā 70 valstīs.

    Savos e-pastos “Apple”, daloties ar šo akciju, pieminēja arī zīmolus, kuri rada ilgtspējīgu apģērbu un aksesuārus, piemēram, “Allbirds”, “Pela” un “The North Face”, kā arī reklamēja “Apple TV+” šodien debitējošo dokumentālo filmu “The Year Earth Changed“. Ja reiz esam nonākuši pie filmām, šajā sakarā vēlos izcelt šogad tapušo, “Netflix” apskatāmo dokumentālo filmu “Seaspiracy“, kas parāda reālo, skarbo situāciju zivju nozvejā mūsdienās un sekas, ko tā var radīt klimatam tuvākajos gados.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma