Reklāma

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt cilvēku izpratni par klimatu, tā straujajām pārmaiņām, ilgtspējīgu dzīvesveidu un aicina padomāt, kā saglabāt mums apkārt esošo dabisko vidi. Par godu šai dienai arī “Apple” izveidojis akciju – par katru uzņēmuma veikalos veiktu pirkumu ar “Apple Pay” automātiski tiks ziedots viens dolārs “Conservation International” – bezpeļņas organizācijai, kuras misija ir dabas aizsardzība.

Nauda tiks ziedota par pirkumiem Apple.com, lietotnē “Apple Store” vai kompānijas fiziskajos veikalos. Akcijā iespējams iesaistīties jau no šī brīža līdz pat 22. aprīlim, kad “Apple” visu ziedojumu novirzīs “Conservation International”. Organizācijas mērķis ir pievērst cilvēku uzmanību un mudināt novērtēt dabas sniegtos labumus – pārtiku, svaigu ūdeni utml. Līdz šim tā palīdzējusi aizsargāt vairāk nekā sešus miljonus kvadrātkilometru lielu zemes un jūras teritoriju vairāk nekā 70 valstīs.

Savos e-pastos “Apple”, daloties ar šo akciju, pieminēja arī zīmolus, kuri rada ilgtspējīgu apģērbu un aksesuārus, piemēram, “Allbirds”, “Pela” un “The North Face”, kā arī reklamēja “Apple TV+” šodien debitējošo dokumentālo filmu “The Year Earth Changed“. Ja reiz esam nonākuši pie filmām, šajā sakarā vēlos izcelt šogad tapušo, “Netflix” apskatāmo dokumentālo filmu “Seaspiracy“, kas parāda reālo, skarbo situāciju zivju nozvejā mūsdienās un sekas, ko tā var radīt klimatam tuvākajos gados.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: