Reklāma

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

Jaunākie raksti

Redmi 10C budžeta klases viedtālruņa apskats

Uzticamākie Kursora lasītāji gan jau būs pamanījuši, ka šogad diezgan lielu uzmanību pievēršam tieši budžeta klasei. Kādēļ tā, lasi...

iOS 16 Beta atklāj, ka iPhone atkal varēs redzēt baterijas uzlādi procentos

Otrdienas vakarpusē pēc Latvijas laika Apple izlaida nākamās iOS 16 Beta operētājsistēmas piekto versiju, kurā atgriezusies sen aizmirstā funkcionalitāte...

Google iesūdz tiesā Sonos par tās patentu zagšanu

Google un Sonos turpina jau divus gadus notiekošo savstarpējo cīņu par neatbilstošu patentu izmantošanu un viena otra uzņēmuma risinājumu...

“Snapchat” jaunais uzraudzības rīks ļauj vecākiem redzēt, ar ko viņu bērns sarakstās lietotnē

Domājot par jaunāko lietotāju drošību internetā, kā arī veicinātu uzticēšanos starp vecākiem un viņu bērniem, saziņas lietotne "Snapchat" nākusi...

Samsung iepazīstina ar jaunajiem produktiem (tiešraide)

Jau šodien Galaxy Unpacked pasākumā Samsung prezentēs ilgi gaidītos jaunos produktus un inovatīvos tehnoloģiju risinājumus. Izmanto iespēju - pievienojies...

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt cilvēku izpratni par klimatu, tā straujajām pārmaiņām, ilgtspējīgu dzīvesveidu un aicina padomāt, kā saglabāt mums apkārt esošo dabisko vidi. Par godu šai dienai arī “Apple” izveidojis akciju – par katru uzņēmuma veikalos veiktu pirkumu ar “Apple Pay” automātiski tiks ziedots viens dolārs “Conservation International” – bezpeļņas organizācijai, kuras misija ir dabas aizsardzība.

Nauda tiks ziedota par pirkumiem Apple.com, lietotnē “Apple Store” vai kompānijas fiziskajos veikalos. Akcijā iespējams iesaistīties jau no šī brīža līdz pat 22. aprīlim, kad “Apple” visu ziedojumu novirzīs “Conservation International”. Organizācijas mērķis ir pievērst cilvēku uzmanību un mudināt novērtēt dabas sniegtos labumus – pārtiku, svaigu ūdeni utml. Līdz šim tā palīdzējusi aizsargāt vairāk nekā sešus miljonus kvadrātkilometru lielu zemes un jūras teritoriju vairāk nekā 70 valstīs.

Savos e-pastos “Apple”, daloties ar šo akciju, pieminēja arī zīmolus, kuri rada ilgtspējīgu apģērbu un aksesuārus, piemēram, “Allbirds”, “Pela” un “The North Face”, kā arī reklamēja “Apple TV+” šodien debitējošo dokumentālo filmu “The Year Earth Changed“. Ja reiz esam nonākuši pie filmām, šajā sakarā vēlos izcelt šogad tapušo, “Netflix” apskatāmo dokumentālo filmu “Seaspiracy“, kas parāda reālo, skarbo situāciju zivju nozvejā mūsdienās un sekas, ko tā var radīt klimatam tuvākajos gados.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma