Web Analytics
More
    Reklāma

    Oura pārdevis jau vienu miljonu viedo gredzenu

    Jaunākie raksti

    Viedo gredzenu zīmols Oura sasniedzis zīmīgu viena miljona pārdoto produktu robežu. Tas varbūt nav pārāk daudz globālajā tirgū, tomēr skatoties uz piedāvājumu, kur šajā veselības rādītāju iegūšanas segmentā dominē viedpulksteņi, šis ir atšķirīgs produkts.

    Protams, Oura nav ne pirmais viedais gredzens, ne pēdējais, tomēr tam ir izdevies nostabilizēties tirgū, atrodoties blakus Apple Watch, Samsung Galaxy Watch, Fitbit un citiem viedpulksteņiem. Viena no lietām uz ko koncentrējas Oura ir tieša miega kvalitātes mērījumi, ar ko man pašam asociējas šis produkts. Jau no paša pirmā modeļa, jo ne visiem patīk pa nakti uz rokas turēt smagnēju pulksteni.

    Reklāma

    Oura viedie gredzeni savu popularitāti un pārdošanas apjomu audzēja covid vīrusa pandēmija, pateicoties noslēgtajām sadarbībām, kā arī to izmantošanai pētījumos. Piemēram, NBA spēlētāji 2020. gada vasarā tos izmantoja, lai kontrolētu ķermeņa temperatūru un potenciāli noteiktu saslimšanu ar koronavīrusu. Gredzeni tiek izmantoti arī citos zinātniskajos pētījumos, kas ļauj tiem nostiprināties tirgū un pierādīt savu efektivitāti. Salīdzinot ar viedpulksteņiem, Oura vairāk koncentrējas tieši uz dažādu veselībai noderīgu mērījumu veikšanu, nevis sportiskajām aktivitātēm.

    Jau šobrīd ir pieejams trešās paaudzes modelis, un ja nemaldos, tad Kristapam kādā brīdī vajadzētu padalīties ar saviem iespaidiem. Tiesa, uzņēmums saņēmis kritiku par to, ka daļu mērījumu būs pieejami tikai par abonēšanas maksu, kas no klienta puses varētu likties neizdevīgi, zinot, ka gredzens maksā 314 EUR.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma