Web Analytics
More
    Reklāma

    “CES 2022” izstādē viedo gredzenu ražotājs “Oura” sastop ambiciozus konkurentus

    Jaunākie raksti

    Oura” šobrīd ir vienīgais uzņēmums, kas stabili stāv uz abām kājām viedo gredzenu tirgū – tam ir savi klienti, atpazīstamība un savs skatījums, kādam jābūt šim gudrajam aksesuāram. Taču tehnoloģiju izstāde “CES 2022” ir tā vieta, kur sastapt īsto konkurenci, un tāda ir arī uzņēmumam “Oura”. Viens no tiem ir startaps “Movano“, kas plāno pārspēt “Oura”, radot gan funkciju, gan cenas ziņā pievilcīgāku produktu.

    “CES” izstādē “Movano” prezentēja viedo gredzenu, kas spēj veikt visas tās pašas funkcijas, kuras “Oura” trešās paaudzes gredzeni. Piemēram, miega, sirdsdarbības ātruma, elpošanas, ķermeņa temperatūras uzraudzība. Tas arī var izmērīt skābekļa līmeni asinīs, veikt soļu un kaloriju uzskaiti. Taču “Movano” pie šīm iespējām nedomā apstāties. Uzņēmums savos nākamās paaudzes gredzenos vēlas iekļaut arī asinsspiediena un glikozes līmeņa asinīs uzraudzības iespējas.

    Reklāma

    “Movano” gan pagaidām nav atklājis, cik gredzens maksās, tomēr sola, ka tas būšot lētāks nekā “Oura 3“, kas pašreiz maksā 299 USD. Uzņēmums šobrīd vēl gaida ASV Pārtikas un zāļu pārvaldes apstiprinājumu saviem sensoriem. Ja visam tiks dota zaļā gaisma, tad “Movano” viedos gredzenus tirgū varam sagaidīt vēlāk šajā gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma