Aizvadītais gads viedo fitnesa gredzenu ražotājam “Oura” bijis, jāsaka tā – jaunu iespēju pilns. Nedaudz mazāk kā pirms gada rakstījām par pētījumu, kas pierāda šo gredzenu efektivitāti laicīgā Covid-19 atklāšanā. Līdzīga mērķa vadīta, arī NBA apsvēra saviem spēlētājiem piedāvāt “Oura” gredzenus. Nupat uzņēmums paziņojis par 100 miljonu ASV dolāru piesaisti, līdz ar to tā kopējais finansējums pašreiz sasniedz 148,3 miljonus USD.
Zināms, ka šo visai ievērojamo finansējumu izsniedza investori – “Temasek”, “JAZZ Venture Partners” un “Eisai”. Līdz šim saņemtās investīcijas 48 miljonu dolāru apmērā sekmējušas “Oura” izaugsmi, un kompānija šobrīd var padižoties ar vairāk nekā pusmiljonu pārdotiem viedajiem gredzeniem. Savukārt nupat saņemtie 100 miljoni dolāru galvenokārt tikšot ieguldīti aparatūras un programmatūras izstrādē, kā arī papildus mārketinga un klientu apkalpošanas speciālistu nolīgšanai.
“Oura” izpilddirektors Harprīts Sings Rai (Harpreet Singh Rai) uzsver, ka valkājamo ierīču industrija pamazām pāriet no aktivitāšu izsekotājiem uz veselības platformām, kas var uzlabot cilvēku dzīvi. Runājot par “Oura” gredzenu nozīmi, viņš norāda, ka tie sākotnēji un joprojām koncentrējas uz lietotāja miega kvalitātes kontroli. Tieši miega trūkums ir saistīts ar veselības stāvokļa pasliktināšanos, tostarp diabētu, sirds slimībām, Alcheimera slimību, vēzi, sliktu garīgo veselību un citām problēmām.
Oura nav nekad sevi pozicionejis kā fitnesa trackeris. Tikai miegs, stress un veselība. Kā beigās minēts.