Reklāma

“YouTube” konkurents “Rumble” piedāvā Džo Roganam 100 miljonus dolāru, lai tas pamestu “Spotify”

Jaunākie raksti

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot...

Montblanc Summit 3 – 1250 eiro vērts Wear OS 3.0 viedpulkstenis

Montblanc kopš Montblanc Summit 2 izlaišanas bija klusējis četrus gadus, bet nu izziņots Montblanc Summit 3 modelis ar Google...

Seriāla cienīgi notikumi ap “Spotify” un Džo Roganu turpinās. Nu šajā sāgā iesaistījies arī “Rumble” – “Youtube” līdzīga video koplietošanas platforma, kas atšķiras ar brīvākiem satura pārvaldības noteikumiem un salīdzinoši konservatīvākiem uzskatiem. Uzņēmums pirmdien Džo Roganam piedāvājis 100 miljonus dolāru, lai tas pamet “Spotify”.

“Rumble” uzsver, ka atbalsta Roganu šajā situācijā un piedāvājis noslēgt 100 miljonu dolāru vērtu līgumu. Tā ietvaros slavenais podkāsteris četrus gadus varēs “Rumble” klausītājiem piedāvāt savas gan vecās, gan jaunās podkāsta epizodes bez satura ierobežojumiem un cenzūras. Pagaidām nav zināma Rogana atbilde uz šo piedāvājumu.

“Rumble” piedāvātā summa ir tikpat liela, kādu “Spotify” 2020. gada maijā samaksāja Roganam, lai viņš ekskluzīvi straumēšanas servisa lietotājiem vairākus gadus piedāvātu savu podkāstu “The Joe Rogan Experience”. Taču pēdējā laika notikumi stipri sašūpojuši šo sadarbību, kopš sākās tracis ap Rogana alternatīvo viedokli par Covid-19 un vakcīnām. Tā rezultātā vairāki mūziķi likuši izņemt savu saturu no “Spotify”. Savukārt pirms pāris dienām “Spotify” sāka iztīrīt platformu no podkāstera ierakstiem, izņemot vairāk nekā 100 “The Joe Rogan Experience” epizodes, kas gan pārsteidzošā kārtā nebija saistītas ar Covid-19, jo radītas vēl pirms pandēmijas.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
ggggg
09.02.2022 11:26

Visas šīs Rumble, Parler un Truth Social #vissirslikti platformas izmisīgi un veltīgi pievērš sev uzmanību.

Diso
09.02.2022 12:06
Reply to  ggggg

Nacistu platformas pa lielam

karlis
09.02.2022 13:38
Reply to  Diso

kā tas ir?

Reklāma