Web Analytics
More
    Reklāma

    “YouTube” konkurents “Rumble” piedāvā Džo Roganam 100 miljonus dolāru, lai tas pamestu “Spotify”

    Jaunākie raksti

    Seriāla cienīgi notikumi ap “Spotify” un Džo Roganu turpinās. Nu šajā sāgā iesaistījies arī “Rumble” – “Youtube” līdzīga video koplietošanas platforma, kas atšķiras ar brīvākiem satura pārvaldības noteikumiem un salīdzinoši konservatīvākiem uzskatiem. Uzņēmums pirmdien Džo Roganam piedāvājis 100 miljonus dolāru, lai tas pamet “Spotify”.

    “Rumble” uzsver, ka atbalsta Roganu šajā situācijā un piedāvājis noslēgt 100 miljonu dolāru vērtu līgumu. Tā ietvaros slavenais podkāsteris četrus gadus varēs “Rumble” klausītājiem piedāvāt savas gan vecās, gan jaunās podkāsta epizodes bez satura ierobežojumiem un cenzūras. Pagaidām nav zināma Rogana atbilde uz šo piedāvājumu.

    “Rumble” piedāvātā summa ir tikpat liela, kādu “Spotify” 2020. gada maijā samaksāja Roganam, lai viņš ekskluzīvi straumēšanas servisa lietotājiem vairākus gadus piedāvātu savu podkāstu “The Joe Rogan Experience”. Taču pēdējā laika notikumi stipri sašūpojuši šo sadarbību, kopš sākās tracis ap Rogana alternatīvo viedokli par Covid-19 un vakcīnām. Tā rezultātā vairāki mūziķi likuši izņemt savu saturu no “Spotify”. Savukārt pirms pāris dienām “Spotify” sāka iztīrīt platformu no podkāstera ierakstiem, izņemot vairāk nekā 100 “The Joe Rogan Experience” epizodes, kas gan pārsteidzošā kārtā nebija saistītas ar Covid-19, jo radītas vēl pirms pandēmijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ggggg
    09.02.2022 11:26

    Visas šīs Rumble, Parler un Truth Social #vissirslikti platformas izmisīgi un veltīgi pievērš sev uzmanību.

    Diso
    09.02.2022 12:06
    Reply to  ggggg

    Nacistu platformas pa lielam

    karlis
    09.02.2022 13:38
    Reply to  Diso

    kā tas ir?

    Reklāma