Seriāla cienīgi notikumi ap “Spotify” un Džo Roganu turpinās. Nu šajā sāgā iesaistījies arī “Rumble” – “Youtube” līdzīga video koplietošanas platforma, kas atšķiras ar brīvākiem satura pārvaldības noteikumiem un salīdzinoši konservatīvākiem uzskatiem. Uzņēmums pirmdien Džo Roganam piedāvājis 100 miljonus dolāru, lai tas pamet “Spotify”.
Hey @joerogan, we are ready to fight alongside you. See the note from our CEO @chrispavlovski… pic.twitter.com/G7ahfNNjtP
Reklāma — Rumble (@rumblevideo) February 7, 2022
“Rumble” uzsver, ka atbalsta Roganu šajā situācijā un piedāvājis noslēgt 100 miljonu dolāru vērtu līgumu. Tā ietvaros slavenais podkāsteris četrus gadus varēs “Rumble” klausītājiem piedāvāt savas gan vecās, gan jaunās podkāsta epizodes bez satura ierobežojumiem un cenzūras. Pagaidām nav zināma Rogana atbilde uz šo piedāvājumu.
“Rumble” piedāvātā summa ir tikpat liela, kādu “Spotify” 2020. gada maijā samaksāja Roganam, lai viņš ekskluzīvi straumēšanas servisa lietotājiem vairākus gadus piedāvātu savu podkāstu “The Joe Rogan Experience”. Taču pēdējā laika notikumi stipri sašūpojuši šo sadarbību, kopš sākās tracis ap Rogana alternatīvo viedokli par Covid-19 un vakcīnām. Tā rezultātā vairāki mūziķi likuši izņemt savu saturu no “Spotify”. Savukārt pirms pāris dienām “Spotify” sāka iztīrīt platformu no podkāstera ierakstiem, izņemot vairāk nekā 100 “The Joe Rogan Experience” epizodes, kas gan pārsteidzošā kārtā nebija saistītas ar Covid-19, jo radītas vēl pirms pandēmijas.
Visas šīs Rumble, Parler un Truth Social #vissirslikti platformas izmisīgi un veltīgi pievērš sev uzmanību.
Nacistu platformas pa lielam
kā tas ir?