Reklāma

“Printful” kopējie pārdošanas apjomi pēc iepirkšanās svētkiem pārsnieguši 1 miljardu dolāru

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Jāatzīst, ka drukas ārpakalpojumu uzņēmumam “Printful” šis ir ļoti veiksmīgs gads. Maijā tas kļuva par Latvijas pirmo “vienradzi“, kas deva papildus jaudu turpināt iesākto. Tagad uzņēmums var lepoties ar vēl vienu panākumu – pēc aizvadītajiem iepirkšanās svētkiem – “Black Friday” un “Cyber Monday” – “Printful” kopējie pārdošanas apjomi pārsnieguši vienu miljardu ASV dolāru. Savukārt apdrukāto produktu skaits – 40 miljonus.

“Printful” līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns norāda, ka “Black Friday” un “Cyber Monday” ir gada aktīvākais laiks uzņēmumā, kam gatavošanās notiek vairākus mēnešus. Šogad šie centieni attaisnojušies ar uzviju – saņemti teju 285 000 pasūtījumu, nopelnot 13 miljonus dolāru. Līdz ar to šajā periodā uzņēmums sasniedzis jaunus rekordus. Būtiska nozīme bija arī paplašinātajam produktu klāstam – katalogā šobrīd atrodamas vairāk nekā 300 dažāda veida preces, ko “Printful” apdrukās pēc klienta vēlmēm.

2021. gadā “Printful” turpināja pielāgoties izaicinājumiem, kas saistīti ar Covid-19 pandēmiju, kā arī piegādes ķēdes problēmām ASV un Eiropā. Pieaugošais pieprasījums pēc norēķiniem tiešsaistē ir “Printful” izaugsmes virzītājspēks, kas ļauj atvērt arvien jaunas ražotnes.

Jāpiebilst, ka “Printful” dibināts 2013. gadā un sadarbojas ar tādiem e-komercijas milžiem kā “Etsy”, “Squarespace”, “Shopify”. “Printful” biroji un ražotnes atrodas vairākās pasaules valstīs, kopumā nodarbinot ap 2000 cilvēku.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Nelabojams
03.12.2021 13:24

Priecājos par panākumiem, kas sasniegti ar reālu darbu, nevis stāvēšanu tuvumā silei. Lai labi fiksi nāk nākamais miljards!

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: