Jāatzīst, ka drukas ārpakalpojumu uzņēmumam “Printful” šis ir ļoti veiksmīgs gads. Maijā tas kļuva par Latvijas pirmo “vienradzi“, kas deva papildus jaudu turpināt iesākto. Tagad uzņēmums var lepoties ar vēl vienu panākumu – pēc aizvadītajiem iepirkšanās svētkiem – “Black Friday” un “Cyber Monday” – “Printful” kopējie pārdošanas apjomi pārsnieguši vienu miljardu ASV dolāru. Savukārt apdrukāto produktu skaits – 40 miljonus.
“Printful” līdzdibinātājs un izpilddirektors Dāvis Siksnāns norāda, ka “Black Friday” un “Cyber Monday” ir gada aktīvākais laiks uzņēmumā, kam gatavošanās notiek vairākus mēnešus. Šogad šie centieni attaisnojušies ar uzviju – saņemti teju 285 000 pasūtījumu, nopelnot 13 miljonus dolāru. Līdz ar to šajā periodā uzņēmums sasniedzis jaunus rekordus. Būtiska nozīme bija arī paplašinātajam produktu klāstam – katalogā šobrīd atrodamas vairāk nekā 300 dažāda veida preces, ko “Printful” apdrukās pēc klienta vēlmēm.
BFCM has just passed and I'm happy that it coincided with a big Printful customer milestone – more than $1 billion sold in retail value (also known as GMV) since 2013. A huge thanks go out to 2,000 Printfulers worldwide without whom it would not have been possible! pic.twitter.com/1A0HNWabWA
— Davis Siksnans (@davissiksnans) December 2, 2021
2021. gadā “Printful” turpināja pielāgoties izaicinājumiem, kas saistīti ar Covid-19 pandēmiju, kā arī piegādes ķēdes problēmām ASV un Eiropā. Pieaugošais pieprasījums pēc norēķiniem tiešsaistē ir “Printful” izaugsmes virzītājspēks, kas ļauj atvērt arvien jaunas ražotnes.
Jāpiebilst, ka “Printful” dibināts 2013. gadā un sadarbojas ar tādiem e-komercijas milžiem kā “Etsy”, “Squarespace”, “Shopify”. “Printful” biroji un ražotnes atrodas vairākās pasaules valstīs, kopumā nodarbinot ap 2000 cilvēku.
Priecājos par panākumiem, kas sasniegti ar reālu darbu, nevis stāvēšanu tuvumā silei. Lai labi fiksi nāk nākamais miljards!