Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota izpētes daļas vadītājs uzskata, ka nākotnes mobilitāte balstāma dažādās tehnoloģijās

    Jaunākie raksti

    Viens no pasaules lielākajiem autoražotājiem Toyota nenoliedzami atpaliek no saviem konkurentiem, kad runa ir par pāreju uz elektroauto, kurus darbina baterijas. Toyota izpētes daļas vadītājs Džils Prats uzskata, ka vieglo pasažieru auto nākotne ir ne tikai baterijās, bet dažādās bezizmešu tehnoloģijās, tostarp ūdeņradī. “Mēs uzskatām, ka nākotne ir dažādībā. Tas nav mūsu uzdevums izdomāt un pateikt, ka tieši šis vai tas ir labākais,” saka Prats.

    Toyota ir viens no autoražotājiem, kas joprojām ļoti aktīvi strādā pie ūdeņraža degvielas šūnu attīstības, pērn prezentējot arī jauno “Mirai” ūdeņraža auto, kuru pavasarī testējām. Lai arī par ūdeņradi un tā pielietojumu daudzi ir skeptiski augsto izmaksu, infrastruktūras trūkuma un drošības apsvērumu dēļ, tam nenoliedzami ir pielietojums ja ne vieglajā, tad kravas transportā un smagajā industriālajā tehnikā.

    Arī Toyota plāno ražot savus elektroauto un pirmajam no tiem ražošanā vajadzētu nonākt jau nākamgad – tas būs “bZ4X” koncepta ražošanas variants – RAV4 līdzīgs krosovers. Šīs desmitgades laikā japāņu autoražotājs plāno investēt 13,5 miljardus dolāru tieši elektroauto tehnoloģijās, tiesa, tas ir daudz mazāk nekā daudzi konkurenti investēs nākamo 5 gadu laikā. Tikai laiks rādīs, kura pieeja būs pareizāka – investēt naudu dažādās tehnoloģijās, kā to izvēlējusies darīt Toyota, vai visas kārtis likt uz baterijām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma