Reklāma

Toyota izpētes daļas vadītājs uzskata, ka nākotnes mobilitāte balstāma dažādās tehnoloģijās

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Viens no pasaules lielākajiem autoražotājiem Toyota nenoliedzami atpaliek no saviem konkurentiem, kad runa ir par pāreju uz elektroauto, kurus darbina baterijas. Toyota izpētes daļas vadītājs Džils Prats uzskata, ka vieglo pasažieru auto nākotne ir ne tikai baterijās, bet dažādās bezizmešu tehnoloģijās, tostarp ūdeņradī. “Mēs uzskatām, ka nākotne ir dažādībā. Tas nav mūsu uzdevums izdomāt un pateikt, ka tieši šis vai tas ir labākais,” saka Prats.

Toyota ir viens no autoražotājiem, kas joprojām ļoti aktīvi strādā pie ūdeņraža degvielas šūnu attīstības, pērn prezentējot arī jauno “Mirai” ūdeņraža auto, kuru pavasarī testējām. Lai arī par ūdeņradi un tā pielietojumu daudzi ir skeptiski augsto izmaksu, infrastruktūras trūkuma un drošības apsvērumu dēļ, tam nenoliedzami ir pielietojums ja ne vieglajā, tad kravas transportā un smagajā industriālajā tehnikā.

Arī Toyota plāno ražot savus elektroauto un pirmajam no tiem ražošanā vajadzētu nonākt jau nākamgad – tas būs “bZ4X” koncepta ražošanas variants – RAV4 līdzīgs krosovers. Šīs desmitgades laikā japāņu autoražotājs plāno investēt 13,5 miljardus dolāru tieši elektroauto tehnoloģijās, tiesa, tas ir daudz mazāk nekā daudzi konkurenti investēs nākamo 5 gadu laikā. Tikai laiks rādīs, kura pieeja būs pareizāka – investēt naudu dažādās tehnoloģijās, kā to izvēlējusies darīt Toyota, vai visas kārtis likt uz baterijām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: