Web Analytics
More
    Reklāma

    “Instagram” turpmāk brīdinās, kad lietotne saskaras ar tehniskām problēmām

    Jaunākie raksti

    Pagājušonedēļ “Facebook” un tai piederošās lietotnes – “Messenger”, “WhatsApp”, “Instagram” divas reizes skāra darbības pārtraukums. Pirmo reizi tas bija globālā mērogā un ilga veselas sešas stundas. Savukārt piektdienas izskaņā atsevišķi lietotāji ziņoja par traucējumiem, kas ilga apmēram pusstundu. Šīs ķibeles mazinājušas llietotāju uzticību šīm lietotnēm, jo nav jau zināms, kad kaut kas līdzīgs neatgadās atkal. Tieši tāpēc “Instagram” tagad testē funkciju, kas brīdinās lietotājus, ja servisam rodas lielas tehniskas problēmas.

    Norādīts, ka šis brīdinājums parādīsies kā paziņojums aktivitāšu sadaļā (Activity Feed) brīdī, kad, visticamāk, lietotājs jau nesaprot, kas notiek – lietotne nestrādā ierīces, savienojuma vainas dēļ vai arī tā ir kāda globāla problēma.

    Reklāma

    Avots: Instagram

    Šāda funkcija varētu būt patiešām ļoti noderīga, ņemot vērā, ka lietotņu darbības pārtraukums nav pārāk reta parādība. Bieži vien, ja kaut kas nestrādā, lietotājs meklē vainu savā ierīcē – restartē to, izslēdz un ieslēdz Wi-Fi savienojumu utt. Ja nekas no tā nelīdz, pēc tam loģisks solis būtu atvērt ziņu portālus un apskatīties, vai šādu problēmu nav novērojuši arī citi. Taču, lai atkristu šī neziņa un ar to saistītas klapatas, neliels paziņojums ar tekstu, piemēram: “Neuztraucies, tā nav Tava, bet gan mūsu vaina.”, sniegtu vismaz nelielu skaidrību.

    “Instagram” norāda, ka jauno funkciju “tuvāko mēnešu laikā” sāks testēt ASV. Ja lietotāji to atzīs par derīgu, šādu iespēju saņems lietotāji arī citviet pasaulē. Būtu tikai loģiski, ja līdzīgu funkciju vēlāk saņems arī citas lietotnes, piemēram, “WhatsApp”, ko lietotāji izmanto ne tikai saziņai ar draugiem, ģimeni, bet arī biznesa komunikācijai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma