Reklāma

Volkswagen, iespējams, joprojām turpina krāpties ar dīzeļu izmešiem

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Eiropas Savienības tiesas padomdevējs Atanasioss Rantoss paudis viedokli, ka vācu autoražotājs Volkswagen savās dīzeļa automašīnās uzstādījis programmatūru, kas ir nelikumīga bloka teritorijā. Šī programma ietekmē atgāzu attīrīšanu, ņemot vērā gaisa temperatūru un arī augstumu virs jūras līmeņa.

Kā skaidro advokāts, konkrētā programma samazina atgāzu attīrīšanas sistēmu efektivitāti, mašīnai darbojoties “normālā lietošanas režīmā”, tāpēc to var uzskatīt par ierīci, kas radīta, lai apietu izmešu testu normas. Programmas lietošanu nevar attaisnot arī ar dzinēja saudzēšanu.

Lai arī Rantosa viedoklis nav juridiski saistošs un tas nerada nekādas sekas, Eiropas Savienības tiesa bieži vien ņem vērā savu padomdevēju redzējumu un Volkswagen varētu saskārties ar kārtējām problēmām. Autoražotāja izmantotā programmatūra samazina izplūdes gāzu attīrīšanu brīžos, kad gaisa temperatūra ir zem 15 vai virs 33 grādiem pēc Celsija. Tāpat programmatūra strādā arī tad, ja mašīna atrodas vismaz 1000 metrus virs jūras līmeņa. Rantoss norādījis, ka daudzviet Eiropā temperatūra vasarā regulāri ir virs 33 grādiem, bet ziemā zem 15 grādiem. Tāpat daudzas teritorijas atrodas 1000 metrus virs jūras līmeņa un arī augstāk, tāpēc Volkswagen “logs”, kurā izplūdes gāzes tiek filtrētas pilnībā, nevar uzskatīts par “normāliem lietošanas apstākļiem”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: