Reklāma

Volkswagen, iespējams, joprojām turpina krāpties ar dīzeļu izmešiem

Jaunākie raksti

“Prodrive” gatavo uzlabotu Subaru Impreza 22B versiju

Subaru Impreza 22B ir viens no vislabāk zināmajiem ielas auto, kura saknes ļoti dziļi sniedzās rallijā. Lielbritānijā bāzētais sporta...

Apple varētu iegādāties Electronic Arts videospēļu izstrādātāju

Aktīvākie videospēļu entuziasti un Apple fani gan jau būs pamanījuši, ka tīmeklī pieejamas dažādas ziņas par Apple vēlmi iegādāties...

Sievietes avatars “Meta” VR platformā piedzīvojis seksuālu uzmākšanos

Reālā pasaule nav droša, taču virtuālā - ne tik. Attīstoties metaversam, paredzams, ka arī šajā telpā dalībnieki līdz galam...

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

Eiropas Savienības tiesas padomdevējs Atanasioss Rantoss paudis viedokli, ka vācu autoražotājs Volkswagen savās dīzeļa automašīnās uzstādījis programmatūru, kas ir nelikumīga bloka teritorijā. Šī programma ietekmē atgāzu attīrīšanu, ņemot vērā gaisa temperatūru un arī augstumu virs jūras līmeņa.

Kā skaidro advokāts, konkrētā programma samazina atgāzu attīrīšanas sistēmu efektivitāti, mašīnai darbojoties “normālā lietošanas režīmā”, tāpēc to var uzskatīt par ierīci, kas radīta, lai apietu izmešu testu normas. Programmas lietošanu nevar attaisnot arī ar dzinēja saudzēšanu.

Lai arī Rantosa viedoklis nav juridiski saistošs un tas nerada nekādas sekas, Eiropas Savienības tiesa bieži vien ņem vērā savu padomdevēju redzējumu un Volkswagen varētu saskārties ar kārtējām problēmām. Autoražotāja izmantotā programmatūra samazina izplūdes gāzu attīrīšanu brīžos, kad gaisa temperatūra ir zem 15 vai virs 33 grādiem pēc Celsija. Tāpat programmatūra strādā arī tad, ja mašīna atrodas vismaz 1000 metrus virs jūras līmeņa. Rantoss norādījis, ka daudzviet Eiropā temperatūra vasarā regulāri ir virs 33 grādiem, bet ziemā zem 15 grādiem. Tāpat daudzas teritorijas atrodas 1000 metrus virs jūras līmeņa un arī augstāk, tāpēc Volkswagen “logs”, kurā izplūdes gāzes tiek filtrētas pilnībā, nevar uzskatīts par “normāliem lietošanas apstākļiem”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma