Reklāma

Ričarda Brensona vadītais “Virgin Group” investē latviešu drukas startapā “Printify”

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

Latvijā bāzētais drukas pakalpojumu sniedzējs “Printify” piesaistījis 45 miljonu dolāru lielas investīcijas. Ziņots, ka šis finansējums iegūts investīciju A sērijas posmā, kuru vadīja jau pazīstamais riska kapitāla uzņēmums “Index Ventures”. Jāuzsver, ka šajā investīciju posmā piedalījās un savu artavu sniedza arī “H&M Group” un Ričarda Brensona vadītā kompānija “Virgin Group”.

Pats “Printify” norāda, ka iegūto finansējumu ieguldīs savas e-komercijas platformas uzlabošanā un darbības paplašināšanā citu valstu tirgos. Uzņēmums, kas radīts 2015. gadā, pamatā nodarbojas ar drukāšanas pakalpojumiem pēc pieprasījuma bez tiešas pārdevēja iesaistes. Pasūtījums tiek gatavots tikai pēc darījuma noslēgšanas un pēc tam nogādāts līdz klienta norādītajai adresei. “Printify” dibinātājs un vadītājs Jānis Berdigans atklāj, ka uzņēmuma misija esot pārveidot e-komerciju no masveida pārdošanas uz ražošanu pēc pieprasījuma. Savukārt ar iegūto finansējumu “Printify” cer turpināt savu straujo izaugsmi.

Sava veida panākums “Printify” ir tas, ka investoru vidū atrodamas pasaulē zināmas kompānijas – “H&M Group” un “Virgin Group”. Ričards Brensons norāda, ka “Printify” veiksmes stāsts atspoguļo īpašo uzņēmējdarbības garu, ļaujot radīt uz izaugsmi vērstu e-komercijas platformu, kas sniedz unikālu piedāvājumu. Tāpēc “Virgin Group” atbalsta uzņēmuma izaugsmi arī turpmākos gadus.

“Printify” galvenais birojs atrodas Latvijā, taču uzņēmuma ofisi izvietoti arī citviet pasaulē, kopumā nodarbinot ap 500 speciālistu. Galvenais uzņēmuma tirgus, protams, ir ASV.

Jāpiebilst, ka mazliet skaļāk par “Printify” varēja dzirdēt 2019. gada beigās un 2020. gada pirmajā pusē. Vēl viens jomas līderis Latvijā – 2013. gadā radītais drukas ārpakalpojumu sniedzējs “Printful” bija iesūdzējis tiesā “Printify” par intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumiem un negodīgu komercpraksi. Pērnā gada jūlijā rakstījām, ka šis strīds noslēgts – ASV tiesa lika “Printify” samaksāt 105 tūkstošus dolāru “Printful” par minētājiem pārkāpumiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma