Reklāma

“Twitter” varētu lietotājiem ļaut paslēpt savus vecos tvītus

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Twitter” nerimstoši plāno jaunas funkcijas, kā uzlabot lietotāju pieredzi un nodrošinātu vēl lielāku privātumu. Uzņēmuma jaunākie plāni saistās ar iespēju arhivēt vecos tvītus, lai tie pēc noteikta laika, piemēram, mēneša, nebūtu redzami citiem lietotājiem.

“Twitter” norāda, ka pašreiz šī funkcija ir izstrādes stadijā, taču paredzams, ka lietotājiem tiks piedāvāta iespēja automātiski arhivēt savus ierakstus pēc 30, 60 vai 90 dienām. Atsevišķiem lietotājiem tas, šķiet, būtu noderējis jau pirms krietna laiciņa. Zināmi gadījumi, kad savu veco tvītu dēļ cilvēks pat nav pieņemts darbā vai arī iekļuvis dažādās apkaunojušās situācijās.

Veco tvītu noņemšana, pēc “Bloomberg” teiktā, ir daļa no plašākas uzņēmuma sociālās privātuma iniciatīvas, kuras mērķis ir “Twitter” lietošanu padarīt patīkamāku arī no privātuma aspekta. Tās ietvaros uzņēmums šomēnes arī plāno testēt funkciju, kas dos iespēju noņemt sekotājus, tos tiešā veidā nebloķējot. Tāpat līdz gada beigām plānots izmēģināt iespēju, kas lietotājiem ļaus “noņemt sevi” no publiskām sarunām, kurās tie pieminēti. Izstrādes stadijā pašreiz atrodas arī funkcija, kas lietotājiem ļaus kontrolēt to, kurš var redzēt “ielaikotos” tvītus jeb tos, kuriem uzlikta atzīme “patīk”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma