Reklāma

“Instagram” pieprasa norādīt lietotāju dzimšanas datus

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Ja vēl “Instagram” neesi norādījis savu dzimšanas dienu, tad tagad ir pēdējais brīdis to izdarīt. Pretējā gadījumā var sanākt tā, ka kādu dienu tev vispār tiks liegta pieeja šīs lietotnes saturam.

“Instagram” 2019. gadā sāka pieprasīt, lai jaunie lietotāji reģistrējoties norāda arī dzimšanas dienu. Taču, ja savu kontu biji izveidojis pirms tam, principā varēji lietot “Instagram” arī bez šīs informācijas. Tagad tas kļūs grūtāk izdarāms.

Savā paziņojumā presei “Instagram” norāda, ka tiem lietotājiem, kuri nav norādījuši savas dzimšanas dienas datus, atverot lietotni, to tiks lūgts izdarīt. Protams, ir visas iespējas ignorēt šo paziņojumu, taču jārēķinās, ka kādu dienu saturs var nebūt vairs pieejams.  “Instagram” arī saka, ka lūgs norādīt dzimšanas datus situācijās, kad lietotājs vēlēsies apskatīt sensitīvu saturu.

Uzņēmums norāda, ka šāda prasība ir daļa no centieniem, lai padarītu šo platformu drošāku jauniešiem. Maijā “Instagram” oficiāli paziņoja, ka strādā pie atsevišķas versijas lietotājiem, kuri ir jaunāki par 13 gadiem. Šī funkcija noteikti pieprasītu norādīt dzimšanas dienu. Uzņēmums arī strādājis pie funkcijas, kas pieaugušajiem liedz nosūtīt tiešās ziņas nepilngadīgajiem, kuri viņiem neseko, kā arī neļauj izveidot kontus personām, kas jaunākas par 16 gadiem. Tāpat “Instagram” norādījis, ka izvieto pielāgotās reklāmas – piemēram, lietotāji, kuri jaunāki par 21 gadu, neredzēs reklāmas par alkoholu utml.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma