Reklāma

Facebook paziņo ceturkšņa ieņēmumus, Apple drošības politika tos nav ietekmējusi

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Sociālais tīkls Facebook paziņojis savus šī gada otrā ceturkšņa finanšu rādītājus, un tie ir bijuši ļoti veiksmīgi trīs mēneši, neskatoties uz Apple jauninājumu iOS operētājsistēmā, kas ļauj bloķēt lietotāju darbību izsekošanu un nodošanu citām lietotnēm.

Laikam posmā no šī gada aprīļa līdz jūnijam Facebook ieņēmumi no reklāmām ir bijuši 28 miljardi USD, kas ir 56% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu laika posmu 2020. gadā. Tas arī ļāvis nopelnīt 10,4 miljardus dolāru, salīdzinot ar 5,2 miljardi iepriekšējā gada otrajā ceturksnī. Lauvas tiesu no ieņēmumiem sastāda tieši reklāmu ieņēmumi, un kā norāda galvenais Facebook finanšu cilvēks Deivids Vehners (Deivid Wehner), tad vismaz šobrīd vēl nav jūtama jauno iOS 14.5 izmaiņu stāšanās spēkā. Tiesa, sagaidām, ka šīs privātuma izmaiņas, kuras stājās spēkā 26. aprīlī, vairāk ietekmēs tieši gada trešo ceturksni.

Apple pavasarī oficiāli izlaida iOS operētājsistēmas atjauninājumu, kas visiem izstrādātājiem liek obligāti izveidot iespēju lietotājam atteikties no iespējas, ka citām lietotnēm ir pieeja dažādai informācijai. Praksē tas nozīmē, ka, piemēram, Facebook ir grūtāk analizēt savus lietotājus un tādējādi piedāvāt atbilstošas reklāmas. Pret šo pavasarī diezgan sparīgi iestājās pats Facebook, paužot viedokli, ka tas iznīcinās mazos uzņēmumus, tomēr situācija ir radījusi apstākļus, ka šie uzņēmumi šobrīd pārslēdzas tieši uz sociālo tīklu, lai tādējādi pa tiešo uzrunātu potenciālos klientus.

Šobrīd tikai viena trešā daļa no iOS 14.5 lietotājiem ir izvēlējusies ļaut lietotnēm dalīties ar savu informāciju, kas nozīmē, ka teorētiski Facebook var mērķēt uz trešdaļu iPhone lietotāju. Tas nozīmē, ka šobrīd reklāmas nauda vairāk plūst tieši Android ierīču virzienā, bet arī tas kādā brīdī varētu mainīties. Tagad noteikti būs interesanti redzēt trešā ceturkšņa Facebook ieņēmumus, taču vismaz pagaidām šim gigantam neparko nav jāuztraucas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma