Reklāma

Facebook paziņo ceturkšņa ieņēmumus, Apple drošības politika tos nav ietekmējusi

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

Sociālais tīkls Facebook paziņojis savus šī gada otrā ceturkšņa finanšu rādītājus, un tie ir bijuši ļoti veiksmīgi trīs mēneši, neskatoties uz Apple jauninājumu iOS operētājsistēmā, kas ļauj bloķēt lietotāju darbību izsekošanu un nodošanu citām lietotnēm.

Laikam posmā no šī gada aprīļa līdz jūnijam Facebook ieņēmumi no reklāmām ir bijuši 28 miljardi USD, kas ir 56% pieaugums, salīdzinot ar šo pašu laika posmu 2020. gadā. Tas arī ļāvis nopelnīt 10,4 miljardus dolāru, salīdzinot ar 5,2 miljardi iepriekšējā gada otrajā ceturksnī. Lauvas tiesu no ieņēmumiem sastāda tieši reklāmu ieņēmumi, un kā norāda galvenais Facebook finanšu cilvēks Deivids Vehners (Deivid Wehner), tad vismaz šobrīd vēl nav jūtama jauno iOS 14.5 izmaiņu stāšanās spēkā. Tiesa, sagaidām, ka šīs privātuma izmaiņas, kuras stājās spēkā 26. aprīlī, vairāk ietekmēs tieši gada trešo ceturksni.

Apple pavasarī oficiāli izlaida iOS operētājsistēmas atjauninājumu, kas visiem izstrādātājiem liek obligāti izveidot iespēju lietotājam atteikties no iespējas, ka citām lietotnēm ir pieeja dažādai informācijai. Praksē tas nozīmē, ka, piemēram, Facebook ir grūtāk analizēt savus lietotājus un tādējādi piedāvāt atbilstošas reklāmas. Pret šo pavasarī diezgan sparīgi iestājās pats Facebook, paužot viedokli, ka tas iznīcinās mazos uzņēmumus, tomēr situācija ir radījusi apstākļus, ka šie uzņēmumi šobrīd pārslēdzas tieši uz sociālo tīklu, lai tādējādi pa tiešo uzrunātu potenciālos klientus.

Šobrīd tikai viena trešā daļa no iOS 14.5 lietotājiem ir izvēlējusies ļaut lietotnēm dalīties ar savu informāciju, kas nozīmē, ka teorētiski Facebook var mērķēt uz trešdaļu iPhone lietotāju. Tas nozīmē, ka šobrīd reklāmas nauda vairāk plūst tieši Android ierīču virzienā, bet arī tas kādā brīdī varētu mainīties. Tagad noteikti būs interesanti redzēt trešā ceturkšņa Facebook ieņēmumus, taču vismaz pagaidām šim gigantam neparko nav jāuztraucas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma