Reklāma

“Facebook” Marka Zakerberga personiskai drošībai pērn iztērējis 23,4 miljonus dolāru

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Būt liela uzņēmuma vadītājam nav viegli ne tikai lielās atbildības dēļ, bet arī tāpēc, ka visu laiku jādomā par savu drošību, jo vienmēr atradīsies kāds bariņš nelabvēļu. Jaunākā drošības izmaksu analīze atklāj, ka pērn Silīcija ielejas lielāko kompāniju vadītāju aizsardzība izmaksājusi 46 miljonus ASV dolāru. Būtiski, ka nedaudz vairāk kā puse no šīs summas jeb 23,4 miljoni USD iztērēti tieši “Facebook” izpilddirektora Marka Zakerberga personiskai drošībai.

Ziņojumā norādīts, ka izmaksas Zakerberga aizsardzībai 2020. gadā esot pieaugušas salīdzinājumā ar gadu iepriekš, kad tās sasniedza 20,4 miljonus USD. Kā galvenie iemesli “Facebook” šefa drošības izdevumu pieaugumam minēti Covid-19 krīze, kā arī ASV prezidenta vēlēšanas. Esam jau rakstījuši, ka “Facebook” pieliek pūles, lai cīnītos ar dezinformāciju un lietotāju grupām, kuras aktīvi iestājas pret Covid-19 vakcīnām, izsaucot  lielu neapmierinātību no daļas lietotāju.

Otrajā vietā pēc izmaksām personiskai drošībai arī ierindojies cilvēks no “Facebook” – uzņēmuma operatīvā vadītāja Šerila Sanberga (Sheryl Sandberg), kuras aizsardzībai pērn iztērēti 7,6 miljoni dolāru.

Drošības izmaksu analīzē kopumā iekļautas 11 personas. Attiecīgi trešajā vietā pēc personiskai drošībai atvēlēto līdzekļu apjoma ierindojas “Google” izpilddirektors Sundars Pičai (5,4 miljoni USD), ceturtajā – “Lyft” līdzdibinātājs un prezidents Džons Zimmers (2 miljoni USD) un piektajā – “Oracle” izpilddirektors Lerijs Elisons (1,7 miljoni USD).

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma