Reklāma

Xiaomi kļuvis par otro lielāko viedtālruņu ražotāju pasaulē

Jaunākie raksti

Īlona Maska “Neuralink” piesaista 200 miljonus dolāru, paātrinās smadzeņu čipa izstrādi

Daudziem zināms, ka bez "SpaceX", "Tesla", "The Boring Company" Īlons Masks vada arī uzņēmumu "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu...

AOC izziņo GAMING G3 sērijas monitorus ar 165 Hz un 1000R ieliekumu

AGON by AOC aptver daudzus ar spēlēm saistītos produktus AOC portfelī, sākot no spēļu monitoriem līdz spēļu austiņām, mehāniskajām...

“eBay” tīmekļa versijā sāk atbalstīt maksājumus ar “Apple Pay”

Pamazām arvien vairāk uzņēmumu un veikalu sāk integrēt "Apple Pay" maksājumu risinājumu savā ekosistēmā. Nu šonedēļ šim pulciņam pievienojies...

AMD izziņo Radeon RX 6600 XT, vēlas uzlabot spēlēšanu 1080p izšķirtspējā

AMD izziņojis visai sākuma līmeņa videokarti Radeon RX 6600 XT, kas paredzēta videospēlēm 1080p izšķirtspējā. Radeon RX 6600 XT...

Sony PlayStation 5 konsolēm būs iespēja papildināt arī iekšējo atmiņu

Lieliskas izmaiņas drīzumā sagaida visus Sony PlayStation 5 spēļu konsoļu īpašniekus, jo beidzot tai būs iespējams paliellināt arī iekšēji...

Visai spēcīgu gada otro ceturksni viedtālruņu pārdošanas jomā ir aizvadījis Xiaomi, kas periodā no aprīļa līdz jūnija ir spējis kļūt par otru pārdotāko viedtālruņu ražotāju, apsteidzot pašu Apple.

Xiaomi tirgus daļa šajā ceturksnī ir bijusi 17%, atpaliekot tikai no Samsung, kas ir līderis ar 19% tirgus daļu. Attiecīgi trešajā vietā seko Apple ar 14% un Oppo, Vivo ar 10%. Xiaomi piedzīvojis 83% ikgadējo pieaugumu, ja šos rezultātus salīdzinām ar 2020. gada otro ceturksni. Attiecīgi Apple pārdošanas apjomi sāk samazināties, bet tas arī skaidrojams ar to, ka visdrīzāk jau gada pēdējā ceturksnī tie palielināsies pēc jaunākā iPhone modeļa prezentācijas.

Avots: Canalys

Kā norāda analītiķi no uzņēmuma Canalys, tad Xiaomi veiksmes faktors ir viņu cenu politika, kas tomēr ir saistīta ar budžeta klases telefonu piedāvāšanu un mazāk premium klases telefoniem, kā to dara Samsung un Apple. Xiaomi telefonu cenas vidēji ir par 40% unn 75% zemākas, salīdzinot ar lielajiem konkurentiem. Protams, Xiaomi nav izdevies iekarot Ziemeļamerikas tirgu, tomēr pēdējā laikā tas ir pietiekami populārs Latīņamerikā, Āfrikā un Rietumeiropā, tāpēc sagaidāms, ka vismaz šobrīd šis brends ir nostiprinājis savas pozīcijas tirgū.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Drīz iekļaus spiegu sarakstā! :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma