Reklāma

“Twitter” tuvākā mēneša laikā palaidīs maksas audio saziņas funkciju

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

“Twitter” audio saziņas pakalpojums un “Clubhouse” klons “Spaces” pie pirmajiem lietotājiem nonāca aprīļa beigās. Neilgi pēc tam kompānija dalījās ar plašāku informāciju par “Spaces” lietošanas nosacījumiem, kā arī atklāja ieceri par maksas virtuālo istabu “Ticketed Spaces” izveidi. Tā būs iespēja, kā nopelnīt papildus kabatas naudu, ko gan nevarēs izmantot kurš, katrs lietotājs.

“Twitter” atklājis, ka nākamo nedēļu laikā lietotāji ASV varēs pieteikties maksas tiešraides audio istabu izveidei. Būtiski, ka ikvienam, kurš vēlas uzņemt dalībniekus un iekasēt maksu, būs nepieciešams:

  • Savākt vismaz 1000 sekotāju;
  • Pēdējo 30 dienu laikā uzņemt dalībniekus vismaz trīs virtuālajās istabās;
  • Būt vismaz 18 gadus vecam.

Avots: Twitter

Maksājumu apstrādes vajadzībām “Twitter” sadarbojas ar “Stripe”. Tas nozīmē, ka lietotājam būs nepieciešams savs “Stripe” konts. Maksu par darījumiem “Twitter” uzņemsies uz sevi. Taču tik skaisti arī nebūs, ka lietotājam tiks viss – ieņēmumi būs brālīgi jāsadala. Piemēram, ja biļetes cena ir 10 dolāri, 3 dolāri aizies “Google” un “Apple” maciņos (30% nodeva par pirkumiem lietotnēs). Savukārt vēl 20% no atlikušās summas nonāks pie “Twitter”. Tas, kas no šī visa atliek, ieripos istabas izveidotāja kabatā.

Lai arī vispirms “Ticketed Spaces” nonāks pie lietotājiem ASV, tajās droši varēs pievienoties ikviens interesents no jebkura pasaules reģiona.

AvotsVerge
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

kāda daļa no saņemtajiem 50% ir jādala ar valsti?

Reklāma
Reklāma
Reklāma