Līdz ar pasaulē esošo situāciju pēdējā gada laikā ievērojami pieaudzis sūtījumu skaits, kuri galamērķī tiek nogādāti ar pakomātu palīdzību. Personīgi man tas šķiet ļoti ērts, ātrs un vienkāršs veids, kā saņemt internetā iegādātās preces vai arī nosūtīt paciņas draugiem un ģimenei. Vienlaikus zināma problēma līdz šim saistījusies ar sūtījuma iepakošanu, jo ne vienmēr mājās atrodas vajadzīgā izmēra kaste vai arī nav pa rokai līmlente. Uzņēmums “Omniva”, kam pieder lielākais pakomātu tīkls Latvijā, risina šo problēmu, ļaujot vienuviet iegādāties sūtījuma iepakošanai nepieciešamo.
Mājaslapā pakopats.lv vari atrast visu, kas vajadzīgs kvalitatīvi iepakotam sūtījumam – dažādu veidu un izmēru aploksnes, plēves, trīs izmēru kartona kastes, pavadzīmes izdrukāšanai vajadzīgās termouzlīmes un pat termoprinterus, kā arī līmlenti un pildmateriālu.
Šo visu iespējams iegādāties gan pa vienai vienībai, gan vairumā. Norādot vajadzīgo skaitu, sistēma parādīs, cik daudz šādu preču vēl atrodas noliktavā. Atsevišķus iepakošanas materiālus, piemēram, burbuļplēves aploksnes, iegādājoties vairumā (vismaz 200), pirkums sanāks izdevīgs.
Arī pati pasūtījuma noformēšana ir diezgan vienkārša un saprotama. Šeit jāpiezīmē, ka ieteicams nevilcināties ar pirkuma izdarīšanu – ja groziņā ieliktā prece 20 min laikā nebūs apmaksāta, tā automātiski tiks dzēsta.
Ja ir pieejams atlaižu kods, tad arī to droši var izmantot un iepirkties lētāk. Savukārt pirkumiem virs 20 eiro tiek nodrošināta bezmaksas piegāde. Iespējams izvēlēties kādu no trim pirkuma saņemšanas veidiem – “Omniva” pakomāts, kurjerpiegāde vai arī preci izņemt “Omniva” noliktavā. Klientam tiek piedāvāta arī naudas atgriešana, ja pirkums kādu iemeslu dēļ neapmierina.
Jāpiebilst, ka pirkumu var veikt gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji. Ja reģistrēsies, tev būs iespēja redzēt savu pasūtījumu vēsturi un piegādes adreses.
Ar pakomāta starpniecību saņem materiālu iepakošanai un pēc tam ar to pašu pakomātu sūti iepakoto preci. Ērti :D
ir tikai mazmazītiņa problēma — noslogotākajos pakomātos preci var nesaņemt arī nedēļu. iespēju pāradresēt piegādes vietu nepiedāvā. ha. ha.
ye, tā noteikti ir Omnivas vieta izaugsmei un kā tirgus līderi viņi noteikti par to domā.
pagaidām viņu risinājums ir atsūtīt īsziņu, ka pakomātā nav vietas, bet paku varot saņemt pie kurjera, kurš blakus noparkojies līdz plkst. xx:xx.
Toties Latvijas Pastā divas babulītes lēni un nesteidzīgi meklē paciņu savu plauktu bardakā, kamēr 10 cilvēki aiz durvīm gaida…
Kāpēc Igaunijas pasts Omniva veidolā plaukst un zeļ, tikmēr Latvijas pasts veģetē pensionāru virzienā???