Web Analytics
More
    Reklāma

    Omniva savu digitālo rīku attīstībā investēs vairākus miljonus eiro

    Jaunākie raksti

    Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem. Tas ir viens no pirmajiem soļiem ievērojamā investīciju plānā, kura ietvaros paredzēts izstrādāt jaunas klientu pašapkalpošanās platformas un citus digitālos risinājumus. Kopējais investīciju apjoms digitālās infrastruktūras attīstībā sasniegs 3 miljonus eiro.

    Omniva pašapkalpošanās vide un arī uzņēmuma mājas lapas pakāpeniski tiek atjauninātas un šobrīd pabeigts pirmais uzlabojumu posms. Papildus mūsdienīgajam izskatam un intuitīvākas navigācijas piedāvājumam jaunās pašapkalpošanās vides mobilā versija ir lietotājiem daudz draudzīgāka.

    ReklāmaAdvertisement

    “Tā kā esošā pašapkalpošanās vides programmatūra neatbilda mūsu nākotnes pakalpojumu vajadzībām un nebūtu ļāvusi nodrošināt vislabāko lietotāju pieredzi, nolēmām atjaunināt pašapkalpošanos un pakāpeniski pievienot jaunajai platformai jaunas funkcijas. Līdz šī gada beigām tiks atjaunināta visa pašapkalpošanās vide,” atzīmē Omniva Grupas Inovāciju un tehnoloģiju direktors Marti Kuldma (Martti Kuldma).

    Šobrīd Mana Omniva pašapkalpošanās vidi caur mobilajiem tālruņiem izmanto vairāk nekā 60% klientu. Jaunajā pašapkalpošanās vidē pievienota arī lietojumprogramma, kas ļauj klientam izvēlēties sev piemērotāko un tuvāko pakomātu tieši no kartes.

    “Kartes aplikācija atvieglo pakomāta izvēli – zinot, kur dzīvo saņēmējs, ir vienkārši atrast tuvāko pakomātu. Tas būs ievērojami ērtāk, nekā meklēt sarakstā,” uzsver M.Kuldma

    Mana Omniva atjauninājumu pirmajā posmā ir pārskatīts sūtījumu nosūtīšanas process uz Igauniju, Latviju un Lietuvu. Gada otrajā ceturksnī tiks pabeigts izstrādes otrais posms, kas lietotājiem ļaus nosūtīt sūtījumus uz galamērķiem ārpus Eiropas Savienības. Savukārt, trešais atjauninājumu posms tiks pabeigts gada otrajā pusē, ļaujot lietotājiem novirzīt sūtījumus pašapkalpošanās vidē. Papildus tiek plānoti vairāki mazāki patīkami atjauninājumi, piemēram, ļaujot lietotājiem izveidot savu ziņojumu saņēmējam neatkarīgi no tā, vai tas ir apsveikuma ziņojums, kas pievienots dāvanai, vai padomi iepakojumā esošo priekšmetu lietošanai.

    Kamēr visas pašapkalpošanās vides iespējas nebūs atjauninātas un pārceltas uz jauno platformu, vecā vide paralēli paliks atvērta. Tikmēr Omniva aicina ikvienu klientu izmēģināt jauno pašapkalpošanās vidi un sniegt atgriezenisko saiti, lai to varētu padarīt vēl labāku. Omniva pašapkalpošanās vide ir pieejama šeit: mana.omniva.lv.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    21.03.2024 15:38

    Un ko dara “Latvijas Pasts”?!

    Kaspars
    21.03.2024 16:37
    Reply to  Jānis

    Neko slēdz pastus ciet

    Elektriķis
    21.03.2024 17:40
    Reply to  Jānis

    Arī šiem ir pakomāti. Biju patīkami izbrīnīts ka Aliexpress atnāca uz Latvijas Pasta skapīti, bet tad bija vilšanās: pēc nakamā bija jādodas uz pasta nodaļu – tur kaut ko buldurēja ka esot savādāks…vajagot parakstu.

    KKTK
    22.03.2024 12:44
    Reply to  Elektriķis

    Gan jau nākošā paka bija dārgāk novērtēta. Tāpēc arī vajag parakstu.

    Nelabojams
    22.03.2024 12:49
    Reply to  KKTK

    Nu nezin. Man vajadzēja parakstu par piecus eiro vērtu paciņu.

    Elektriķis
    22.03.2024 13:10
    Reply to  KKTK

    No Omnivas esmu ņēmis dikti dārgas mantas…

    Biteme
    22.03.2024 13:51
    Reply to  KKTK

    Tam nav sakara ar pakas vērtību, bet sūtījuma noformēšanu. Kurjers un pasta dabinieks ir viena atbildības līmeņa darbinieki, un tiklīdz sūtījums ir skapī – arī tur tam nekas nevar notikt.

    Karlis
    22.03.2024 15:39
    Reply to  Biteme

    Un tāpat paraksts ir vajadzīgs

    Biteme
    22.03.2024 15:48
    Reply to  Karlis

    Paraksts ir vajadzīgs pastā, jo no pastkastes izķeksēt lapiņu ar info par pakas saņemšanu var jebkurš un tāpēc jāsalīdzina pases bilde ar atnākušo seju. Savukārt Omniva nosūta skapīša kodu uz pasūtījumā norādīto saņēmēja tel#.

    Līdz ar to paraksts ir vajadzīgs tikai ja nav skapīša, bet preci izsniedz LP darbinieks vai Omniva kurjers (kaut gan arī ļoti reti, jo viņš zvana uz pasūtījumā norādīto tel#)

    Manā sapratnē LP ir zaudējis evolūcijas sacīkstē un to neglābs pat centieni ieviest skapīšu sistēmu.

    digitalk
    23.03.2024 13:34
    Reply to  Biteme

    nez, kā tur ir ar to zaudēšanu, ja pēdējā pusgada laikā neviens Ali sūtījums nav nācis ar Omniva, tikai LP. Omniva tak dikti lielījās būt gandrīz ekskluzīvi Ali piegādātāji… LP gan ir citas problēmas, tāpēc es labāk redzētu Ali piegādes ar Omnivu.

    Biteme
    23.03.2024 18:11
    Reply to  digitalk

    Pēdējo neko neesmu sūtījis, nezinu kā tagad, bet pirms tam pēdējais solis bija ar Omnivu. Iespējams arī, ka LP un Omniva ir sadalījuši AX piegādes pēc ģeogrāfiskā kritērija.

    Karlis
    25.03.2024 15:35
    Reply to  Biteme

    Hmm
    Tik kapec pasūtot no aļika daļa atnāk LP pakomātā, bet pēc dažiem ir jāiet personīgi?

    Reklāma