Reklāma

“Harley-Davidson” veidotie elektriskie motocikli nākotnē izmantos “LiveWire” apakšzīmolu

Jaunākie raksti

Iepazīstamies ar Canyon Puncher GM-11 peli un WH-200 peles vada turētāju

Pie mums šoreiz atceļojuši vairāki Canyon ražoti budžeta klases aksesuāri datorspēļu cienītājiem - liela izmēra peles paliktnis, divas visai...

Iepirkšanās centrā “Akropole” atvērts “Xiaomi” pirmais oficiālais veikals Latvijā

Šodien, 22. oktobrī, iepirkšanās centra “Akropole” nomnieku klāstu ir papildinājis pasaulē pazīstamais viedierīču un aksesuāru veikals “Xiaomi”, atverot savu...

Tesla izziņo plānus divu gadu laikā trīskāršot “Supercharger” uzlādes punktu skaitu

Elektroauto ražotājs Tesla paziņojis, ka nākamo divu gadu laikā tas plāno trīskāršot savu "Supercharger" uzlādes punktu skaitu. Autoražotāja pārstāvji...

“Boeing” veic testa lidojumus ar pilnībā no atjaunojamiem resursiem ražotu aviācijas degvielu

Lidmašīnu ražotājs Boeing, sadarbībā ar savu dzinēju piegādātāju Rolls-Royce un ilgtspējīgas degvielas ražotāju "World Energy", veikuši testa lidojumu, izmantojot...

Par AS “Emergn” valdes priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš

Par globālā digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmuma “Emergn Global Holdings” meitasuzņēmuma AS “Emergn” priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš. Darbs...

Pazīstamais motociklu ražotājs “Harley-Davidson” paziņojis, ka visi ar elektromotociklu radīšanu saistītie projekti turpmāk tiks nodalīti, tam izmantojot “LiveWire” apakšzīmolu. Ražotājs gada sākumā jau izziņoja pilnīgi jaunas elektrisko motociklu divīzijas izveidi uzņēmuma iekšienē.

Šā brīža plāns paredz, ka “Harley-Davidson” elektromoču nodaļa darbosies nevis kā atsevišķa divīzija uzņēmuma iekšienē, bet gan kā pilnīgi atsevišķs zīmols. “LiveWire” zīmols kā tāds, protams, nav nekāds jaunums, jo tieši tā sauca pirmo “Harley-Davidson” izstrādāto elektrisko motociklu, kas, pēc ražotāja datiem, kļuvis par vislabāk pārdoto elektrisko moci ASV.

Uzņēmums arī paziņojis, ka pirmais produkts, kas tiks prezentēts, lietojot jauno zīmolu, plašākai publikai tiks izrādīts 8. jūlijā. Pagaidām gan nav īsti skaidrs, kāds motocikls varētu tikt prezentēts – iespējams, tas ir kaut kas pilnīgi jauns un līdz šim neredzēts. Ražotājs arī atklājis, ka “LiveWire” zīmols vairāk fokusēsies uz pilsētas motocikliem, jo tiem nav nepieciešamas tik lielas baterijas un sniedzamība ar vienu uzlādi. Tādējādi motociklus iespējams ražot lētākus, vieglākus un ar mazākām baterijām. Tieši salīdzinoši draudzīga cena varētu būt tas, kā “LiveWire” zīmols varētu mēģināt pievilināt gados jaunākus pircējus, kuri pēc tirgus pētījumu datiem ir vairāk ieinteresēti elektriska motocikla iegādē.

Sākotnēji “LiveWire” zīmols izmantos esošos “Harley-Davidson” salonus, taču plānots, ka uzņēmums veiks aktīvu mārketinga kampaņu tiešsaistē. Tāpat plānots atvērt tieši “LiveWire” salonus un, kā viena no pirmajām vietām, kur tas varētu notikt, ir Kalifornijas štats ASV. Kā zināms, ka Kalifornijā aktīvi tiek meklēti veidi pārejai uz bezizmešu transportu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma