Reklāma

“Harley-Davidson” veidotie elektriskie motocikli nākotnē izmantos “LiveWire” apakšzīmolu

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Pazīstamais motociklu ražotājs “Harley-Davidson” paziņojis, ka visi ar elektromotociklu radīšanu saistītie projekti turpmāk tiks nodalīti, tam izmantojot “LiveWire” apakšzīmolu. Ražotājs gada sākumā jau izziņoja pilnīgi jaunas elektrisko motociklu divīzijas izveidi uzņēmuma iekšienē.

Šā brīža plāns paredz, ka “Harley-Davidson” elektromoču nodaļa darbosies nevis kā atsevišķa divīzija uzņēmuma iekšienē, bet gan kā pilnīgi atsevišķs zīmols. “LiveWire” zīmols kā tāds, protams, nav nekāds jaunums, jo tieši tā sauca pirmo “Harley-Davidson” izstrādāto elektrisko motociklu, kas, pēc ražotāja datiem, kļuvis par vislabāk pārdoto elektrisko moci ASV.

Uzņēmums arī paziņojis, ka pirmais produkts, kas tiks prezentēts, lietojot jauno zīmolu, plašākai publikai tiks izrādīts 8. jūlijā. Pagaidām gan nav īsti skaidrs, kāds motocikls varētu tikt prezentēts – iespējams, tas ir kaut kas pilnīgi jauns un līdz šim neredzēts. Ražotājs arī atklājis, ka “LiveWire” zīmols vairāk fokusēsies uz pilsētas motocikliem, jo tiem nav nepieciešamas tik lielas baterijas un sniedzamība ar vienu uzlādi. Tādējādi motociklus iespējams ražot lētākus, vieglākus un ar mazākām baterijām. Tieši salīdzinoši draudzīga cena varētu būt tas, kā “LiveWire” zīmols varētu mēģināt pievilināt gados jaunākus pircējus, kuri pēc tirgus pētījumu datiem ir vairāk ieinteresēti elektriska motocikla iegādē.

Sākotnēji “LiveWire” zīmols izmantos esošos “Harley-Davidson” salonus, taču plānots, ka uzņēmums veiks aktīvu mārketinga kampaņu tiešsaistē. Tāpat plānots atvērt tieši “LiveWire” salonus un, kā viena no pirmajām vietām, kur tas varētu notikt, ir Kalifornijas štats ASV. Kā zināms, ka Kalifornijā aktīvi tiek meklēti veidi pārejai uz bezizmešu transportu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma