Reklāma

“Harley-Davidson” veidotie elektriskie motocikli nākotnē izmantos “LiveWire” apakšzīmolu

Jaunākie raksti

Google iesūdz tiesā Sonos par tās patentu zagšanu

Google un Sonos turpina jau divus gadus notiekošo savstarpējo cīņu par neatbilstošu patentu izmantošanu un viena otra uzņēmuma risinājumu...

“Snapchat” jaunais uzraudzības rīks ļauj vecākiem redzēt, ar ko viņu bērns sarakstās lietotnē

Domājot par jaunāko lietotāju drošību internetā, kā arī veicinātu uzticēšanos starp vecākiem un viņu bērniem, saziņas lietotne "Snapchat" nākusi...

Samsung iepazīstina ar jaunajiem produktiem (tiešraide)

Jau šodien Galaxy Unpacked pasākumā Samsung prezentēs ilgi gaidītos jaunos produktus un inovatīvos tehnoloģiju risinājumus. Izmanto iespēju - pievienojies...

BMW pārliecināti, ka klienti laika gaitā pieradīs pie funkciju abonēšanas

Pirms kāda laika vācu autoražotāja BMW solis ieviest abonēšanas maksu par tādām papildus funkcijām kā apsildāmie sēdekļi izraisīja milzīgu...

Ford cenšas drastiski samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās

Ford jau ilgāku laiku runā, ka mašīnu ražošanu nepieciešams vienkāršot, lai samazinātu arvien pieaugošās izmaksas, kas neizbēgami rezultējas lielākā...

Pazīstamais motociklu ražotājs “Harley-Davidson” paziņojis, ka visi ar elektromotociklu radīšanu saistītie projekti turpmāk tiks nodalīti, tam izmantojot “LiveWire” apakšzīmolu. Ražotājs gada sākumā jau izziņoja pilnīgi jaunas elektrisko motociklu divīzijas izveidi uzņēmuma iekšienē.

Šā brīža plāns paredz, ka “Harley-Davidson” elektromoču nodaļa darbosies nevis kā atsevišķa divīzija uzņēmuma iekšienē, bet gan kā pilnīgi atsevišķs zīmols. “LiveWire” zīmols kā tāds, protams, nav nekāds jaunums, jo tieši tā sauca pirmo “Harley-Davidson” izstrādāto elektrisko motociklu, kas, pēc ražotāja datiem, kļuvis par vislabāk pārdoto elektrisko moci ASV.

Uzņēmums arī paziņojis, ka pirmais produkts, kas tiks prezentēts, lietojot jauno zīmolu, plašākai publikai tiks izrādīts 8. jūlijā. Pagaidām gan nav īsti skaidrs, kāds motocikls varētu tikt prezentēts – iespējams, tas ir kaut kas pilnīgi jauns un līdz šim neredzēts. Ražotājs arī atklājis, ka “LiveWire” zīmols vairāk fokusēsies uz pilsētas motocikliem, jo tiem nav nepieciešamas tik lielas baterijas un sniedzamība ar vienu uzlādi. Tādējādi motociklus iespējams ražot lētākus, vieglākus un ar mazākām baterijām. Tieši salīdzinoši draudzīga cena varētu būt tas, kā “LiveWire” zīmols varētu mēģināt pievilināt gados jaunākus pircējus, kuri pēc tirgus pētījumu datiem ir vairāk ieinteresēti elektriska motocikla iegādē.

Sākotnēji “LiveWire” zīmols izmantos esošos “Harley-Davidson” salonus, taču plānots, ka uzņēmums veiks aktīvu mārketinga kampaņu tiešsaistē. Tāpat plānots atvērt tieši “LiveWire” salonus un, kā viena no pirmajām vietām, kur tas varētu notikt, ir Kalifornijas štats ASV. Kā zināms, ka Kalifornijā aktīvi tiek meklēti veidi pārejai uz bezizmešu transportu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma