Reklāma

Mobilo lietotņu patēriņš pēdējo divu gadu laikā citviet pieaudzis par 80%

Jaunākie raksti

Jau oktobrī “Starlink” serviss beidzot varētu tikt pie pamata versijas, sniedzot vēl ātrāku savienojumu

Īlona Maska vadītā kompānija "SpaceX" strauji izvērš savu ātrgaitas interneta servisu "Starlink". Šobrīd lietotāji izmanto pakalpojuma beta versiju, taču...

Razer jaunās Huntsman optiskās mehāniskās tastatūras sola gandrīz nulles aizturi

Razer izziņojis jaunas Huntsman sērijas mehāniskās tastatūras, solot gandrīz nulles aizturi (angļu: near-zero input latency). Jaunajā Huntsman tastatūru klāstā...

19 minūšu laikā rezervē visus pieejamos “Cadillac Lyriq Debut Edition” elektroauto

General Motors paspārnē esošais Cadillac zīmols atvēra rezervāciju 2023. gada "Lyriq" elektroauto - autoražotājs jau pēc 19 minūtēm bija...

Pirmās pilnībā civilās kosmosa misijas dalībnieki veiksmīgi atgriežas uz Zemes

Kad piedzīvo kaut ko nebijušu, laiks var paskriet vēja spārniem. Gribas ticēt, ka arī "SpaceX" pirmās pilnībā privātās kosmosa...

Pirmie elektriskie “Ford F-150” pikapi, kas paredzēti testiem, noripo no konveijera

"Ford" saražojis pirmos elektriskā "F-150" pikapa eksemplārus, kas paredzēti testiem, pirms autoražotājs uzsāks pilnvērtīgu masveida ražošanu. "F-150" ar iekšdedzes...

Koronavīrusa pandēmija ir ieviesusi būtiskas korekcijas daudzās jomās, tajā skaitā arī mobilo ierīču izmantošanas paradumos un mobilo aplikāciju lietošanā. Cilvēki sākuši krietni vairāk laika pavadīt pie ierīču ekrāniem, un šādu tendenci parāda arī pētījumu firmas “App Annie” jaunākais ziņojums. Izsecināts, ka “Android” ierīču īpašnieki mobilās lietotnes šobrīd izmanto vidēji 4,2 stundas dienā, kas ir par 30% vairāk nekā 2019. gadā.

Ziņojumā norādīts, ka 2021. gada pirmajā ceturksnī vairāk nekā četras stundas dienā mobilās lietotnes izmantoja “Android” ierīču īpašnieki tādās valstīs kā ASV, Turcija, Meksika un Indija. Vislielākais mobilo lietotņu patēriņa pieaugums vērojams tieši Indijā – salīdzinot ar 2019. gadu, tas audzis par 80%. Būtiski arī, ka tādās valstīs kā Brazīlija, Dienvidkoreja un Indonēzija mobilo lietotņu patēriņš sasniedz pat piecas un vairāk stundas dienā.

Avots: App Annie

Lai vēl uzskatāmāk novērtētu mobilo lietotņu izmantošanas pieaugumu, jāpiemin, ka pētījumu un datu analītikas kompānija “Nielsen” pērn nonāca pie secinājuma, ka patērātāji vidēji 4,5 stundas dienā pavada pie TV, savukārt mobilās lietotnes izmanto vidēji 3h un 46 minūtes. Vienlaikus jānorāda, ka “Nielsen” savā pētījumā iekļāva visu viedtālruņu lietotājus, kamēr “App Annie” tikai “Android” īpašniekus. Tomēr kopējā tendence ir skaidra – mobilo lietotņu vara pār lietotāju top lielāka un tās kļūst par arvien iecienītāku laika pavadīšanas iespēju.

Avots: App Annie

Kā populārākās mobilās lietotnes šobrīd jāmin “TikTok”, “Youtube” un “Facebook”. Šī gada pirmajā ceturksnī Rietumu tirgos strauji pieaudzis tādu saziņas lietotņu kā “Signal” un “Telegram” lietotāju skaits. Tāpat ļoti populāras ir arī investīciju un akciju tirdzniecības lietotnes – “Coinbase” un “Upbit”. Nedrīkst aizmirst arī par “Clubhouse“, kas šī gada sākumā, pateicoties vairāku sabiedrībā zināmu personu iesaistei, guva strauju popularitāti.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nop, ne man – kā ir 1-2h dienā tā ir, jau kādus gadus 5.

raksts 90% par Android, bet bildē aifons :D

no tā mazāk ironiski smieklīgi jau nepaliek :)

Kāds sakars ar pandēmiju?
Nav datu par iepriekšējiem gadiem. Pieļauju, ka lietošanas laiks pieaug jau no 2009. gada. Vai no 2003. gada… Mobilo ierīču lietošana ies plašumā joprojām arī bez pandēmijas tikai tā iemesla dēļ, ka pieaug ierīču iespējas un cilvēku masas sāk tās izmantot.
Piem šobrīd lasu kursoru un rakstu komentāru skatoties tv, jo dullais provaiders tet ir izdomājis iemočīt pa vidu savas reklāmas! :-)

Reklāma
Reklāma
Reklāma