Reklāma

Mobilo lietotņu patēriņš pēdējo divu gadu laikā citviet pieaudzis par 80%

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Koronavīrusa pandēmija ir ieviesusi būtiskas korekcijas daudzās jomās, tajā skaitā arī mobilo ierīču izmantošanas paradumos un mobilo aplikāciju lietošanā. Cilvēki sākuši krietni vairāk laika pavadīt pie ierīču ekrāniem, un šādu tendenci parāda arī pētījumu firmas “App Annie” jaunākais ziņojums. Izsecināts, ka “Android” ierīču īpašnieki mobilās lietotnes šobrīd izmanto vidēji 4,2 stundas dienā, kas ir par 30% vairāk nekā 2019. gadā.

Ziņojumā norādīts, ka 2021. gada pirmajā ceturksnī vairāk nekā četras stundas dienā mobilās lietotnes izmantoja “Android” ierīču īpašnieki tādās valstīs kā ASV, Turcija, Meksika un Indija. Vislielākais mobilo lietotņu patēriņa pieaugums vērojams tieši Indijā – salīdzinot ar 2019. gadu, tas audzis par 80%. Būtiski arī, ka tādās valstīs kā Brazīlija, Dienvidkoreja un Indonēzija mobilo lietotņu patēriņš sasniedz pat piecas un vairāk stundas dienā.

Avots: App Annie

Lai vēl uzskatāmāk novērtētu mobilo lietotņu izmantošanas pieaugumu, jāpiemin, ka pētījumu un datu analītikas kompānija “Nielsen” pērn nonāca pie secinājuma, ka patērātāji vidēji 4,5 stundas dienā pavada pie TV, savukārt mobilās lietotnes izmanto vidēji 3h un 46 minūtes. Vienlaikus jānorāda, ka “Nielsen” savā pētījumā iekļāva visu viedtālruņu lietotājus, kamēr “App Annie” tikai “Android” īpašniekus. Tomēr kopējā tendence ir skaidra – mobilo lietotņu vara pār lietotāju top lielāka un tās kļūst par arvien iecienītāku laika pavadīšanas iespēju.

Avots: App Annie

Kā populārākās mobilās lietotnes šobrīd jāmin “TikTok”, “Youtube” un “Facebook”. Šī gada pirmajā ceturksnī Rietumu tirgos strauji pieaudzis tādu saziņas lietotņu kā “Signal” un “Telegram” lietotāju skaits. Tāpat ļoti populāras ir arī investīciju un akciju tirdzniecības lietotnes – “Coinbase” un “Upbit”. Nedrīkst aizmirst arī par “Clubhouse“, kas šī gada sākumā, pateicoties vairāku sabiedrībā zināmu personu iesaistei, guva strauju popularitāti.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Nop, ne man – kā ir 1-2h dienā tā ir, jau kādus gadus 5.

digitalk

raksts 90% par Android, bet bildē aifons :D

digitalk

no tā mazāk ironiski smieklīgi jau nepaliek :)

Aigars Axx

Kāds sakars ar pandēmiju?
Nav datu par iepriekšējiem gadiem. Pieļauju, ka lietošanas laiks pieaug jau no 2009. gada. Vai no 2003. gada… Mobilo ierīču lietošana ies plašumā joprojām arī bez pandēmijas tikai tā iemesla dēļ, ka pieaug ierīču iespējas un cilvēku masas sāk tās izmantot.
Piem šobrīd lasu kursoru un rakstu komentāru skatoties tv, jo dullais provaiders tet ir izdomājis iemočīt pa vidu savas reklāmas! :-)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: