Reklāma

Toyota prezentējusi jauno sporta modeli GR 86

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Ar lielu nepacietību gaidītais jaunais GR 86 piedzīvojis debiju Toyota Gazoo Racing un Subaru Corporation kopīgajā tiešsaistes prezentācijā. Toyota jaunākais sporta auto ir trešais modelis, kas papildina GR portfeli, pievienojoties plašu atzinību guvušajam GR Supra un GR Yaris.

Jaunais GR 86 pārņem visas svarīgākās braukšanas prieku veidojošās īpašības no oriģinālā GT86, kas debitēja 2012. gadā un kas visā pasaulē pārdots vairāk nekā 200 000 vienību tirāžā. Paredzams, ka GR 86 būs četrvietīgo kupeju segmenta vieglākais automobilis, kas panākts, pateicoties dažādiem svara samazināšanas risinājumiem, tostarp alumīnija jumtam un virsbūves paneļiem.

Automobilis ir aprīkots ar vieglu četrcilindru opozītmotoru, kura darba tilpums palielināts līdz 2,4 litriem, līdz ar to GR 86 veiktspēja ir pārāka nekā priekštecim.

Jaunā GR 86 izmēri ir praktiski identiski GT86, ļaujot jaunajam automobilim saglabāt zemo smaguma centru, kas uzlabo vadāmību. Virsbūves noturība pret vērpi ir palielināta par 50% salīdzinājumā ar GT86, un tas nodrošina vēl precīzāku vadāmību.

Funkcionālie aerodinamiskie elementi, piemēram, priekšējie gaisa kanāli, sliekšņi un citi ir izstrādāti, izmantojot pieredzi, kas gūta, modelim piedaloties autosacīkstēs, palīdzot GR 86 sasniegt klasē labāko vadāmību un stabilitāti.

Pilnībā jaunais GR 86 būs pieejams arī Eiropā. Detalizētāka informācija sekos šī gada beigās.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
06.04.2021 15:49

Žēl, ka vairs nebūs tāda tīrasiņu Hachiroku kā agrāk, kad tie iemantoja lielu popularitāti savas vienkāršības, zemās cenas un braukšanas prieka dēļ. Kā nekā Hachiroku bija mūsdienu drifta pamatlicējs.

Bats
07.04.2021 08:13
Reply to  Skābene

Gan šis, gan jaunā Supra ir gadus 15 par vēlu. Kad 86. entuziasti 2000-o gadu vidū lūdzās Toyotai jaunu RWD modeli, ražotājs tiem deva ko? FWD Celica..

Nu visi Hačija fani ir veci un solīdi onkuļi, kas šādā rīsu raķetē sevi nevar iedomāties. Plus, iekšdedzes motos 2021.gadā galīgi neuzrunā. Zinu, ka ar akumulatoriem tas viss svērtu vēl +300Kg un vairs nebūtu tas, taču arī GR86 salīdzinājumā ar AE86 ir +400Kg begemots.

Reklāma