Reklāma

Toyota prezentējusi jauno sporta modeli GR 86

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Ar lielu nepacietību gaidītais jaunais GR 86 piedzīvojis debiju Toyota Gazoo Racing un Subaru Corporation kopīgajā tiešsaistes prezentācijā. Toyota jaunākais sporta auto ir trešais modelis, kas papildina GR portfeli, pievienojoties plašu atzinību guvušajam GR Supra un GR Yaris.

Jaunais GR 86 pārņem visas svarīgākās braukšanas prieku veidojošās īpašības no oriģinālā GT86, kas debitēja 2012. gadā un kas visā pasaulē pārdots vairāk nekā 200 000 vienību tirāžā. Paredzams, ka GR 86 būs četrvietīgo kupeju segmenta vieglākais automobilis, kas panākts, pateicoties dažādiem svara samazināšanas risinājumiem, tostarp alumīnija jumtam un virsbūves paneļiem.

Automobilis ir aprīkots ar vieglu četrcilindru opozītmotoru, kura darba tilpums palielināts līdz 2,4 litriem, līdz ar to GR 86 veiktspēja ir pārāka nekā priekštecim.

Jaunā GR 86 izmēri ir praktiski identiski GT86, ļaujot jaunajam automobilim saglabāt zemo smaguma centru, kas uzlabo vadāmību. Virsbūves noturība pret vērpi ir palielināta par 50% salīdzinājumā ar GT86, un tas nodrošina vēl precīzāku vadāmību.

Funkcionālie aerodinamiskie elementi, piemēram, priekšējie gaisa kanāli, sliekšņi un citi ir izstrādāti, izmantojot pieredzi, kas gūta, modelim piedaloties autosacīkstēs, palīdzot GR 86 sasniegt klasē labāko vadāmību un stabilitāti.

Pilnībā jaunais GR 86 būs pieejams arī Eiropā. Detalizētāka informācija sekos šī gada beigās.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Žēl, ka vairs nebūs tāda tīrasiņu Hachiroku kā agrāk, kad tie iemantoja lielu popularitāti savas vienkāršības, zemās cenas un braukšanas prieka dēļ. Kā nekā Hachiroku bija mūsdienu drifta pamatlicējs.

Bats

Gan šis, gan jaunā Supra ir gadus 15 par vēlu. Kad 86. entuziasti 2000-o gadu vidū lūdzās Toyotai jaunu RWD modeli, ražotājs tiem deva ko? FWD Celica..

Nu visi Hačija fani ir veci un solīdi onkuļi, kas šādā rīsu raķetē sevi nevar iedomāties. Plus, iekšdedzes motos 2021.gadā galīgi neuzrunā. Zinu, ka ar akumulatoriem tas viss svērtu vēl +300Kg un vairs nebūtu tas, taču arī GR86 salīdzinājumā ar AE86 ir +400Kg begemots.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: