Reklāma

Toyota prezentējusi jauno sporta modeli GR 86

Jaunākie raksti

Sensibo Pure viedā gaisa attīrītāja apskats

Parasti netīru, putekļu un putekšņu pilnu gaisu asociējam ar to, kas notiek aiz istabas logiem, bet nevajag piemirst, ka...

“Slack” nāk klajā ar jaunām iespējām, kas uzlabos biznesa komunikāciju attālinātā darba režīmā

Biznesa komunikācijas lietotne "Slack" nākusi klajā ar jaunu funkciju un papildinājusi jau esošās, dodot iespēju uzņēmumiem veiksmīgāk komunicēt hibrīda...

“Tele2” digitālajā attīstībā investējis 1,5 miljonus eiro

Mobilo sakaru operators “Tele2” kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 milj. eiro. Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau...

RTU aicina skolēnus uz Zinātnieku nakts pasākumiem 24. septembrī

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina dažāda vecuma skolēnus 24. septembrī piedalīties Zinātnieku naktī. Epidemioloģisko apstākļu dēļ šogad pasākums notiks...

IKEA jaunais bezvadu lādētājs jebkuru virsmu spēs pārvērst par bezvadu uzlādes punktu

Mēbeļu ražotājs IKEA vairs jau neražo tikai tās, bet savu produktu klāstu papildinājis ar bezvadu lādētāju Sjömärke, kuru būs...

Ar lielu nepacietību gaidītais jaunais GR 86 piedzīvojis debiju Toyota Gazoo Racing un Subaru Corporation kopīgajā tiešsaistes prezentācijā. Toyota jaunākais sporta auto ir trešais modelis, kas papildina GR portfeli, pievienojoties plašu atzinību guvušajam GR Supra un GR Yaris.

Jaunais GR 86 pārņem visas svarīgākās braukšanas prieku veidojošās īpašības no oriģinālā GT86, kas debitēja 2012. gadā un kas visā pasaulē pārdots vairāk nekā 200 000 vienību tirāžā. Paredzams, ka GR 86 būs četrvietīgo kupeju segmenta vieglākais automobilis, kas panākts, pateicoties dažādiem svara samazināšanas risinājumiem, tostarp alumīnija jumtam un virsbūves paneļiem.

Automobilis ir aprīkots ar vieglu četrcilindru opozītmotoru, kura darba tilpums palielināts līdz 2,4 litriem, līdz ar to GR 86 veiktspēja ir pārāka nekā priekštecim.

Jaunā GR 86 izmēri ir praktiski identiski GT86, ļaujot jaunajam automobilim saglabāt zemo smaguma centru, kas uzlabo vadāmību. Virsbūves noturība pret vērpi ir palielināta par 50% salīdzinājumā ar GT86, un tas nodrošina vēl precīzāku vadāmību.

Funkcionālie aerodinamiskie elementi, piemēram, priekšējie gaisa kanāli, sliekšņi un citi ir izstrādāti, izmantojot pieredzi, kas gūta, modelim piedaloties autosacīkstēs, palīdzot GR 86 sasniegt klasē labāko vadāmību un stabilitāti.

Pilnībā jaunais GR 86 būs pieejams arī Eiropā. Detalizētāka informācija sekos šī gada beigās.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Žēl, ka vairs nebūs tāda tīrasiņu Hachiroku kā agrāk, kad tie iemantoja lielu popularitāti savas vienkāršības, zemās cenas un braukšanas prieka dēļ. Kā nekā Hachiroku bija mūsdienu drifta pamatlicējs.

Gan šis, gan jaunā Supra ir gadus 15 par vēlu. Kad 86. entuziasti 2000-o gadu vidū lūdzās Toyotai jaunu RWD modeli, ražotājs tiem deva ko? FWD Celica..

Nu visi Hačija fani ir veci un solīdi onkuļi, kas šādā rīsu raķetē sevi nevar iedomāties. Plus, iekšdedzes motos 2021.gadā galīgi neuzrunā. Zinu, ka ar akumulatoriem tas viss svērtu vēl +300Kg un vairs nebūtu tas, taču arī GR86 salīdzinājumā ar AE86 ir +400Kg begemots.

Reklāma
Reklāma
Reklāma