Šobrīd jau nepārprotama ir tendence katram lielākam sevis cienošam sociālajam medijam padižoties ar savu “Clubhouse” veida risinājumu. Šis saraksts top arvien garāks – sākot no “Twitter Spaces” līdz pat nesenajam “Slack” paziņojumam lietotni bagātināt ar audio saziņas iespējām. Nu arī biznesa lietotne “Linkedin” paziņojusi, ka strādā pie sava audio saziņas risinājuma, kas patiesi varētu būt laba iespēja lietotājiem.
“Linkedin” atklāj, ka šobrīd jau norit darbs pie pirmajiem testiem, lai lietotājiem jau tuvā nākotnē sniegtu unikālu audio saziņas pieredzi, kas cieši saistīta ar profesionālo jomu. Aktīvi tiek meklēti veidi, kā audio saziņu integrēt “Linkedin” pasākumu, grupu un citās sadaļās.
Attēlā augstāk redzams, kā “Linkedin” jaunais audio saziņas risinājums varētu izskatīties – drīz arī tiks uzsākta tā beta testēšana. Jāatzīst, ka nekas unikāls no dizaina iezīmēm uzreiz “acīs nekrīt”, taču pilnīgi noteikti atšķirsies piedāvātais saturs. Tas tiks fokusēts uz profesionālo pieredzi, viedokļiem un padomiem gan tiem, kuri ir nodarbināti, gan darba meklējumos esošajiem.