Reklāma

Arī “Volkswagen” neturpinās darbu pie iekšdedzes dzinēju attīstības

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Pavisam nesen “Audi” zīmola vadītājs Markuss Dīzmans paziņoja, ka autoražotājs neturpinās darbu pie jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādes, tā vietā pielāgojot esošos iekšdedzes dzinējus jaunajām emisiju prasībām. Sagaidāms, ka 2025. gadā tiks ieviesti “Euro 7” izmešu standarti, kas ieviesīs drakoniskas prasības iekšdedzes dzinējiem.

Arī “Volkswagen” zīmola vadītājs Ralfs Brandsteters atklājis, ka jauni dzinēji “Volkswagen” mašīnās vairs nebūs. “Šobrīd nedomāju, ka mēs varētu ieraudzīt pilnīgi jaunus dzinējus,” teica Brandsteters.

Tāpat kā “Audi”, arī “Volkswagen” turpinās darbu pie esošo dzinēju attīstības un uzlabošanas, lai tie spētu izpildīt jaunās emisiju prasības. Brandsteters nenoliedz, ka iekšdedzes dzinēji vēl kādu laiku būs nepieciešami, to pārdošanai finansējot elektroauto attīstības projektus.

Mēneša sākumā “Volkswagen” koncerna vadība prezentēja attīstības plānu šai desmitgadei, kas paredz, ka 2030. gadā 70 procenti no koncerna pārdotajām mašīnām būs pilnībā elektriskas. Pagaidām nav noteikts konkrēts brīdis, kad “Volkswagen” un tā paspārnē esošie zīmoli pārtrauks iekšdedzes dzinēju lietošanu, zīmolu vadītājiem paužot, ka to noteiks paši klienti un tas, kādas mašīnas viņi pirks.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Fedja

Vakar Audi, šodien VW. Varēja jau kopēju VAG grupas paziņojumu izplatīt! :)

Krotow

Viņi tur laikam vēl par Škodu un SEAT nav vienojušies.

Kete

Un lambo , cupra utt

Rudolfs

Nu ne jau tagad Škoda un seat sev dzinējus paši ražos. Ies vien VW pavadā.

Čik čirik

Nu zin ko, man jau, ja būtu es kāds autobūves ražotājs, sen jau būtu piegriezušās šīs prasības. Var jau, bet līdz zināmai robežai. Nu nevar gribēt lai iet kā raķete, bet nepatērē neko un izmešus nerada. Fizikā ir tāds termins kā enerģijas nezūdamības likums. Nekas no nekā nerodas. Ja kaut ko grib, tad kaut kas ir jāpatērē.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: