Reklāma

Arī “Volkswagen” neturpinās darbu pie iekšdedzes dzinēju attīstības

Jaunākie raksti

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

Visiem Twitter Spaces vadītājiem tagad pieejama audio ieraksta iespēja

Varbūt vēl atcerieties tādu lietotni Clubhouse, kas tās pirmajās darbības nedēļās 2020. gadā pāršalca interneta vidi ar audio saziņas...

Pavisam nesen “Audi” zīmola vadītājs Markuss Dīzmans paziņoja, ka autoražotājs neturpinās darbu pie jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādes, tā vietā pielāgojot esošos iekšdedzes dzinējus jaunajām emisiju prasībām. Sagaidāms, ka 2025. gadā tiks ieviesti “Euro 7” izmešu standarti, kas ieviesīs drakoniskas prasības iekšdedzes dzinējiem.

Arī “Volkswagen” zīmola vadītājs Ralfs Brandsteters atklājis, ka jauni dzinēji “Volkswagen” mašīnās vairs nebūs. “Šobrīd nedomāju, ka mēs varētu ieraudzīt pilnīgi jaunus dzinējus,” teica Brandsteters.

Tāpat kā “Audi”, arī “Volkswagen” turpinās darbu pie esošo dzinēju attīstības un uzlabošanas, lai tie spētu izpildīt jaunās emisiju prasības. Brandsteters nenoliedz, ka iekšdedzes dzinēji vēl kādu laiku būs nepieciešami, to pārdošanai finansējot elektroauto attīstības projektus.

Mēneša sākumā “Volkswagen” koncerna vadība prezentēja attīstības plānu šai desmitgadei, kas paredz, ka 2030. gadā 70 procenti no koncerna pārdotajām mašīnām būs pilnībā elektriskas. Pagaidām nav noteikts konkrēts brīdis, kad “Volkswagen” un tā paspārnē esošie zīmoli pārtrauks iekšdedzes dzinēju lietošanu, zīmolu vadītājiem paužot, ka to noteiks paši klienti un tas, kādas mašīnas viņi pirks.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Fedja
24.03.2021 16:56

Vakar Audi, šodien VW. Varēja jau kopēju VAG grupas paziņojumu izplatīt! :)

Krotow(@krotow_2)
24.03.2021 18:13
Reply to  Fedja

Viņi tur laikam vēl par Škodu un SEAT nav vienojušies.

Kete
25.03.2021 10:42
Reply to  Krotow

Un lambo , cupra utt

Rudolfs
26.03.2021 13:56
Reply to  Krotow

Nu ne jau tagad Škoda un seat sev dzinējus paši ražos. Ies vien VW pavadā.

Čik čirik
26.03.2021 11:47

Nu zin ko, man jau, ja būtu es kāds autobūves ražotājs, sen jau būtu piegriezušās šīs prasības. Var jau, bet līdz zināmai robežai. Nu nevar gribēt lai iet kā raķete, bet nepatērē neko un izmešus nerada. Fizikā ir tāds termins kā enerģijas nezūdamības likums. Nekas no nekā nerodas. Ja kaut ko grib, tad kaut kas ir jāpatērē.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: