Pavisam nesen “Audi” zīmola vadītājs Markuss Dīzmans paziņoja, ka autoražotājs neturpinās darbu pie jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādes, tā vietā pielāgojot esošos iekšdedzes dzinējus jaunajām emisiju prasībām. Sagaidāms, ka 2025. gadā tiks ieviesti “Euro 7” izmešu standarti, kas ieviesīs drakoniskas prasības iekšdedzes dzinējiem.
Arī “Volkswagen” zīmola vadītājs Ralfs Brandsteters atklājis, ka jauni dzinēji “Volkswagen” mašīnās vairs nebūs. “Šobrīd nedomāju, ka mēs varētu ieraudzīt pilnīgi jaunus dzinējus,” teica Brandsteters.
Tāpat kā “Audi”, arī “Volkswagen” turpinās darbu pie esošo dzinēju attīstības un uzlabošanas, lai tie spētu izpildīt jaunās emisiju prasības. Brandsteters nenoliedz, ka iekšdedzes dzinēji vēl kādu laiku būs nepieciešami, to pārdošanai finansējot elektroauto attīstības projektus.
Mēneša sākumā “Volkswagen” koncerna vadība prezentēja attīstības plānu šai desmitgadei, kas paredz, ka 2030. gadā 70 procenti no koncerna pārdotajām mašīnām būs pilnībā elektriskas. Pagaidām nav noteikts konkrēts brīdis, kad “Volkswagen” un tā paspārnē esošie zīmoli pārtrauks iekšdedzes dzinēju lietošanu, zīmolu vadītājiem paužot, ka to noteiks paši klienti un tas, kādas mašīnas viņi pirks.
Vakar Audi, šodien VW. Varēja jau kopēju VAG grupas paziņojumu izplatīt! :)
Viņi tur laikam vēl par Škodu un SEAT nav vienojušies.
Un lambo , cupra utt
Nu ne jau tagad Škoda un seat sev dzinējus paši ražos. Ies vien VW pavadā.
Nu zin ko, man jau, ja būtu es kāds autobūves ražotājs, sen jau būtu piegriezušās šīs prasības. Var jau, bet līdz zināmai robežai. Nu nevar gribēt lai iet kā raķete, bet nepatērē neko un izmešus nerada. Fizikā ir tāds termins kā enerģijas nezūdamības likums. Nekas no nekā nerodas. Ja kaut ko grib, tad kaut kas ir jāpatērē.