Reklāma

“Audi” pārtrauks jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādi

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

“Audi” zīmola vadītājs Markuss Dīzmans intervijā vācu medijam “Automobilwoche” atklājis, ka “Audi” vairs nestrādās pie jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādes nākotnei. Dīzmans to pamato ar striktajiem Euro 7 izmešu standartiem, kurus plānots ieviest no 2025. gada.

“Eiropas Savienības plāni ieviest ļoti striktos Euro 7 standartus ir milzīgs izaicinājums tieši tehniski, vienlaikus tie sniedz vien nelielu ekoloģisko labumu. Šie ierobežojumi ekstremāli ierobežo iekšdedzes dzinējus. Mēs vairs neizstrādāsim jaunus dzinējus, tā vietā pielāgojot jau esošos motorus jaunajām prasībām,” skaidro Dīzmans.

Šāds Dīzmana paziņojums gan nav uzskatāms par pārsteidzošu – “Volkswagen” koncerns pirms dažām dienām izziņoja ļoti ambiciozus elektrifikācijas plānus šai desmitgadei, kas ietver jaunu bateriju izstrādi un to efektivitātes uzlabošanu. Arī “Audi” iekšienē tiek strādāts pie “Artemis” projekta, kura rezultātā plānots radīt jaunus, efektīvākus elektroauto ar lielāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Arī pats “Audi” zīmols straujiem soļiem dodas elektrības virzienā, prezentējot jaunus “e-tron” modeļus, savukārt jau esošajiem modeļiem tiek gatavotas hibrīdversijas.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

A ko rAudi vispār tagad dara ar inovācijām? etrons GT arī vienkārši paņemts no Porsche.

Elektriķis

Ko tad tas ir darījis iepriekš, ja neņem vērā “torsena” diferenciāli ?

Gulbis

Droši vien to pašu, ko iepriekš ierēc par kijām, fordiem un Franču autobūvi :D

Elektriķis

Vēsturiski inovāciju jomā tieši franču Citroen manā galvā nostājas pirmajā rindā: priekšpiedziņa un gaisa atsperes.

0925

sāku skatīties par pug gti, kas tomēr bija vēlāks par golf gti (toties 1000 paundus lētāks).
bet – In 1983, the Renault 11 Electronic was the first European hatchback to have a digital dashboard.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: