Web Analytics
More
    Reklāma

    “Audi” pārtrauks jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādi

    Jaunākie raksti

    “Audi” zīmola vadītājs Markuss Dīzmans intervijā vācu medijam “Automobilwoche” atklājis, ka “Audi” vairs nestrādās pie jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādes nākotnei. Dīzmans to pamato ar striktajiem Euro 7 izmešu standartiem, kurus plānots ieviest no 2025. gada.

    “Eiropas Savienības plāni ieviest ļoti striktos Euro 7 standartus ir milzīgs izaicinājums tieši tehniski, vienlaikus tie sniedz vien nelielu ekoloģisko labumu. Šie ierobežojumi ekstremāli ierobežo iekšdedzes dzinējus. Mēs vairs neizstrādāsim jaunus dzinējus, tā vietā pielāgojot jau esošos motorus jaunajām prasībām,” skaidro Dīzmans.

    Šāds Dīzmana paziņojums gan nav uzskatāms par pārsteidzošu – “Volkswagen” koncerns pirms dažām dienām izziņoja ļoti ambiciozus elektrifikācijas plānus šai desmitgadei, kas ietver jaunu bateriju izstrādi un to efektivitātes uzlabošanu. Arī “Audi” iekšienē tiek strādāts pie “Artemis” projekta, kura rezultātā plānots radīt jaunus, efektīvākus elektroauto ar lielāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Arī pats “Audi” zīmols straujiem soļiem dodas elektrības virzienā, prezentējot jaunus “e-tron” modeļus, savukārt jau esošajiem modeļiem tiek gatavotas hibrīdversijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    19.03.2021 09:18

    A ko rAudi vispār tagad dara ar inovācijām? etrons GT arī vienkārši paņemts no Porsche.

    Elektriķis
    19.03.2021 09:40
    Reply to  KKTK

    Ko tad tas ir darījis iepriekš, ja neņem vērā “torsena” diferenciāli ?

    Gulbis
    21.03.2021 15:29
    Reply to  KKTK

    Droši vien to pašu, ko iepriekš ierēc par kijām, fordiem un Franču autobūvi :D

    Elektriķis
    21.03.2021 17:27
    Reply to  Gulbis

    Vēsturiski inovāciju jomā tieši franču Citroen manā galvā nostājas pirmajā rindā: priekšpiedziņa un gaisa atsperes.

    0925
    21.03.2021 17:53
    Reply to  Elektriķis

    sāku skatīties par pug gti, kas tomēr bija vēlāks par golf gti (toties 1000 paundus lētāks).
    bet – In 1983, the Renault 11 Electronic was the first European hatchback to have a digital dashboard.

    Reklāma