“Audi” zīmola vadītājs Markuss Dīzmans intervijā vācu medijam “Automobilwoche” atklājis, ka “Audi” vairs nestrādās pie jaunu iekšdedzes dzinēju izstrādes nākotnei. Dīzmans to pamato ar striktajiem Euro 7 izmešu standartiem, kurus plānots ieviest no 2025. gada.
“Eiropas Savienības plāni ieviest ļoti striktos Euro 7 standartus ir milzīgs izaicinājums tieši tehniski, vienlaikus tie sniedz vien nelielu ekoloģisko labumu. Šie ierobežojumi ekstremāli ierobežo iekšdedzes dzinējus. Mēs vairs neizstrādāsim jaunus dzinējus, tā vietā pielāgojot jau esošos motorus jaunajām prasībām,” skaidro Dīzmans.
Šāds Dīzmana paziņojums gan nav uzskatāms par pārsteidzošu – “Volkswagen” koncerns pirms dažām dienām izziņoja ļoti ambiciozus elektrifikācijas plānus šai desmitgadei, kas ietver jaunu bateriju izstrādi un to efektivitātes uzlabošanu. Arī “Audi” iekšienē tiek strādāts pie “Artemis” projekta, kura rezultātā plānots radīt jaunus, efektīvākus elektroauto ar lielāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Arī pats “Audi” zīmols straujiem soļiem dodas elektrības virzienā, prezentējot jaunus “e-tron” modeļus, savukārt jau esošajiem modeļiem tiek gatavotas hibrīdversijas.
A ko rAudi vispār tagad dara ar inovācijām? etrons GT arī vienkārši paņemts no Porsche.
Ko tad tas ir darījis iepriekš, ja neņem vērā “torsena” diferenciāli ?
Droši vien to pašu, ko iepriekš ierēc par kijām, fordiem un Franču autobūvi :D
Vēsturiski inovāciju jomā tieši franču Citroen manā galvā nostājas pirmajā rindā: priekšpiedziņa un gaisa atsperes.
sāku skatīties par pug gti, kas tomēr bija vēlāks par golf gti (toties 1000 paundus lētāks).
bet – In 1983, the Renault 11 Electronic was the first European hatchback to have a digital dashboard.