Reklāma

Jaunais “Hyundai IONIQ 5” arī praksē demonstrē teicamas uzlādes spējas

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

“Hyundai” nesen prezentēja savu jauno elektroauto “IONIQ 5”, solot augstu efektivitāti un vairāk nekā 450 kilometrus ar vienu uzlādi, kā arī šim brīdim izcilas ātrās uzlādes spējas – auto var lādēties ar 220 kW jaudu, izmantojot līdzstrāvu. Un arī praksē pierādījies, ka šis auto lādējas ļoti ātri.

Kāds vācu jūtuberis pamanījis, ka ātrās uzlādes stacijā lādējās “IONIQ 5” prototips, tāpēc viņš devies apskatīt, ko šis auto spēj. “Youtube” publicētajā video redzams, ka auto uzlādes stacijā atrodas 16 minūtes, šajā laikā uzlādējot 42 kWh. Tas nozīmē, ka vidējais uzlādes ātrums šajā laikā bijis apmēram 157 kWh.

Turpat blakus pie auto atradušies inženieri, kuri ar to brauca, pastāstot, ka sākotnēji auto lādējies pat ar 220 kW jaudu. Autoražotājs sola, ka no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēties 18 minūšu laikā. Video redzams, ka uzlādes jauda nokrīt līdz niecīgiem 3 kW, taču video autors pastāstīja, ka tas bijis tikai “mirkļa vājums” un pat ar 96% baterijas uzlādi auto joprojām lādējās ar 45 kW jaudu.

Ja ražošanas versijā mašīna spēs lādēties vismaz tikpat ātri, sasniedzot solīto efektivitāti un nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi, tad “IONIQ 5” būs ļoti nopietns konkurents elektroauto tirgū.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

Tas jau viss forši, bet ne mums. Ne to auto var nopirkt, ne tādu lādētāju var sastapt.
Video fonā var redzēt, cik tur ir brīvu lādēšanās vietu, it sevišķi Teslām. Tās gan var nopirkt un samērā ātri.

Krotow

Jap, par šo lai domā pārējo e-auto ražotāji. ASV un Norvēģijā Tesla vinnē tieši ar diezgan labu ātro lādētāju pieejamību.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: