Reklāma

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc ir pieejama informācija, ka iepriekšējā gada pēdējā ceturksnī 52,6% no Japānā pārdotajiem viedtālruņiem bijuši Apple iPhone modeļi.

Japānas mobilo telefonu tirgus Q4. Avots: IDC

2020. gada pēdējos trīs mēnešos tika pārdoti vairāk nekā 6 miljoni iPhone telefonu, kas ir 13,8% ikgadējais pieaugums. Pēc tam ar 1,4 miljoniem seko Sharp ražojumi, bet Samsung ieņēma trešo vietu ar 781 tūkstoti pārdoto telefonu. Protams, jāņem vērtā fakts, ka oktobrī tika prezentēti jaunie iPhone 12 modeļi, kas veicināja šos iespaidīgos pārdošanas apjomus.

Japānas mobilo telefonu tirgus 2020. gadā. Avots: IDC

Līdzīga situācija saglabājas arī visa gada garumā, jo iepriekšējā gadā Apple ar 46,5% ir bijis populārākais telefons kopējā tirgū, pārdodot 15,637 miljonus vienību, kas ir bijis 8,3% pieaugums, salīdzinot ar 2019. gadu. Arī kopējā gada kontekstā otrajā vietā ir Sharp ar 13,3%, Fujitsu ar 8,3%, bet Samsung ieņem godpilno ceturto vietu ar 8,1% jeb 2,711 miljoniem pārdoto telefonu.

Tiesa, Apple dominance Japānā tāda nav bijusi vienmēr, jo iPhone pirmajos gados, tas nav bijis visai populārs šajā valstī, tāpēc ka nav atbildis patērētāju prasībām un izpratnei par mobilo telefonu. Taču 10 gadu laikā situācija ir krietni vien izmainījusies, un Japāna šobrīd ir populārākais iPhone noieta tirgus. Lielu popularitāti noteikti ir veicinājis tas, ka Apple iPhone 12 modeļi beidzot saņēmuši arī 5G atbalstu.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
as as
01.03.2021 10:46

Kas tie par Sharp, Fujitcu un Kyocera, kas pie mums pat nav dzirdēti??? Pilnīgi neticami, ka kautkur citur tie ir populāri, bet mēs par tādiem pat dzirdējuši neesam!

Reklāma