Reklāma

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc ir pieejama informācija, ka iepriekšējā gada pēdējā ceturksnī 52,6% no Japānā pārdotajiem viedtālruņiem bijuši Apple iPhone modeļi.

Japānas mobilo telefonu tirgus Q4. Avots: IDC

2020. gada pēdējos trīs mēnešos tika pārdoti vairāk nekā 6 miljoni iPhone telefonu, kas ir 13,8% ikgadējais pieaugums. Pēc tam ar 1,4 miljoniem seko Sharp ražojumi, bet Samsung ieņēma trešo vietu ar 781 tūkstoti pārdoto telefonu. Protams, jāņem vērtā fakts, ka oktobrī tika prezentēti jaunie iPhone 12 modeļi, kas veicināja šos iespaidīgos pārdošanas apjomus.

Japānas mobilo telefonu tirgus 2020. gadā. Avots: IDC

Līdzīga situācija saglabājas arī visa gada garumā, jo iepriekšējā gadā Apple ar 46,5% ir bijis populārākais telefons kopējā tirgū, pārdodot 15,637 miljonus vienību, kas ir bijis 8,3% pieaugums, salīdzinot ar 2019. gadu. Arī kopējā gada kontekstā otrajā vietā ir Sharp ar 13,3%, Fujitsu ar 8,3%, bet Samsung ieņem godpilno ceturto vietu ar 8,1% jeb 2,711 miljoniem pārdoto telefonu.

Tiesa, Apple dominance Japānā tāda nav bijusi vienmēr, jo iPhone pirmajos gados, tas nav bijis visai populārs šajā valstī, tāpēc ka nav atbildis patērētāju prasībām un izpratnei par mobilo telefonu. Taču 10 gadu laikā situācija ir krietni vien izmainījusies, un Japāna šobrīd ir populārākais iPhone noieta tirgus. Lielu popularitāti noteikti ir veicinājis tas, ka Apple iPhone 12 modeļi beidzot saņēmuši arī 5G atbalstu.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kas tie par Sharp, Fujitcu un Kyocera, kas pie mums pat nav dzirdēti??? Pilnīgi neticami, ka kautkur citur tie ir populāri, bet mēs par tādiem pat dzirdējuši neesam!

Reklāma
Reklāma
Reklāma