Reklāma

“Facebook” apžēlojies – lietotājiem Austrālijā atjaunos piekļuvi platformā esošajām ziņām

Jaunākie raksti

IBM mākslīgā intelekta tehnoloģija spēj noteikt Parkinsona slimības progresu

Ir dzirdēts, ka ārsti aizvien plašāk izmanto mākslīgo intelektu, lai identificētu smadzeņu audzējus, nieru slimības un dažādus vēža veidus....

Bang & Olufsen izlaiž savas pirmās bezvadu austiņas ar trokšņu slāpēšanu par “nieka” 399 EUR

Dāņu audio uzņēmums Bang & Olufsen izlaidis savas pirmās bezvadu austiņas, kurās ir iebūvēta aktīvā trokšņu slāpēšana (ANC), un...

Īlona Maska “Neuralink” piesaista 200 miljonus dolāru, paātrinās smadzeņu čipa izstrādi

Daudziem zināms, ka bez "SpaceX", "Tesla", "The Boring Company" Īlons Masks vada arī uzņēmumu "Neuralink", kas koncentrējas uz mikroshēmu...

AOC izziņo GAMING G3 sērijas monitorus ar 165 Hz un 1000R ieliekumu

AGON by AOC aptver daudzus ar spēlēm saistītos produktus AOC portfelī, sākot no spēļu monitoriem līdz spēļu austiņām, mehāniskajām...

“eBay” tīmekļa versijā sāk atbalstīt maksājumus ar “Apple Pay”

Pamazām arvien vairāk uzņēmumu un veikalu sāk integrēt "Apple Pay" maksājumu risinājumu savā ekosistēmā. Nu šonedēļ šim pulciņam pievienojies...

Tikai dažas dienas pēc tam, kad “Facebook” paziņoja, ka Austrālijas izdevējiem un iedzīvotājiem liegts dalīties ar platformā esošo ziņu saturu, kompānija savus plānus mainījusi. “Facebook” sākotnēji nebija mierā ar Austrālijas politiķu izstrādāto Kodeksu, kas paredz to, ka vietējiem medijiem ir jāsaņem samaksa no “Facebook” par viņu publicēto saturu šajā platformā. Nu situācija iegrozījusies mazliet citādāk.

“Facebook” savā paziņojumā norādījis, ka Austrālijas valdība jaunajā mediju likumā veikusi vairākas izmaiņas, kuras, pēc visa spriežot, kompānijai likusi mainīt savu nostāju. Austrālijas premjerministrs Skots Morisons (Scott Morrison) paziņoja, ka sarunas ar “Facebook” esot atsākušās un lietas pamazām sākot nokārtoties.

Jaunajā mediju likumā esot pievienoti vairāki grozījumi, kuri “sniedz papildu skaidrību digitālajām platformām un ziņu mediju uzņēmumiem par to, kā Kodeksam ir paredzēts darboties. Saskaņā ar “The New York Times” rakstīto – grozījumi ietver divu mēnešu garu pārdomu laiku, kurā abām pusēm jāizstrādā mediju piedāvājumi. Tā rezultātā, iespējams, tiktu atrastas alternatīvas, kuras beigu beigās atbrīvotu “Facebook” no darbošanās saskaņā ar šo Kodeksu.

Tikmēr pats “Facebook” sola, ka tuvākajās dienās austrāliešiem atjaunos piekļuvi platformas ziņu saturam un ļaus atkal ar to publiski dalīties.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nevis “apžēlojies”, bet “nobijies”.
https://www.bbc.com/news/technology-56168843
VIsmaz kādam pietika iekšu, lai pateiktu Zukerbergam kaut ko pretī.

protams, protams. ko tad tu gribēji, lai “preses pīļu” tirgotāji rakstītu?

Nezināju, ka BBC ir preses pīle. “Atvaino”.

tev vēl daudz pārsteigumu priekšā — CNN vai RT, piemēram.

Tu nopietni? BBC, CNN un RT salikt vienā maisā? Varbūt piemetam arī Qanon? Pasaki vēl ka Facebook ir tavs galvenais un ticamākais informācijas avots. Nevajag izlikties gudrākam par pārējiem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma