Reklāma

“Facebook” aizliedz lietotājiem Austrālijā dalīties ar platformā esošo ziņu saturu

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

Izskatās, ka “Facebook” nedzina jokus, teikdams, ka Austrālijas lietotājiem bloķēs piekļuvi platformā esošajam ziņu saturam. Pērnā gada septembrī rakstījām, ka “Facebook” nav mierā ar Austrālijas Konkurences un patērētāju komisijas likumu par to, ka vietējiem medijiem ir jāsaņem samaksa no “Facebook” par viņu publicēto saturu šajā platformā. Izskatās, ka “Facebook” savus draudus ir piepildījis un aizliedzis Austrālijas medijiem un lietotājiem publicēt un dalīties ar ziņu saturu. Arī “Facebook” lietotāji citās valstīs nevar dalīties ar Austrālijas mediju radīto saturu.

Saskaņā ar jauno politiku “Facebook” izmanto tehnoloģiju kombināciju, lai ierobežotu redzamo saturu. Austrālijas ziņu izdevēji vairs nevar publicēt un kopīgot saturu savās “Facebook” lapās. Savukārt Austrālijas iedzīvotāji vairs neredzēs citu valstu izdevēju publicēto saturu, ziņas. Zināms, ka šīs pagaidām būs vienīgās izmaiņas un piekļuve citiem “Facebook” produktiem un pakalpojumiem būs atļauta.

Kāpēc “Facebook” tik pēkšņi pieņēma šādu lēmumu? Tapis zināms, ka Austrālijas parlaments gatavojas balsot par likumprojektu, kas liktu tehnoloģiju uzņēmumiem maksāt izdevējiem. Uzskatot, ka pastāv visai liela iespējamība šī likumprojekta pieņemšanā, “Facebook” rīkojas laikus, skaidri un nepārprotami parādot savu nostāju šajā jautājumā.

Ja atceramies, nesen arī “Google” pievilka grožus ciešāk, izsakot nopietnus draudus – ja jaunie noteikumi stāsies spēkā, uzņēmums Austrālijā atslēgs savu meklētājprogrammu “Google Search”. Vienlaikus savu atbalstu šajā jautājumā izteikusi kompānija “Microsoft”, piedāvājot savu “Bing” par galveno meklētājprogrammu Austrālijā. Ja potenciāls “Google” aizstājējs Austrālijā ir atrasts, vai tāds ar laiku radīsies arī “Facebook”?

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

atšķirībā no Googles, kura jau sākusi maksāt, Cukurkalns izrādījies ar mugurkaulu. nepatīk viņa spiegošanas impērija, bet visu cieņu. tagad praktiski visa ziņu prese (atšķirībā no Kursora) vaid un citē ausaino valdības un aizvainoto skribentu apvainojumus feisītim par diktatūru, uzbrukumu valsts drošībai utt., tik ļoti tiem bija iegaršojies bezmaksas siers :D

Atzīsti, ka arī tev pašam ir iegaršojies bezmaksas siers – kvalificētu žurnālistu darbs bezmaksas ziņu portālā. Kā būtu ar atsākšanu iet uz kiosku pēc avīzes ar naudiņu rokā? :D

nope, kur tu izkasīji tos “kvalificētos žurnālistus” un to, ka viņu savārstījumi man vajadzīgi? es NEKAD neesmu sev abonējis vai regulāri pircis laikrakstus.

joprojām īsti nesaprotu, kāpēc soctīklos jāpublicē ziņas?
ja cilvēks grib ziņas, tas dodas uz ziņu avotiem un lasa, kamēr nogurst un aizmieg.

ja soctīklos kāds par varītēm grib dublēt info, kas ir atrodama oriģ. avotos, tas liecina par soctīkla krīzi…nu, ja kaut kas tik ārkārtīgi svarīgs vai aizraujošs, nu lieciet saiti un lai tīklotājs iet lasīt uz oriģ. avotu.

ko īsti es šajā lietā nesaprotu?

kāds sakars tam ar soctīkla krīzi, ja pats soctīkls šīs ziņas nepublicē?

veiksmīgs soctīkls ir bezmaksas iespēja aizsniegties līdz jaunai audiencei, ko arī nekaunīgi ekspluatē ziņu pārrakstītāji un pārstāstītāji ar viedokli.

Precīzi teikts!!!

Reklāma
Reklāma
Reklāma