Reklāma

“Facebook” aizliedz lietotājiem Austrālijā dalīties ar platformā esošo ziņu saturu

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Izskatās, ka “Facebook” nedzina jokus, teikdams, ka Austrālijas lietotājiem bloķēs piekļuvi platformā esošajam ziņu saturam. Pērnā gada septembrī rakstījām, ka “Facebook” nav mierā ar Austrālijas Konkurences un patērētāju komisijas likumu par to, ka vietējiem medijiem ir jāsaņem samaksa no “Facebook” par viņu publicēto saturu šajā platformā. Izskatās, ka “Facebook” savus draudus ir piepildījis un aizliedzis Austrālijas medijiem un lietotājiem publicēt un dalīties ar ziņu saturu. Arī “Facebook” lietotāji citās valstīs nevar dalīties ar Austrālijas mediju radīto saturu.

Saskaņā ar jauno politiku “Facebook” izmanto tehnoloģiju kombināciju, lai ierobežotu redzamo saturu. Austrālijas ziņu izdevēji vairs nevar publicēt un kopīgot saturu savās “Facebook” lapās. Savukārt Austrālijas iedzīvotāji vairs neredzēs citu valstu izdevēju publicēto saturu, ziņas. Zināms, ka šīs pagaidām būs vienīgās izmaiņas un piekļuve citiem “Facebook” produktiem un pakalpojumiem būs atļauta.

Kāpēc “Facebook” tik pēkšņi pieņēma šādu lēmumu? Tapis zināms, ka Austrālijas parlaments gatavojas balsot par likumprojektu, kas liktu tehnoloģiju uzņēmumiem maksāt izdevējiem. Uzskatot, ka pastāv visai liela iespējamība šī likumprojekta pieņemšanā, “Facebook” rīkojas laikus, skaidri un nepārprotami parādot savu nostāju šajā jautājumā.

Ja atceramies, nesen arī “Google” pievilka grožus ciešāk, izsakot nopietnus draudus – ja jaunie noteikumi stāsies spēkā, uzņēmums Austrālijā atslēgs savu meklētājprogrammu “Google Search”. Vienlaikus savu atbalstu šajā jautājumā izteikusi kompānija “Microsoft”, piedāvājot savu “Bing” par galveno meklētājprogrammu Austrālijā. Ja potenciāls “Google” aizstājējs Austrālijā ir atrasts, vai tāds ar laiku radīsies arī “Facebook”?

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk

atšķirībā no Googles, kura jau sākusi maksāt, Cukurkalns izrādījies ar mugurkaulu. nepatīk viņa spiegošanas impērija, bet visu cieņu. tagad praktiski visa ziņu prese (atšķirībā no Kursora) vaid un citē ausaino valdības un aizvainoto skribentu apvainojumus feisītim par diktatūru, uzbrukumu valsts drošībai utt., tik ļoti tiem bija iegaršojies bezmaksas siers :D

KKTK

Atzīsti, ka arī tev pašam ir iegaršojies bezmaksas siers – kvalificētu žurnālistu darbs bezmaksas ziņu portālā. Kā būtu ar atsākšanu iet uz kiosku pēc avīzes ar naudiņu rokā? :D

digitalk

nope, kur tu izkasīji tos “kvalificētos žurnālistus” un to, ka viņu savārstījumi man vajadzīgi? es NEKAD neesmu sev abonējis vai regulāri pircis laikrakstus.

0807

joprojām īsti nesaprotu, kāpēc soctīklos jāpublicē ziņas?
ja cilvēks grib ziņas, tas dodas uz ziņu avotiem un lasa, kamēr nogurst un aizmieg.

ja soctīklos kāds par varītēm grib dublēt info, kas ir atrodama oriģ. avotos, tas liecina par soctīkla krīzi…nu, ja kaut kas tik ārkārtīgi svarīgs vai aizraujošs, nu lieciet saiti un lai tīklotājs iet lasīt uz oriģ. avotu.

ko īsti es šajā lietā nesaprotu?

digitalk

kāds sakars tam ar soctīkla krīzi, ja pats soctīkls šīs ziņas nepublicē?

veiksmīgs soctīkls ir bezmaksas iespēja aizsniegties līdz jaunai audiencei, ko arī nekaunīgi ekspluatē ziņu pārrakstītāji un pārstāstītāji ar viedokli.

Aigars Axx

Precīzi teikts!!!

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: