Reklāma

“WhatsApp” liegs ziņapmaiņas iespējas tiem lietotājiem, kuri nepiekritīs jaunajiem noteikumiem

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

Liela daļa no jums droši vien atceras “WhatsApp” gada sākumā izteikto sava veida ultimātu – nodot savus datus “Facebook” vai arī aizmirst par ziņapmaiņas servisa iespējām. Nedaudz vēlāk “WhatsApp” paziņoja, ka nolemj uz kādu laiku atlikt jaunās privātuma politikas ieviešanu. Taču nu tapis zināms, ka tie lietotāji, kuri nepiekritīs jaunajiem “WhatsApp” noteikumiem un privātuma nosacījumiem, pēc 15. maija vairs nevarēs sūtīt un saņemt  ziņas.

Būtiski, ka no lietotājiem Eiropā netiks prasīts kopīgot datus ar “Facebook”, lai turpinātu lietot “WhatsApp” servisu. Šeit eiropiešus glābs GDPR, kas stingri aizsargā Eiropas iedzīvotāju privātumu un datus. Šis aspekts iezīmē nozīmīgas atšķirības starp Eiropu un citām valstīm, kur šāda datu aizsardzības sistēma nepastāv/vēl nav spēkā un būs vien jāpiekrīt “Facebook” datu kopīgošanas prasībai.

Jau janvārī drīz pēc tam, kad “Whatsapp” nāca klajā ar jaunajiem privātuma nosacījumiem, liela daļa lietotāju ātri vien pārgāja uz citiem ziņapmaiņas servisiem, piemēram, “Signal” un “Telegram“. Vienlaikus “Whatsapp” norādījis, ka jaunās izmaiņas privātuma jomā neietekmēs “parasto” lietotāju ziņapmaiņu. Būtiskākās pārmaiņas skars tieši biznesa lietotājus – ar biznesu un komerciāliem mērķiem saistītu ziņu datus varētu kopīgot ar “Facebook”.

Tieši šos nosacījumus lietotājiem jāakceptē, ja tie arī turpmāk vēlas izmantot “WhatsApp”  ziņapmaiņas iespējas. Pretējā gadījumā šo lietotāju konti tiks uzskatīti par neaktīviem un pēc 120 dienām dzēsti.

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
14 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
23.02.2021 10:02

Telegram un Signal tikai par to priecājas! :)

Kaspars
23.02.2021 20:07

Korekti rakstā būtu norādīt, ka uz EU tas neattiecas.

Kaspars
23.02.2021 21:11

Jaunie Whatsapp privātuma politikas nosacījumi par datu kopīgošanu ar FB.

digitalk
23.02.2021 21:18

murgainais GDPR vienreiz nostrādājis par tēmu, wacaps iepriekš teica, ka uz EU neattiekšoties.

Vitamīns
24.02.2021 06:37

Pat bedīgajos delfos bija uzrakstīts precīzak… Tiešām pārbaudam līdz galam informāciju un beidzam dzīt cilvēkus stresā ar clickbait virsrakstiem…
Papildis info par Eiropu – https://www.indiatoday.in/technology/news/story/whatsapp-s-separate-privacy-policies-for-europe-and-india-raises-concerns-1758888-2021-01-14

Kursors.lv
24.02.2021 08:50
Reply to  Vitamīns

Paldies, aktualizēsim rakstu.

Andris
24.02.2021 08:53

FB un Watsaps ir smagi kopā saistīti.
es draudzenei watsapa nosūtiju bildi ar gūltas veļu un na tev nākamajā dienā FB viņai reklāmā piedāvā gūltas veļi, kaut FB nebija meklējusi gūltas veļu!!

Rudolfs
24.02.2021 09:31
Reply to  Andris

Varbūt bija meklējusi google? Šķiet ar to pietiek, lai praktiski visur būtu attiecīgas reklāmas.

Elektriķis
24.02.2021 09:36
Reply to  Rudolfs

Jā, izskatās ka ar to pietiek. Tomēr viskaitinošākais ir tas, ka reklāmas uzmācas arī pēc tam, kad esi konkrēto mantu nopircis. Tur vēl Googlei ir ko piestrādāt.

1012
24.02.2021 10:13
Reply to  Elektriķis

aizverot reklāmu, var norādīt iemeslu – neinteresē,jau nopirku, traucē

Elektriķis
24.02.2021 10:29
Reply to  1012

Ja godīgi, tad nebiju vēris ciet reklāmas logus, kuri netraucē. Jā, tik tiešām var nosūtīt Googlei ziņu, paldies, pamēģināšu paklikšķināt.

Reklāma