Reklāma

“WhatsApp” liegs ziņapmaiņas iespējas tiem lietotājiem, kuri nepiekritīs jaunajiem noteikumiem

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Liela daļa no jums droši vien atceras “WhatsApp” gada sākumā izteikto sava veida ultimātu – nodot savus datus “Facebook” vai arī aizmirst par ziņapmaiņas servisa iespējām. Nedaudz vēlāk “WhatsApp” paziņoja, ka nolemj uz kādu laiku atlikt jaunās privātuma politikas ieviešanu. Taču nu tapis zināms, ka tie lietotāji, kuri nepiekritīs jaunajiem “WhatsApp” noteikumiem un privātuma nosacījumiem, pēc 15. maija vairs nevarēs sūtīt un saņemt  ziņas.

Būtiski, ka no lietotājiem Eiropā netiks prasīts kopīgot datus ar “Facebook”, lai turpinātu lietot “WhatsApp” servisu. Šeit eiropiešus glābs GDPR, kas stingri aizsargā Eiropas iedzīvotāju privātumu un datus. Šis aspekts iezīmē nozīmīgas atšķirības starp Eiropu un citām valstīm, kur šāda datu aizsardzības sistēma nepastāv/vēl nav spēkā un būs vien jāpiekrīt “Facebook” datu kopīgošanas prasībai.

Jau janvārī drīz pēc tam, kad “Whatsapp” nāca klajā ar jaunajiem privātuma nosacījumiem, liela daļa lietotāju ātri vien pārgāja uz citiem ziņapmaiņas servisiem, piemēram, “Signal” un “Telegram“. Vienlaikus “Whatsapp” norādījis, ka jaunās izmaiņas privātuma jomā neietekmēs “parasto” lietotāju ziņapmaiņu. Būtiskākās pārmaiņas skars tieši biznesa lietotājus – ar biznesu un komerciāliem mērķiem saistītu ziņu datus varētu kopīgot ar “Facebook”.

Tieši šos nosacījumus lietotājiem jāakceptē, ja tie arī turpmāk vēlas izmantot “WhatsApp”  ziņapmaiņas iespējas. Pretējā gadījumā šo lietotāju konti tiks uzskatīti par neaktīviem un pēc 120 dienām dzēsti.

Reklāma

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
14 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
23.02.2021 10:02

Telegram un Signal tikai par to priecājas! :)

Kaspars
23.02.2021 20:07

Korekti rakstā būtu norādīt, ka uz EU tas neattiecas.

Kaspars
23.02.2021 21:11

Jaunie Whatsapp privātuma politikas nosacījumi par datu kopīgošanu ar FB.

digitalk(@ciparnieks)
23.02.2021 21:18

murgainais GDPR vienreiz nostrādājis par tēmu, wacaps iepriekš teica, ka uz EU neattiekšoties.

Vitamīns
24.02.2021 06:37

Pat bedīgajos delfos bija uzrakstīts precīzak… Tiešām pārbaudam līdz galam informāciju un beidzam dzīt cilvēkus stresā ar clickbait virsrakstiem…
Papildis info par Eiropu – https://www.indiatoday.in/technology/news/story/whatsapp-s-separate-privacy-policies-for-europe-and-india-raises-concerns-1758888-2021-01-14

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
24.02.2021 08:50
Reply to  Vitamīns

Paldies, aktualizēsim rakstu.

Andris
24.02.2021 08:53

FB un Watsaps ir smagi kopā saistīti.
es draudzenei watsapa nosūtiju bildi ar gūltas veļu un na tev nākamajā dienā FB viņai reklāmā piedāvā gūltas veļi, kaut FB nebija meklējusi gūltas veļu!!

Rudolfs
24.02.2021 09:31
Reply to  Andris

Varbūt bija meklējusi google? Šķiet ar to pietiek, lai praktiski visur būtu attiecīgas reklāmas.

Elektriķis
24.02.2021 09:36
Reply to  Rudolfs

Jā, izskatās ka ar to pietiek. Tomēr viskaitinošākais ir tas, ka reklāmas uzmācas arī pēc tam, kad esi konkrēto mantu nopircis. Tur vēl Googlei ir ko piestrādāt.

1012
24.02.2021 10:13
Reply to  Elektriķis

aizverot reklāmu, var norādīt iemeslu – neinteresē,jau nopirku, traucē

Elektriķis
24.02.2021 10:29
Reply to  1012

Ja godīgi, tad nebiju vēris ciet reklāmas logus, kuri netraucē. Jā, tik tiešām var nosūtīt Googlei ziņu, paldies, pamēģināšu paklikšķināt.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: