Reklāma

“WhatsApp” nolemj uz laiku atlikt jaunās privātuma politikas ieviešanu

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Pēc “WhatsApp” nesenā paziņojuma, ka drīzumā lietotājiem vai nu būs jāpiekrīt savu datu nodošanai “Facebook”, vai arī par šo saziņas lietotni vienkārši var aizmirst, sacēlies visai pamatīgs tracis, kas lielākoties saistīts ar neziņu par savu datu drošību. Daudzi “WhatsApp” gadiem uzticīgie lietotāji, atpakaļ neskatīdamies, devušies pie citiem saziņas servisiem, kā “Telegram” vai “Signal“. Redzot milzīgo sašutumu un nedrošību par šo visu, “WhatsApp” aizvadītajā piektdienā paziņoja, ka uz trim mēnešiem atliek jaunās privātuma politikas ieviešanu, par jauno datumu nosakot 15. maiju. Bija plānots, ka tā stāsies spēkā 8. februārī.

“Facebook” norāda, ka šis privātuma politikas atjauninājums faktiski neietekmējot to datu kopīgošanu ar “Facebook”, kas attiecas uz čatiem vai citu lietotāja profila informāciju. Kompānija stingri uzsver, ka atjauninājums attiecas uz biznesa saziņu un tikai tajos gadījumos, ja lietotājs kontaktējas ar kāda uzņēmuma klientu apkalpošanas nodaļu, izmantojot “WhatsApp”. Tātad pēc šī varam secināt, ka iepriekš publiskotais “WhatsApp” paziņojums nav pareizi interpretēts, pārprasts, beigu beigās radot milzīgu dezinformācijas vilni, kas pārauga masveida migrēšanā uz citām saziņas lietotnēm.

Pats “WhatsApp” skaidro, ka šos trīs mēnešus izmantos, lai labāk informētu lietotāju gan par izmaiņām jaunajā privātuma politikā, gan par savu līdzšinējo ilggadējo praksi saistībā ar privātiem čatiem, atrašanās vietas koplietošanu un citiem sensitīviem datiem. Tāpat “WhatsApp” mierina, ka neviens nezaudēs piekļuvi lietotnei, ja arī nebūs piekritis jaunajiem privātuma nosacījumiem.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Staburadze

cukurkalns NOMĪZA :)))

vatsaps

No viņu pašu mājaslapas — Privacy Policy – Feb 2021 (whatsapp.com) Zem “Automatically Collected Information->Location Information” un “Third-Party Information->Third-Party Service Providers”. Cik sapratu no rakstītā, ka viņi var redzēt lokācīju, ja dalies ar citiem un FB arī var redz, jo viņi palīdz whatsapp ar produktu. Ja es nepareizi sapratu, lūdzu palabojiet mani.

Mobo jūzeris

Dzīvē tā gadās, ir lietas kas beidz eksistēt un ir kas rodas no jauna. Skype liktenis…

Jurčiks

irc ftw!

Krotow

Kāds te vispār vēl IRC lieto?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: