web analytics

FIB paziņojumā norādīts, ka masveida uzbrukumi zvanu centrālēm var laupīt dzīvības

Jaunākie raksti

Ar ko īpaša ir videospēle “Valheim” un kāpēc tā kļuvusi tik populāra?

Es neteiktu, ka esmu kvēlākā videospēļu fane un ka šādi visbiežāk pavadu savu brīvo laiku. Tomēr reiz pa reizei...

OnePlus un Hasselblad uzsāk ilgtermiņa sadarbību, lai izstrādātu nākamās paaudzes flagmaņu viedtālruņu kameras

Globālais tehnoloģiju zīmols OnePlus šodien oficiāli paziņojis par trīs gadu sadarbību ar leģendāro kameru ražotāju Hasselblad, lai kopīgi izstrādātu...

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās...

Kompānijai “Tesla” ir sava sociālā platforma

Ja vēlies uzzināt visu par un ap "Tesla", bez Īlona Maska regulārajiem tvītiem tagad ir pieejama jauna sociālā platforma...

Jaunais “Hyundai IONIQ 5” arī praksē demonstrē teicamas uzlādes spējas

"Hyundai" nesen prezentēja savu jauno elektroauto "IONIQ 5", solot augstu efektivitāti un vairāk nekā 450 kilometrus ar vienu uzlādi,...

Federālais izmeklēšanas birojs (FIB) savā mājaslapā ir dalījies ar informāciju par zvanu centrāļu servisa atteikuma uzbrukumiem, kas pēdējā laikā ir palikuši ļoti aktīvi un masveidīgi, radot lielus draudus cilvēku drošībai un veselībai.

Angliskais termina saīsinājums ir TDoS – telephony denial of services, un tas nozīmē, ka ar mūsdienu tehnoloģiju iespējām ir ļoti viegli automātiski izveidot vairākus tūkstošus zvanu uz dažādiem dienestiem, kas pārslogo līnijas un neļauj reāliem zvanītājiem sasniegt gala adresātu. Šis ir īpaši kritiski tādos gadījumos, kad nepieciešams sazvanīt glābšanas dienestus vai neatliekamo medicīnisko palīdzību. Tāpat ir ļoti grūti atšķirt reālus zvanītājus no šiem ļaundariem.

Šāda veida kaitnieciska darbība parasti tiek rīkota ar mērķi izspiest naudu vai kādā veidā paust viedokli, taču, uzbrūkot šādiem dienestiem, var tikt laupītas nevainīgu cilvēku dzīvības, uz ko norāda FIB. Tāpat drošības dienests izdevis vadlīnijas, ko darīt, ja nav iespējams sazināties ar zvanu centriem, no kurām viena ir uzzināt apkārt esošo neatliekamās palīdzības dienestu telefona numurus, tāpat pieteikties automātiskajai apziņošanai par šādām problēmām.

Pirmais ieteikums var būt noderīgs arī mūsu pusē, bet par otro veidu gan nevaram īsti lepoties, jo, sākoties Covid-19 pandēmijai pagājušajā gadā, Latvijas iedzīvotāji tika centralizēti informēti, piemēram, ar īsziņas palīdzību.

AvotsFBI
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: