Reklāma

FIB paziņojumā norādīts, ka masveida uzbrukumi zvanu centrālēm var laupīt dzīvības

Jaunākie raksti

ASUS ROG Maximus XIII Extreme sistēmplates apskats

ASUS izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Augstas klases tosteru ražotājs iesaistās Android 5G viedtālruņu tirgū

Tā! Kurš smējās par to, ka viedtālrunis drīz mazgās veļu un ceps picas? Nākotne ir tagad! Balmuda, kas ir Japānā...

Katrs otrais ASV iedzīvotājs ir ieinteresēts iegādāties Apple AirTag

Amerikā bāzētais uzņēmums SellCell, kas sevi dēvē par galveno un lielāko tehnoloģijas preču uzpircēju internetā (angliski trade-in site) veicis...

Paralizēts vīrietis tikai ar domu spēku minūtes laikā uzraksta 16 vārdu garu tekstu

Funkciju pildīšana, izmantojot tikai un vienīgi savu prātu, ir tas, pie kā strādā "Neuralink", kas pirms pāris mēnešiem demonstrēja...

ASUS ROG Strix Z590-I Gaming WiFi sistēmplates apskats

ASUS izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Federālais izmeklēšanas birojs (FIB) savā mājaslapā ir dalījies ar informāciju par zvanu centrāļu servisa atteikuma uzbrukumiem, kas pēdējā laikā ir palikuši ļoti aktīvi un masveidīgi, radot lielus draudus cilvēku drošībai un veselībai.

Angliskais termina saīsinājums ir TDoS – telephony denial of services, un tas nozīmē, ka ar mūsdienu tehnoloģiju iespējām ir ļoti viegli automātiski izveidot vairākus tūkstošus zvanu uz dažādiem dienestiem, kas pārslogo līnijas un neļauj reāliem zvanītājiem sasniegt gala adresātu. Šis ir īpaši kritiski tādos gadījumos, kad nepieciešams sazvanīt glābšanas dienestus vai neatliekamo medicīnisko palīdzību. Tāpat ir ļoti grūti atšķirt reālus zvanītājus no šiem ļaundariem.

Šāda veida kaitnieciska darbība parasti tiek rīkota ar mērķi izspiest naudu vai kādā veidā paust viedokli, taču, uzbrūkot šādiem dienestiem, var tikt laupītas nevainīgu cilvēku dzīvības, uz ko norāda FIB. Tāpat drošības dienests izdevis vadlīnijas, ko darīt, ja nav iespējams sazināties ar zvanu centriem, no kurām viena ir uzzināt apkārt esošo neatliekamās palīdzības dienestu telefona numurus, tāpat pieteikties automātiskajai apziņošanai par šādām problēmām.

Pirmais ieteikums var būt noderīgs arī mūsu pusē, bet par otro veidu gan nevaram īsti lepoties, jo, sākoties Covid-19 pandēmijai pagājušajā gadā, Latvijas iedzīvotāji tika centralizēti informēti, piemēram, ar īsziņas palīdzību.

AvotsFBI
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: