Klajā nākušas ziņas, ka “Facebook” vēlas izveidot kaut ko līdzīgu “Clubhouse” – audio tērzēšanas lietotnei, kurā var reģistrēties tikai ar ielūgumiem un kas pašreiz pieejama vien “iPhone” lietotājiem. “Clubhouse” pagājušajā nedēļā sasniedza milzīgs popularitātes vilnis, pateicoties tur sarīkotajai sarunai ar Īlonu Masku. Arī “Facebook” dibinātājs Marks Zakerbergs piedalījies kādā sarunā iekš “Clubhouse”, kas liecina, ka sava veida interese par šo lietotni viņam ir.
Un tik tiešām. Tiesa gan, “Facebook” neplāno radīt atsevišķu aplikāciju, kas no malas izskatītos gluži kā “Clubhouse” klons. Izskatās, ka kompānija plāno pašā platformā integrēt šo audio tērzēšanas pakalpojumu. Tas, domājams, šobrīd ir vēl tikai savas attīstības sākumā, bet, kad būs gatavs, to varētu izmantot ikviens “Facebook” lietotājs.
Jāsaka, ka šī arī nebūtu pirmā reize, kad “Facebook” no saviem konkurentiem “aizņemas” kādas veiksmīgi realizētas idejas. “Instagram Stories” parādījās kā “Snapchat” īslaicīgo attēlu un videoklipu klons. “Instagram Reels” ideja tika aizgūta no “TikTok”. Savukārt iedvesma “Messengers Rooms” pakalpojuma izveidei nākusi no “Zoom”.