web analytics

“Facebook”, iespējams, strādā pie savas “Clubhouse” versijas

Jaunākie raksti

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās...

Kompānijai “Tesla” ir sava sociālā platforma

Ja vēlies uzzināt visu par un ap "Tesla", bez Īlona Maska regulārajiem tvītiem tagad ir pieejama jauna sociālā platforma...

Jaunais “Hyundai IONIQ 5” arī praksē demonstrē teicamas uzlādes spējas

"Hyundai" nesen prezentēja savu jauno elektroauto "IONIQ 5", solot augstu efektivitāti un vairāk nekā 450 kilometrus ar vienu uzlādi,...

“Jaguar Land Rover” sliktā reputācija būtiski ietekmē auto tirdzniecības apjomus

Pirmie vārdi, kas ienāk prātā, dzirdot "Jaguar Land Rover" noteikti nav "tehniski uzticami" auto. Arī koncerna vadītājs Tjerī Bolors...

Ar uzsaukumu uz hakatonu atklāj pirmo mobilitātes inkubatoru Latvijā

Šī gada vasarā norisināsies pirmā mobilitātei veltītā uzņēmējdarbības inkubatora programma Latvijā “Urban mobility incubator”, ko piedāvā inovāciju kustība “VEFRESH”...

Klajā nākušas ziņas, ka “Facebook” vēlas izveidot kaut ko līdzīgu “Clubhouse” – audio tērzēšanas lietotnei, kurā var reģistrēties tikai ar ielūgumiem un kas pašreiz pieejama vien “iPhone” lietotājiem. “Clubhouse” pagājušajā nedēļā sasniedza milzīgs popularitātes vilnis, pateicoties tur sarīkotajai sarunai ar Īlonu Masku. Arī “Facebook” dibinātājs Marks Zakerbergs piedalījies kādā sarunā iekš “Clubhouse”, kas liecina, ka sava veida interese par šo lietotni viņam ir.

Un tik tiešām. Tiesa gan, “Facebook” neplāno radīt atsevišķu aplikāciju, kas no malas izskatītos gluži kā “Clubhouse” klons. Izskatās, ka kompānija plāno pašā platformā integrēt šo audio tērzēšanas pakalpojumu. Tas, domājams, šobrīd ir vēl tikai savas attīstības sākumā, bet, kad būs gatavs, to varētu izmantot ikviens “Facebook” lietotājs.

Jāsaka, ka šī arī nebūtu pirmā reize, kad “Facebook” no saviem konkurentiem “aizņemas” kādas veiksmīgi realizētas idejas. “Instagram Stories” parādījās kā “Snapchat” īslaicīgo attēlu un videoklipu klons. “Instagram Reels” ideja tika aizgūta no “TikTok”. Savukārt iedvesma “Messengers Rooms” pakalpojuma izveidei nākusi no “Zoom”.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: