Japāņu autoražotāji “Subaru” un “Toyota” sadarbojušies jau iepriekš, izstrādājot “GT86” un jauno “GR86”, taču šobrīd tiek baumots, ka abi autoražotāji strādā pie vēl viena projekta – pilnpiedziņas hečbeka. Tiek vēstīts, ka mašīnas radīšanā inženieri smēlušies iedvesmu no 90. gadu rallija mašīnām, kad abas kompānijas guva lielus panākumus WRC. Un mēs tikko jau saņēmām vienu jaudīgu pilnpiedziņas hečbeku, kuru iedvesmojis rallijs – “GR Yaris”.
Ziņas par šādu mašīnu pirmoreiz parādījās Japānas autožurnālā “Best Car”, kurš ziņo, ka auto varētu būt apmēram “Imprezza” izmēros, jaudu nodrošinās 2,4 litru četrcilindru turbo dzinējs, savukārt pilnpiedziņa tiks ņemta no “Subaru” krājumiem. Visticamāk, ka tiks pielietots “Subaru FA24” dzinējs, kurš darbina ļoti daudzus kompānijas modeļus, piemēram, “BRZ”.
Šie jaunumi jebkurā gadījumā izklausās pēc kārtīga “WRX” auto, ar kuriem “Subaru” iemantojuši auto entuziastu cieņu un mīlestību. “Subaru” nav slēpis, ka rallija iedvesmotais “WRX STI” ir uzņēmuma sporta auto piedāvājuma augstākais punkts. Tas atrodas arī virs “BRZ”. Savukārt “Toyota” atjaunoja “Celica” preču zīmi. Šādas ziņas liecina, ka tas, ļoti iespējams, noticis ar konkrētu mērķi padomā.
Tomēr ir iemesls arī nelielai skepsei, proti, “Toyota” tikko prezentēja savu ielas rallija auto “GR Yaris” izskatā. Kāpēc izstrādāt vēl vienu, kurš, iespējams, atņems klientus “GR Yaris”? Savukārt “Subaru” vairs nestartē rallijā un viņiem jau ir “WRX STI”, kuru pats ražotājs nobīdīt no troņa netaisās. Atliek gaidīt un cerēt, ka abi japāņu autoražotāji tiešām gatavojas mūs iepriecināt ar vēl vienu rallija monstru.
ielas rallija auto – kas tas tāds? iela ir iela, rallijs ir rallijs.
nebūs taču domāti svētdienas pasākumi ar braukšanu noteikta mērķa vārdā, ievērojot satiksmes noteikumus – piem. ekoralliji, vai brauciens pa noteiktu maršrutu kāda cilvēka vai notikuma piemiņai un tam jau pietiek ar visparastāko femilīvāgenu.
Tas ir tas pats, kas Tesla roadster, kurš fanatstiski paātrinās – rotaļlieta bagātam pircējam, kādēļ nē? Galvenais kritērijs: lai auto ir atļauts lietošanai uz koplietošanas ceļiem.
nea, ātrs/straujš auto nenozīmē ralliju.
ja kāds uz ielas sāk justies kā rallija trasē, laiks pie speciālista, sākumā varbūt līdzēs dabas līdzekļi, pēc tam gan jau smagā artilērija.
Visgudreli, kur tad notiek rallijs?Vai tad ne uz ielām un ceļiem?Vienkārši rallija laikā ielu vai ceļu slēdz publiskai satiksmei.
Ne jau tieši par ralliju bija stāsts, bet cilvēku vēlmi iejusties dažādās lomās. Ja tas braucamais no tehniskā, nevis psiholoģiskā, viedokļa neapdraud citus, sauc to par rallija, militāro, dragreisa vai kādi citādi, ka tikai pērk.